ανεκπλήρωτος έρωτας γκόμενος

Σε αδιέξοδο η πρόσφατη γνωριμία

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 201020:59Voltsek

Τελικά δεν προχώρησε η φάση με το παλικάρι που γνώρισα. Δύο μέρες μετά την γνωριμία μας, του έστειλα ένα μήνυμα στο κινητό, στο οποίο όμως δεν απάντησε. Σκέφτηκα ότι αυτό δεν ήταν καλό σημάδι. Αφού πέρασαν μερικές ώρες τον πήρα τηλέφωνο αλλά και πάλι δεν υπήρξε απάντηση. Είχα αρχίσει να απογοητεύομαι αλλά και να θυμώνω. Το να μην θέλει συνέχεια το καταλάβαινα, θα μπορούσε όμως να μου το πει αντί να αγνοεί τις προσπάθειες μου να του μιλήσω. Ίσως να ήταν η πρώτη φορά που επέμενα σε κάτι και έκανα εγώ την πρώτη κίνηση αλλά οι έξι μήνες που είμαι μόνος σε συνδυασμό του ότι μου άρεσε πολύ σαν άνθρωπος, μου έδωσαν το κίνητρο και την αποφασιστικότητα να μην το αφήσω να περάσει έτσι.

Τελικά όμως το παρεξήγησα το παιδί. Μου μίλησε στο msn και μου εξήγησε γιατί δεν μπορούσε να μου μιλήσει. Επίσης μου είπε ότι με συμπάθησε πολύ αλλά όχι όσο χρειάζεται για να προχωρήσουμε σε κάτι ουσιαστικότερο. Αυτό δεν μου το είπε ξεκάθαρα αλλά φάνηκε από τα συμφραζόμενα. Αφήσαμε ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρεθούμε ξανά για το σεξουαλικό κομμάτι αλλά δεν ξέρω αν όντως γίνει. Από την στιγμή που του εξέφρασα τα αισθήματα μου γι αυτόν, το να βρισκόμαστε καθαρά για σεξ ίσως μπερδέψει τα πράγματα. Επίσης δεν μπόρεσα να καταλάβω αν τελικά ο λόγος που δεν θέλει να είμαστε μαζί είναι ότι εγώ δεν του άρεσα ή απλά παραμένει σταθερός στην άποψη του ότι θα ήταν καλύτερο να μην μπλέξει με κάποιον λίγο καιρό πριν πάει φαντάρος. Ελπίζω να επικοινωνήσω σύντομα ξανά μαζί του για να μπορέσουμε να κάνουμε μία εκτενέστερη κουβέντα.

Απογοητεύτηκα λίγο είναι η αλήθεια αλλά δεν άφησα να με πάρει από κάτω. Ήδη κάτι καινούργιο παίζει αλλά επειδή είμαι Κοζάνη πάλι, θα τον έχω σε αναμονή μέχρι να μπορέσουμε να βρεθούμε. Εν τω μεταξύ, αύριο που είναι του Αγίου Νικολάου, γιορτάζει ο πρώην μου. Θέλω να του στείλω ένα μήνυμα για χρόνια πολλά αλλά δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα. Δεν επιδιώκω κάτι, απλά θέλω να του δείξω ότι ακόμα τον σκέφτομαι. Θέλω την γνώμη σας πάνω σε αυτό.

Αφιερωμένο το παρακάτω τραγούδι στη νέα μου γνωριμία. Έχει πολύ νόημα λέμε.

Ισως σε ενδιαφερουν

8 σχόλια

  1. Χρήστος ο Ρομαντικός6 Δεκεμβρίου 2010 στις 12:37 π.μ.

    Απ'ότι έχω καταλάβει εσύ πρέπει να τον θέλεις πολύ περισσότερο απ'οτι αυτός, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι αυτός σε απορρίπτει. Θα ήταν καλό να επιμείνεις ευγενικά, γιατί έτσι ούτε φορτικός θα γίνεις, αλλά θα του αφήσεις και κάποιο περιθώριο να "αναπνεύσει" και να προχωρήσει στην επιλογή του.
    Όσον αφορά τον πρώην, γνώμη μου είναι πως ενα απλό, όμορφο μύνημα χωρίς πολλά λόγια, θα είναι το κατάλληλο και δεν θα αφήσει ατυχή υποννοούμενα που θα σε φέρουν σε δύσκολη θέση. Νομίζω οτι τού το οφείλεις-όπως και αυτός φυσικά όταν έρθει η γιορτή σου- για το ότι έχετε όμορφες κοινές αναμνήσεις πού θα αναπολείτε όλη σας την ζωή.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα... :):):):)
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ypotithetai exeis trelathei me to palikari auto alla hdh paizei kati kainourgio..! Ok!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ζωή σου είναι ένα τεράστιο msn..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρήστος ο Ρομαντικός (& Hfaistiwnas): Μου άρεσαν οι συμβουλές σου και στα 2 θέματα. Με το παιδί αυτό όμως δεν νομίζω να υπάρξει συνέχεια.
    Στον πρώην τελικά έστειλα μήνυμα για χρόνια πολλά και (ευτυχώς) μου απάντησε. Θα γράψω για αυτό σε κάποιο post.

    Ανώνυμος #1: Μου άρεσε πολύ και ενθουσιάστηκα μαζί του αλλά δεν τον ερωτεύτηκα. Επέλεξα να προχωρήσω αντί να σκέφτομαι το τι έγινε.

    Ανώνυμος #2: Δε θα αρνηθώ το γεγονός ότι αναλώνω αρκετό χρόνο και ενέργεια στο internet για να έρχομαι σε επαφή με κόσμο αλλά είναι αναγκαίο κακό αν είσαι gay και ειδικά αν είσαι κλειστός χαρακτήρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δέν είσαι κλειστός χαρακτήρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος: Γιατί το λες αυτό; Νομίζω ότι ξέρω λίγο καλύτερα τον εαυτό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Koroideveis ton eauto sou.. Koita den m'aresei na me krinoun k oute na krinw. Alla oti vlepw apo sena einai apogoiteutiko.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας