γκόμενος προσωπικά

Αδιέξοδο

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 201012:26Voltsek

Τόσες γνωριμίες και πάλι σε αδιέξοδο βρέθηκα. Πρώτα ήταν το παιδί στην Κοζάνη που γούσταρα τρελά αλλά τελικά δεν έγινε κάτι. Όταν ήρθα εδώ, έκανα άλλες δύο νέες γνωριμίες. Ο ένας μου άρεσε αρκετά. Μετά απο μερικές μέρες απουσίας, μου είπε τελικά χθες, αφού τον πίεσα λιγάκι, ότι δεν "του βγαίνει" μαζί μου κι ότι λυπάται πολύ. ΟΚ, με το ζόρι δεν γίνεται τίποτα. Κι έτσι έμεινε η δεύτερη γνωριμία, ο οποίος θα μπορούσα να πω ότι έχει κολλήσει μαζί μου αλλά εμένα δεν μου αρέσει τόσο πολύ. Είναι καλό παιδί βέβαια αλλά δεν με ελκύει. Δεν ξέρω τι να κάνω, να μείνω μαζί του για να περνάω καλά χωρίς όμως να νιώθω κάτι βαθύτερο ή να το κόψω όσο είναι νωρίς; Ότι και να κάνω πάντως, θα το κάνω μετά τις γιορτές επειδή δεν θέλω να τον στεναχωρήσω και να του χαλάσω τις γιορτές.

Πλέον δικαιολογώ τον εαυτό μου που κάνω παράλληλα γνωριμίες. Αν περίμενα να τους γνωρίσω έναν έναν και να περιμένω να αποφασίσουν, θα περνούσαν μήνες. Είναι πολύ αγχωτικό και βασανιστικό να περιμένεις τον άλλον να εκδηλωθεί, ειδικά αν σου αρέσει πολύ. Και στις δύο περιπτώσεις, έγινε η πρώτη επαφή με πολύ καλές προοπτικές και έπειτα χάθηκαν για μέρες μέχρι να μου πουν ότι τελικά δεν ενδιαφέρονται για συνέχεια. Κι αν εγώ δεν επέμενα κάπως, η απάντηση ίσως να αργούσε πολύ περισσότερο. Αν γουστάρεις, καλώς. Αν πάλι δεν γουστάρεις, πες μου το για να ξέρω και να συνεχίσω παρακάτω. Μη με αφήνεις να αναρωτιέμαι τι γίνεται.

Σήμερα είναι τα γενεθλιά μου. Γίνομαι 26 χρονών. Δυστυχώς δεν θα τα περάσω όπως σχεδίαζα, να γιορτάσω δηλαδή με την παρέα μου εδώ στη Θεσσαλονίκη καθώς θα πρέπει να πάω πάλι στην Κοζάνη ενώ ήταν να φύγω αύριο. Το μόνο που θα κάνω σήμερα είναι να πάω για καφέ με τον κολλητό μου για να μου δώσει και το δώρο μου, το οποίο δεν μου λέει τι είναι και με έχει φάει η περιέργεια. Ο εορτασμός των γενεθλίων θα γίνει με μία μικρή καθυστέρηση.

Τα φετινά Χριστούγεννα προβλέπεται να είναι τα πιο βαρέτα σε όλη μου τη ζωή. Δεν φτάνει που δεν θα είμαι στην Θεσσαλονίκη με την παρέα μου αλλά στην Κοζάνη, θα λείπουν και τα αδέρφια μου εκτός πόλης με το έτερον ήμιση ο καθένας κι έτσι θα μείνω εγώ, ο μικρός πούστης γιος, παρέα με τους γονείς μου. Αυτό όμως δεν με στεναχωρεί (πολύ) αλλά μου δίνει το κίνητρο να αλλάξω τις καταστάσεις στη ζωή μου, που δεν μου αρέσουν.


Η φράση της ημέρας:
"Δώσε στον άνθρωπο ένα ψάρι και θα τον χορτάσεις μια φορά. Μάθε του να πιάνει ψάρια, και θα είναι χορτασμένος σε όλη του τη ζωή."
Μαϊμωνίδης, 1135-1204, Εβραίος φιλόσοφος

Ισως σε ενδιαφερουν

5 σχόλια

  1. Τι σε έπιασε παιδί μου; Ο πρώτος η ο τελευταίος θα είσαι που κάνει Χριστούγεννα με τους γονείς του; Κούλαρε! Σιγά το αδιέξοδο, προσπάθησε να μην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό!!!
    Άντε και καλές γιορτές!
    Να είσαι πολύχρονος και ευτυχισμένος πάντα και με λιγότερο άγχος! Όλα θα γίνουν! Χρόνια Πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με αυτά τα χαζά που κάνεις μην περιμένεις πάντως να βρείς κάτι σοβαρό. Επίσης, για να μπορείς να κάνεις σχέση πρέπει πρωτίστως να τα έχεις βρεί με τον εαυτό σου και άρα να μπορείς να κάνεις γιορτές με τον εαυτό σου χωρίς να χρειάζεσαι γκόμενο. Καλές γιορτές και καλά μυαλά πάνω από όλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλάαααα :)
    Να ζήσεις σου εύχομαι και να μην είναι τα πιο βαρετά σου Χριστούγεννα! Στο χέρι σου είναι (σε ένα βαθμό) Να περνάς καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δονητής ήταν το δώρο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hfaistiwnas: Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Οι γιορτές με τους γονείς δεν είναι κακό απλά θέλω κάτι πιο συναρπαστικό. Καλές γιορτές.

    mahler76: Ότι έκανα, το έκανα για να έχω κάτι να ασχολούμαι αλλά μάλλον δεν ήταν η καλύτερη λύση. Δεν θέλω απαραίτητα γκόμενο για να περάσω καλά στις γιορτές. Απλά θέλω περισσότερη διασκέδαση. Καλές γιορτές.

    Ιθάκη-man: Ευχαριστώ πολύ. Τελικά δεν ήταν τα πιο βαρετα Χριστούγεννα. Καλές γιορτές.

    Ανώνυμος: LOL! Όχι αλλά δε θα με χαλούσε και να ήταν. Πάντως ήταν ηλεκτρική συσκευή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας