γκόμενος προσωπικά

Σχέση ή fuck buddies?

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 201013:20Voltsek

Πριν λίγες μέρες είχα μία πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με ένα παιδί. Μιλούσαμε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες και είχα αυτό το περίεργο συναίσθημα που νιώθεις μια συμπάθεια για τον άλλον χωρίς να τον έχεις γνωρίσει καν. Αυτά που έλεγε όμως ήταν αυτά που ήθελα να ακούσω. Κατάλαβα ότι είναι μάλλον μία καλή περίπτωση και δεν θα έπρεπε να την αφήσω να περάσει ανεκμετάλευτη. Κάποια στιγμή έπρεπε να κοιμηθούμε όμως κι έτσι κανονίσαμε να μιλήσουμε την επόμενη μέρα. Τελικά όμως δεν μπόρεσε λόγω κάποιων υποχρεώσεων που είχε κι όταν εγώ δεν τον πέτυχα online όλη την μέρα, απογοητεύτηκα λίγο.

Προχτές ευτυχώς ήταν στο msn και μιλήσαμε. Κανονίσαμε να βρεθούμε το βράδυ της ίδιας μέρας, μετά από μία επαγγελματική συνάντηση που είχα. Μόλις ξεμπέρδεψα με αυτό, πήγα κατευθείαν στο σπίτι, άναψα τον υπολογιστή και έψαξα να τον βρω μέσα στις επαφές μου. Μπήκε μετά από λίγη ώρα. Τα είπαμε και αποφασίσαμε να έρθει αυτός σε μένα. Η ώρα της αλήθειας είχε έρθει. Ήμουν ενθουσιασμένος αλλά και αγχωμένος. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις. Πήγα να τον πάρω από την στάση για να έρθουμε σπίτι.

Η πρώτη εικόνα ήταν θετική. Ήταν κάπως διαφορετικός από την φωτογραφία που είχα δει αλλά όχι με την κακή έννοια. Φτάσαμε σπίτι και αρχίσαμε την κουβέντα. Ήταν αρκετά αγχωμένος και φαινόταν. Προσπάθησα να είμαι όσο πιο ήρεμος και φιλικός μπορούσα για να τον χαλαρώσω. Μιλήσαμε για διάφορα πράγματα, πηδούσαμε από το ένα θέμα στο άλλο. Δεν άργησε να αναπτυχθεί οικειότητα μεταξύ μας. Δειλά δειλά άρχισαν οι πρώτες κινήσεις για να προχωρήσει το θέμα στα περαιτέρω. Ήταν ντροπαλός και μαζεμένος αλλά τον καταλάβαινα γιατί κι εγώ ένιωθα έτσι όταν ήμουν νεότερος. Τελικά έγινε ότι έγινε, δεν θα μπω σε λεπτομέρειες και αφού έμεινε λίγο ακόμα, ετοιμάστηκε και πήγε σπίτι του.

Όλα ωραία θα σκεφτόταν κανείς. Συναντηθήκαμε, γουστάραμε και περάσαμε καλά. Δυστυχώς όμως το θέμα είναι πιο περίπλοκο. Διότι εγώ ψάχνω κάτι σταθερό ενώ αυτός όχι. Τα είχαμε βέβαια πει από πριν αυτά. Εμένα όμως μου άρεσε πολύ. Είναι 22 χρονών, όμορφος, γλυκός, χαριτωμένος, καλό και τρυφερό παιδί και αρκετά σέξυ. Είναι ότι ζητούσα και επιτέλους το βρήκα. Του μίλησα ανοιχτά και του είπα ότι μου αρέσει και ότι θέλω να προχωρήσουμε. Δεν θα επέμενα αν απλά δεν ήθελε σχέση. Αντιθέτως, είναι άνθρωπος που του αρέσει η δέσμευση. Απλά επειδή θα πάει στρατό τον Μάιο, δεν θέλει να μπει σε μία σχέση και μετά να πρέπει να είναι χώρια. Επίσης παραδέχτηκε ότι έχει κάποια ελαττώματα και θα είναι κρίμα να ταλαιπωρεί το άτομο με το οποίο θα είναι μαζί. Και μόνο αυτό, δείχνει τον αλτρουισμό του.

Δεν ξέρω τι να κάνω. Να το κυνηγήσω ή να το αφήσω κι όπου πάει; Μου αρέσει πολύ και νομίζω ότι κι εγώ του άρεσα. Αν υπάρχει ελπίδα για κάτι καλό, είναι κρίμα να το αφήσουμε να μας φύγει. Πρότεινε να βρισκόμαστε για το σεξουαλικό, fuck buddies όπως το λένε. Δεν με χαλάει ούτε όμως με γεμίζει. Κι αν κολλήσω μαζί του κι αυτός δεν νιώθει το ίδιο για μένα; Αύριο μεθαύριο θα του πω να βρεθούμε και ελπίζω να ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο. Αν πάντως καταλήξουμε να είμαστε μαζί, θα είμαι πολύ ευτυχισμένος.

Ισως σε ενδιαφερουν

13 σχόλια

  1. καλησπερα,

    η γνωμη μου ειναι πως ειναι καλυτερα να μην το κυνηγησεις να γινει κατι σοβαρο.
    ο μαϊος ειναι σε 6 μηνες.
    θες να εισαι με καποιον 6 μηνες και μετα να τον περιμενεις 1 χρονο;
    αλλα και παλι να εισαι ανθρωπος που αντεχει τις σχεσεις απο αποσταση, απο οτι φαινεται σου ξεκαθαρισε πως αυτος δεν ειναι.

    (αυτη ειναι η φωνη της λογικης)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είναι θα έρθει από μόνο τους, και να το κυνηγήσεις δεν θα καταφέρεις και πολλά, ίσα ίσα μπορεί να έχει χειρότερη κατάληξη. Μην επιμείνεις αν δεν θέλει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε αυτές τις ηλικίες και σοβαρά να έλεγε πως ήθελε δεν θα μπορούσε. Οπότε από μακριά και αγαπημένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι είμαι της άποψης να το προσπαθήσεις. Δεν λέω να γίνεις χαλί να σε πατήσει για να είστε μαζί αλλά να του ξεκαθαρίσεις τι θες εσύ. Από ότι λες δεν είναι σίγουρος ότι δεν θέλει σχέση αυτός, μπορεί απλά να έχει ανασφάλειες, ειδικά αν δεν έχει ξανακάνει σχέση με άντρα.
    Αν δεν το προσπαθήσεις ισχύει αυτό που λένε ότι θα μείνεις πάντα με την απορία τι θα είχε γίνει αν...
    Στην τελική, βρήκες κάποιον να σε ενθουσιάσει μετά από τόσο καιρό. Κρίμα δεν είναι να μην δοκιμάσεις καν? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου φίλε.
    Προσωπικά πιστεύω ότι
    η ηλικία του ειναι "απαγορευτική"
    για σχέση σοβαρή.
    Αν θα το προσπαθούσες για σχέση,
    θα πρότεινα μόνο μέχρι να πάει
    φαντάρος. Αν σε ικανοποιεί και σένα
    βέβαια μια σχεση μέχρι το Μάϊο.
    Μια συμβουλή ακόμα: το ιντερνετ όσο
    εύκολα μπορεί να σας φέρει κοντά, άλλο τόσο μπορεί και να σας απομακρύνει τον ένα από τον άλλο.
    Γενικά θέλει μεγάλη ωριμότητα και
    υπευθυνότητα κι από τους δυο σας.
    Φιλιά. Να'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H ilikia den paizei kanenan apolytws rolo... auto einai ston xaraktira. Egw apla.. pistevw pws koroideveis ton eauto s. Ap oti exw diavasei apo sena den eisai atomo pou mporei na meinei se mia sxesh. Synepws -proswpikh m apopsh ap oti exw diavasei gia sena- to kalytero tha itan apla na vlepeste. (oxi mono m'auton alla genika.. den nomizw pws eisai etoimos gia sxesh..) :s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δίχως να θέλω να σε θίξω, θα συμφωνήσω με το σχόλιο από πάνω. Σκέψου το λίγο. Χρειάζεσαι χρόνο και χώρο για να ωριμάσεις περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Esu sigoura fuck buddies! Oloi to exoyn katalavei, ektos apo sena!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. dimitris.jp: Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες. Από την άλλη όμως, πόσες ευκαιρίες έχεις να γνωρίσεις κάποιον που σου αρέσει πραγματικά;

    Hfaistiwnas: Συφωνώ μαζί σου. Βέβαια μερικές φορές τα πράγματα θέλουν λίγο σπρώξιμο.

    mahler76: 22 χρονών δεν νομίζω ότι είναι μικρή ηλικία για να κάνεις κάποιος σχέση.

    Ανώνυμος: Ακριβώς τα ίδια σκέφτηκα κι εγώ. Αν δεν το προσπαθήσω, μετά ίσως να το μετανιώσω. Και πράγματι, έχει ανασφάλειες αν κι έχει κάνει σχέση με άντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος #2: Νομίζω ότι η ηλικία των 22 δεν είναι ακατάλληλη για σχέση. Αν ταιριάζεις με τον άλλον, δεν έχει σημασία η ηλικία. Ο πρώην μου ήταν 17 αλλά μια χαρά τα πηγαίναμε. Σίγουρα πάντως χρειάζεται ωριμότητα και υπευθυνότητα.

    Ανώνυμος #3 & g for george : Δεν καταλαβαίνω γιατί το λες αυτό. Άλλωστε μία σχέση έχω κάνει μόνο. Έκανα ένα λάθος που έγινε η αφορμή να χωρίσουμε όμως το μετάνιωσα. Δεν είμαι από αυτούς που συνεχώς θέλουν να πάνε με άλλον. Ούτε τώρα που είμαι μόνος δεν το κάνω αυτό. Πιστεύω ότι εχω πολλά να δώσω σε μία σχέση επειδή μου έχει λείψει αυτό το κομμάτι στη ζωή μου.

    Ανώνυμος #4: Δεν κατάλαβα τι λες. Εννοείς ότι θα πρέπει να το πάω μόνο στο σεξ; ΟΚ, σεβαστή η αποψή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aplws san tritos eixa tin eukairia na dw me mia kalyterh matia tin mexri twra zwh sou. Apo mia plevra pou esy den tha mporouses... K ap oti exw katalavei den eisai -akomi- anthrwpos gia sxesh.. me tipota.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος: Δεν συμφωνώ με την άποψη σου αλλά όπως λες κι εσύ, ίσως βλέπεις κάτι που εγώ δεν αντιλαμβάνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ax mwre... ti glukoulhs p eisai... :p

    loipon, uparxoun polla eidh sxesewn k polles parallages... oi kurioteras vevaia k oi pio ousiastikes einai autes stis opoies uparxei apoklistikotita... an uparxei auto k an to 8eloun k oi dio tote kati paizei.

    dn 8a sxoliasw to ti 8elei k to ti 8eleis esu.... (eseis 3erete)to 8ema padws einai pws dn xreiazetai polu bla bla... apo thn stigmh p tou exeis anoixtei tote an einai 8a er8ei h seira t, dld h epomenh dhlwsh an einai 8a er8ei apo auton. padws opws k na exei (epeidh fevgei) kalutera na eiste mazi autous tous ligous mhnes para na mn to zhseis ka8olou.

    k oso gia thn hlikia... eleos... einai to idio me tous omofulofilous... oi perissoteroi p gnorizeis einai 8iliprepeis alla oxi oloi etsi k me auto 8a tuxei na gnwriseis kapoious anwrimous alla dn einai to deigma adiprosopeutiko tou sunolou. (vevaia mn 3exniomaste pws stis neares hlikies odws paizei to gegonos na einai kainourioi sto xoro k na mn exoun e3oikio8ei me diafora 8emata)

    aggelos (etwn:20 :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας