γκόμενος προσωπικά

Δύο νέες γνωριμίες

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 201003:05Voltsek

Μετά από 2 εβδομάδες επέστρεψα και πάλι στην θεσσαλονίκη που τόσο πολύ μου είχε λείψει. Φυσικά το πρώτο πράγμα που ήθελα να κάνω είναι να συναντηθώ από κόντα με τα παιδιά που έχω επικοινωνία εδώ και λίγο καιρό. Με τον πρώτο συναντηθήκαμε το περασμένο Σάββατο. Πήγα εγώ στο σπίτι του και γνώρισα και την αδερφή του με την οποία μένουν μαζί. Μιλήσαμε για αρκετή ώρα και ξαφνικά σε μία στιγμή ο Β. έκανε την κίνηση και με φίλησε. Του είχα πει ότι εγώ δύσκολα κάνω το πρώτο βήμα κι έτσι πήρε εκείνος την πρωτοβουλία. Το ένα φιλί έφερε το άλλο και συνεχίσαμε για πολύ ώρα ώσπου προχωρήσαμε και στα υπόλοιπα, χωρίς όμως να φτάσουμε μέχρι τέλους. Ήταν μία πολύ ευχάριστη γνωριμία μπορώ να πω.

Την Κυριακή μεσολάβησε μία επίσκεψη στον Βόλο και χτες γνώρισα τον δεύτερο υποψήφιο. Μία φίλη του δουλεύει σε καφετέρια και δώσαμε εκεί ραντεβού για να της κάνουμε παρέα. Συναντηθήκαμε νωρίς το πρωί και το μαγαζί ήταν άδειο, μόνο οι τρεις μας βρισκόμασταν στο μαγαζί οπότε μπορούσαμε να είμαστε άνετοι και χαλαροί. Και πάλι το ίδιο σκηνικό ακολουθησε. Αρχικά μιλήσαμε για να γνωριστούμε καλύτερα και να σπάσει ο πάγος και καταλήξαμε σε φιλιά και αγκαλιές.

Είναι ρεκόρ για μένα μέσα σε τρεις μέρες όχι απλά να γνωρίσω δύο άτομα αλλά και να προχωρήσω μαζί τους λίγο παρακάτω. Μου αρέσει που επιτέλους επιδιώκω κάποιες καταστάσεις και δεν περιμένω απλά να συμβούν. Φοβάμαι βέβαια που έχω ξεκινήσει παράλληλα δύο ιστορίες αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν νιώθω τύψεις. Ο πρώτος είμαι ή ο τελευταίος... Άλλωστε τα πράγματα ακόμα είναι ρευστά. Επειδή έκανα την αρχική γνωριμία δεν σημαίνει ότι θα προχωρήσει και με τους δύο. Κι όταν κάτι δεν πάει όπως το περιμένεις, καλό είναι να έχεις ένα εναλλακτικό σχέδιο. Πάντα περίμενα να έρθει ο ιδανικός σύντροφος και κατέληξα να έχω περάσει σχεδόν όλη μου τη ζωή μόνος μου. Τώρα ήρθε η ώρα να περάσω καλά και να κάνω ότι μου αρέσει.

Το θέμα είναι ότι με βάση την εξωτερική εμφάνιση, ο ένας μου αρέσει πολύ αλλά νομίζω ότι επικοινωνούμε σε διαφορετικό επίπεδο. Αντιθέτως, ο άλλος με ελκύει λιγότερο, φαίνεται όμως ότι ταιριάζουμε περισσότερο σαν χαρακτήρες. Θα είναι μία δύσκολη απόφαση όταν κι εφόσον χρειαστεί να διαλέξω έναν από τους δύο.

Η φράση της ημέρας
"Ζεις μονάχα μια φορά, αλλά αν το κάνεις σωστά, μια φορά είναι αρκετή."
Mae West, 1892-1980, Αμερικανίδα ηθοποιός

Ισως σε ενδιαφερουν

5 σχόλια

  1. χεχεχε
    Δεν είναι και απόφαση ζωής θανάτου, προσοχή αλλά μην αγχώνεσαι κιόλας!!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και γιατί δεν κρατάς και τους 2 να είσαι καλυμμένος από παντού? Ο πρώτος άλλωστε θα είσαι ή ο τελευταίος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hfaistiwnas: Ήταν μία σημαντική απόφαση που όμως τελικά δεν χρειάστηκε να πάρω.

    mahler76: Δεν ξέρω αν το λες ειρωνικά ή όχι αλλά ίσως να το κάνω κι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειρωνικά το γράφω ως καλή λύση. Κατά τα άλλα είναι η αλήθεια που κάνουν οι περισσότεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mahler76: Είναι πολύ κακό να κάνεις αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν αλλά δυστυχώς συμβαίνει συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας