διασκέδαση προσωπικά

Βόλτα στο Μέτσοβο

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 201022:47Voltsek

Είμαι πάλι στην Κοζάνη για την καθιερωμένη επίσκεψη του μήνα. Η θερμοκρασία έχει πέσει πολύ χαμηλά κι έτσι συνειδητοποίησα πλέον ότι έχουμε μπει για τα καλά στον χειμώνα. Το αστείο είναι ότι την ημέρα που έφυγα από την Θεσσαλονίκη ο καιρός ήταν πολύ καλός και μάλιστα απολαμβάναμε τον καφέ με την παρέα μου στην παραλία.

Χτες, 28η Οκτωβρίου, η μέρα ήταν φανταστική. Πήγαμε με την παρέα μου στο πανέμορφο Μέτσοβο. Πρώτα πήγαμε για καφέ σε μία καφετέρια με θέα τα βουνά τα οποία είναι πνιγμένα στα έλατα με τα σύννεφα να κατεβαίνουν χαμηλά και να κρύβουν τις κορυφές. Ύστερα πήγαμε για ξενάγηση στο οινοποιείο Κατώγι Αβέρωφ. Μοναδική εμπειρία, πρέπει όλοι να πάνε. Η ξενάγηση περιλαμβάνει περιήγηση στο χώρο των βαρελιών, στα τεράστια καζάνια, προβολές video, έκθεση προσωπικών αντικειμένων του Αβέρωφ κτλ. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε ο φωτισμός του χώρου σε μερικά σημεία. Ήταν πολύ ατμοσφαιρικό. Και φυσικά όποιος θέλει αγοράζει κρασί ή άλλα προϊόντα που σχετίζονται με αυτό και υπάρχει η δυνατότητα να προμηθευτεί κανείς μία ποικιλία κρασιού που πωλείται μόνο εκεί.

Η φύση εκει πάνω είναι μαγευτική και επίσης μου αρέσει πολύ να περπατάω στα πλακόστρωτα στενά του Μετσόβου. Μετά το οινοποιείο πήγαμε για φαγητό. "Χτυπήσαμε" κάτι κοκορέτσια άλλο πράγμα... Αργότερα πήγαμε μία βόλτα στο χωριό Μηλέα και στη τεχνητή λίμνη του Αωού. Τέλος κλείσαμε την εξορμησή μας με μία στάση για καφέ και γλυκό στα Γρεβενά. Ήταν μία γεμάτη μέρα με πολλές εμπειρίες. Ελπίζω να το επαναλάβω σύντομα. Άλλωστε τώρα με το νέο οδικό δίκτυο, οι αποστάσεις έχουν μειωθεί. Αν κάποιος σχεδιάζει μία απόδραση για μια δυο μέρες προτείνω ανεπιφιλακτα το Μέτσοβο και την ευρύτερη περιοχή.

Ισως σε ενδιαφερουν

3 σχόλια

  1. Έχεις δίκιο είναι τόσο κοντά πια, που όσοι μπορούν δεν πρέπει να το χάσουν! Και έχει και πανέμορφα μέρη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά πέρασες αγορίνα...Σε ζηλεύω γιατί και εγώ ήθελα να ξεφύγω...Φιλάκια πολλά αγορίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hfaistiwnas: Είναι ιδανικός χειμερινός προορισμός πιστέυω.

    Ethan Raynolds: Εγώ πάω εκδρομές. Εσύ έχεις το μωρό σου. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας