απιστία γκόμενος

Κίτρινη κάρτα

Δευτέρα 17 Μαΐου 201016:34Voltsek

Μετά από 8 μήνες σχέσης, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και εντάσεις, πήρα κίτρινη κάρτα από το μωρό μου. Ο λόγος ήταν μία συνομιλία που είχα με έναν παλιό γνώριμο στο facebook. Ξεκίνησε αθώα, συζητώντας περί ανέμων και υδάτων, λέγοντας ο καθένας τα νέα του. Κάποια στιγμή όμως το θέμα πήγε στο ερωτικό και από εκεί άρχισε το παιχνίδι και τα υπονοούμενα. Μετά από ώρες κουβέντας φτάσαμε να ομολογεί ο ένας στον άλλον τον πόθο του και ότι και οι δύο θα θέλαμε να βρεθούμε από κοντά για να κάνουμε τα ακατανόμαστα.

Εγώ όμως δεν γνώριζα ότι το μωρό μου είχε "δανειστεί" τον κωδικό μου και είχε μπει στο προφίλ μου. Έτσι όσο εγώ συζητούσα με τον Κ, αυτός τα παρακολουθούσε όλα, νευριασμένος και απογοητευμένος, όπως μου είπε αργότερα. Όταν μάλιστα μιλήσαμε στο τηλέφωνο την άλλη μέρα, μου είπε ότι με χωρίζει. Όπως ήταν φυσικό ταράχτηκα πολύ. Για μία βλακεία θα χαλούσα μία καταπληκτική σχέση με έναν υπέροχο άνθρωπο. Ευτυχώς όταν πλέον βρεθήκαμε από κοντά και είχε ηρεμήσει, του εξήγησα ότι όλο αυτό δεν σήμαινε τίποτα για μένα. Αυτός είναι το άτομο που επιθυμώ και θέλω να είμαι μαζί του.

Λένε ότι μόνο όταν χάσεις κάτι, καταλαβαίνεις την αξία του. Αυτό έγινε και με μένα. Δεν μου έφτανε ο δεσμός μου αλλά έψαχνα κάτι επιπλέον. Δεν είχα σκοπό να τον απατήσω, απλά μου αρέσει να κάνω παιχνίδι με άλλους και να νιώθω ότι είμαι ποθητός. Ξέρω ότι αυτό που έκανα ήταν λάθος και καταλαβαίνω πλέον ότι δεν μπορώ να τα έχω όλα. Ή θα έχω σχέση με κάποιον και θα είμαι 100% πιστός ή θα είμαι ελεύθερος για να μπορώ να κάνω ότι θέλω. Μετανιώνω που στεναχώρησα το μωρό μου, ο οποίος μέχρι τώρα ήταν άψογος μαζί μου και δεν του άξιζε κάτι τέτοιο. Θα καταλάβαινα αν αποφάσιζε να με χωρίσει. Ευτυχώς όμως μου έδωσε μία δεύτερη ευκαιρία και θέλω να του αποδείξω ότι την αξίζω. Μωρό μου μόνο εσένα θέλω...

Ισως σε ενδιαφερουν

28 σχόλια

  1. Ευτυχώς σε πίστεψε.. εγώ δεν ξέρω αν το έκανα..
    Πάντως ναι έχεις δίκιο, όταν χάσεις κάτι καταλαβαίνεις πόσο σημαντικό είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επρεπε να ειχες φαει σουτ. Once a cheater always a cheater. Και μονο η σκεψη πιστευω οτι μετραει. Μολις υπεργραψες την αρχη του τελος της σχεσης σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμμμ...Όκ...Όντως χαζομάρα... Πρόσεχε την επόμενη φορά, ναι? :P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω την αιτία της τεράστιας αυτομομφής σου! Έκανες παιχνίδι,σιγά τι έγινε,άπό τη στιγμή που δεν είχες σκοπό(αν αυτό είναι αλήθεια) να βρεθείς μαζί του,τότε πού είναι το πρόβλημα; Αφού δεν υπάρχει πράξη,όσο απιστείς βλέποντας πορνό,τόσο απιστείς κάνοντας πονηρές κουβεντούλες! Και στις δύο περιπτώσεις ότι πηδιέσαι με ΑΛΛΟΝ σκέφτεσαι! Η σκέψη υπάρχει πάντα,π.χ. όταν βλέπεις κάτι ωραίο στον δρόμο,στη δουλειά κ.ο.κ.,είναι απολύτως φυσικό και δεν πρέπει να λογοδοτούμε γι'αυτό.
    Αντίθετα,αυτός πρέπει να φάει κίτρινη κάρτα που "δανείστηκε" τον κωδικό σου! Φοβερή αδιακρισία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε Ethan η μαλακία ήταν που τον έπιασαν ή που το έκανε?

    Dude εγώ θα σου είχα δώσει κόκκινη και τα μπαλάκια σου στο χέρι. Sorry που στην λέω αλλά θεωρώ πολύ πουστιά αυτό που έγινε.

    Επίσης έλεγχος κινητού, μαίλ ή facebook με δανεισμένους κωδικούς και άλλα τέτοια κουλά εμένα μου λένε πως ΄μάλλον δεν υπάρχει πλέον εμπιστοσύνη οπότε δεν υπάρχει και μέλλον. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γατόνι μου είδες ότι αστειευόμουν...:P:P Πέρα από την πλάκα.Δεν κρίνω την πράξη καθαυτή αλλά κυρίως εφόσον είχατε πει ότι δεν θα υπάρχουν τρίτα άτομα, φλερτ από εδώ και από εκεί και έχετε ξεκαθαρίσει τι σχέση θέλετε τότε δεν ήταν έντιμο αυτό που έκανες απέναντι του.
    Στην περίπτωση που είχατε πει ότι οκ...Να βλέπουμε τρίτα άτομα ή με το παιχνίδι δεν υπάρχει πρόβλημα τότε οκ.

    @Στραβάδι:: Πειράζει που όταν βλέπω τσόντα σκέφτομαι το μωρό μου? Μην με ρωτήσεις γιατί την βλέπω... Μου ξυπνάει αναμνήσεις...χεχεχε

    Κάτι άλλο να ρωτήσω...Γιατί μοιράζεστε τους κωδικούς? Η άποψη μου είναι πάντα να υπάρχει ένας ιδιωτικός χώρος.χωρίς να σημαίνει ότι κάνεις κάτι το "παράνομο"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα με τον Lala..Φιλαρακι την έκανες την πατατιά σου.. Ουουυουουουουουστ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ethan Raynolds
    πραγματικά σε θαυμάζω! ;)


    Voltsek,η μαλακία είναι που σε ΕΠΙΑΣΕ! Φυσικό να ζηλέψει,αλλά ως εκεί.Μου φαίνεται παράλογο πάντως που σου την πέφτουνε όλοι! Μερικοί ίσως να γουστάρουν κιόλας να βλέπουν ρωγμές,άλλοι να έχουν φάει πρόσφατα τα μούτρα τους και να βρίζουν σε σένα τον κάθε γκόμενο που τους έκανε ταράνδους,άλλοι να έχουν τα μαύρα τους τα χάλια και να φθονούν όποιον πάει να κάνει σχέση κι άλλοι(υπάρχουν κι αυτοί,φαντάζομαι) να έχουν πράγματι αυτή την -πουριτανική κατά τη γνώμη- μου άποψη και να την εκφράζουν χωρίς κακία.

    ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ! Είσαι αθώος! Και η σκέψη ΔΕΝ είναι ένοχη,γιατί με αυτη τη λογική είναι σίγουρα ένοχο και το μωρό σου!!! Ή τέλος πάντων ΕΙΝΑΙ ένοχη,αλλά τότε είμαστε όλοι ένοχοι(κι εσύ το ίδιο,E.R.,μην πας να ξεφύγεις) οπότε μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια και αφήστε την "ηθική" για τους παπάδες και τα γυναικεία περιοδικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ethan Raynolds
    πραγματικά σε θαυμάζω! ;)


    Voltsek,η μαλακία είναι που σε ΕΠΙΑΣΕ! Φυσικό να ζηλέψει,αλλά ως εκεί.Μου φαίνεται παράλογο πάντως που σου την πέφτουνε όλοι! Μερικοί ίσως να γουστάρουν κιόλας να βλέπουν ρωγμές,άλλοι να έχουν φάει πρόσφατα τα μούτρα τους και να βρίζουν σε σένα τον κάθε γκόμενο που τους έκανε ταράνδους,άλλοι να έχουν τα μαύρα τους τα χάλια και να φθονούν όποιον πάει να κάνει σχέση κι άλλοι(υπάρχουν κι αυτοί,φαντάζομαι) να έχουν πράγματι αυτή την -πουριτανική κατά τη γνώμη- μου άποψη και να την εκφράζουν χωρίς κακία.

    ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ! Είσαι αθώος! Και η σκέψη ΔΕΝ είναι ένοχη,γιατί με αυτη τη λογική είναι σίγουρα ένοχο και το μωρό σου!!! Ή τέλος πάντων ΕΙΝΑΙ ένοχη,αλλά τότε είμαστε όλοι ένοχοι(κι εσύ το ίδιο,E.R.,μην πας να ξεφύγεις) οπότε μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια και αφήστε την "ηθική" για τους παπάδες και τα γυναικεία περιοδικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουπς,μου "έφυγε" ένα.....ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και sorry για το διπλό,δεν ξέρω τι έγινε,κάτι θα πάτησα λάθος,στραβάδι βλέπεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θεέ μου. Δώσε μου δύναμη να αντέξω αυτά που διαβάζω! Ρε φίλε την παλεύεις? Μπήκε με τον κωδικό σου και αντ αυτού εσύ απολογείσαι?? Όχι απλώς κίτρινη κάρτα, μήνυση θα του έκανα! Αυτό που έκανε εκτός από πουστιά, ανήθικο είναι και παράνομο.... Ντροπή του. Φαντάζομαι πόσο απελπιστικά ζηλιάρης θα είναι... Ας βρει κανα ψυχολόγο και μετά να ψάξει για σχέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε έχει βάλει σε πολύ άσχημο τριπάκι το μωρό σου να κάθεσαι να απολογείσαι.Κανονικά την κίτρινη αυτός πρέπει να την φάει που σαν την κατίνα χωρίς να σε ρωτήσει ξετρύπωσε τον κωδικό σου.

    Εγώ στην θέση σου θα άλλαζα κωδικό και αν δεν χώριζα θα κρατούσα μούτρα για κάποιο διάστημα.

    Και η πίστη σε μια σχέση είναι κάτι σχετικό.Πίστη δεν δείχνεις με το να μην κάνεις παιχνίδι με άλλους αλλά με το να μην παραβιάζεις την ιδιωτικότητα του άλλου.Και άσε τους άλλους να λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. afou then to exeis me tous desmous
    giati then to perneis apofasi??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. νομίζω ο pisoglendis το είπε με μια φράση. Εδώ όταν τα είχες πρωτοφτιάξει με το μωρό σου θυμάμαι που είχες κάνει πόστ ότι 3 μέρες μετά είδες ένα γκόμενο και ήσουν έτοιμος να την κάνεις. Μάλλον παρά τα όσα έλεγες πως θες σχέση κλπ κλπ, δεν είσαι έτοιμος ακόμη.

    Στραβάδι και Μεθυσμένη καρδιά είσαστε για τρελές φάπες με αυτά που γράφετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατί ρε μάλερ για σφαλιάρες?Επειδή θεωρώ την παραβίαση της ιδιωτικότητας κάποιου πιο σημαντική απο μια απιστία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. then einai kako
    na paradexomaste kai an apodexomaste ton eafto mas opos einai

    to paidi thelei na ksenopidiete ...
    as to kanei na teleionoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Μεθυσμένη Καρδιά
    το είπα και στην αρχή και τα 2 σημαίνουν πως η σχέση είναι νεκρή, να ζήσουμε να την θυμόμαστε. Το χειρότερο πάντως είναι μακράν η απιστία.

    @pisoglendis
    κανείς δεν νομίζω κράζει το φίλο μας επειδή θέλει να ξεπατώνεται. Τον κράζουμε όμως που το κάνει όντας σε μια σχέση όταν επί μήνες τον διαβάζαμε να παραπονιέται που δεν κάνουν σχέση οι αδερφές σήμερα κλπ κλπ και όταν βρήκε και έκανε ορίστε. Αν είχε απλά χωρίσει και μετά έπαιζε με ό,τι κινείται δε νομίζω θα έλεγε κάποιος κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαράδεκτος ήσουν.. θα ήθελες να βρεθείτε από κοντά για να κάνετε τα ακατονόμαστα;! Αν δε σε τσάκωνε το μωρό σου.. δε θα συναντιόσασταν δηλαδή; Πολύ καλό είναι το μωρό σου που σε συγχώρεσε! Όλες οι σχέσεις έχουν όρια. Ποια είναι τα όρια στη σχέση σας; Τα έχετε ξεκαθαρίσει; Μονογαμία ή πολυγαμία;
    Και μήπως σε ψάρεψε το μωράκι σου και πιάστηκες στα δίχτυα του; Νομίζω ότι αν κάποιος μπει στο λογαριασμό σου στο fb όταν είσαι και εσύ μέσα, τότε εσύ αποσυνδέεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. to mwro soy einai xazo moy fenete...sorry kiolas alla apo to post poy grafeis edw kai xrono kai parapano to exeis kanei kai alles fores....deyterh eykairia den aksizeis..prepei na ma8eis prwta...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hfaistiwnas: Με πίστεψε... αλλά το χειρότερο έγινε τελικά.

    Lala: Ίσως και να έχεις δίκιο.

    S.G.X.: Κι εσύ τέκνον βρούτε;

    Dynx: Είναι η γνώμη σου και είναι δεκτή.

    Ανώνυμος (Θεέ μου. Δώσε μου δύναμη να...): Είναι άσχημο αυτό που έκανε αλλά δεν με παίρνει να μιλήσω.

    Ανώνυμος (Απαράδεκτος ήσουν.. θα ήθελες...): Το παιδί ήταν από Αθήνα, οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να βρεθούμε. Αυτό για το facebook το ξέρω. Δεν μπήκε απλά με τον κωδικό μου, κάπως αλλιώς το κάνει. Εγώ δεν ανάφερα τίποτα. Αυτός είπε ότι τα ξέρει όλα και μου έλεγε μάλιστα τι έλεγα με τον άλλον.

    Ανώνυμος (to mwro soy einai...): Δεν ξέρω που αναφέρεσαι. Τι άλλο έκανα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ethan Raynolds: Είχαμε συμφωνήσει ότι η σχέση μας θα ήταν αποκλειστική, γι αυτό τον πείραξε. Τον κωδικό δεν του τον έδωσα, απλά δεν τον έκρυψα.

    Στραβάδι: Μου αρέσει η αποψή σου. Διαφέρει από όλες τις άλλες. Κι εγώ κάπως έτσι το σκέφτομαι. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να είναι τόσο απόλυτοι πάνω στο θέμα από την στιγμή που έμεινα μόνο στα λόγια.

    mahler76: Ο καθένας αντιδράει διαφορετικα σε τέτοιες περιπτώσεις. Εσύ είσαι πιο αυστηρός και καλά κάνεις. Αυτό με τον γκόμενο μετα από 3 μέρες ήταν στην προηγούμενη σχέση μου. Όσο για αυτά με τους κωδικούς, συμφωνώ ότι δείχνουν έλλειψη εμπιστοσύνης. Ούτε εμένα μου αρέσει.

    Μεθυσμένη Καρδιά: Είναι όντως άσχημο να μην υπάρχει εμπιστοσύνη και να παραβιάζεις τα προσωπικά των άλλων. Με ενοχλεί αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν με παίρνει να μιλήσω.

    pisoglendis: Δεν θέλω να ξενοπηδιέμαι, μου αρέσουν οι σχέσεις. Καταλαβαίνω όμως γιατί έχεις αυτή την εντύπωση. Στην πραγματικότητα ποτέ δεν υπήρξα άπιστος, απλά μου αρέσει να γίνεται παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εεεεμ,αυτός ο παραβιασμός της προσωπικής σου σελίδας (σε αυτό με τον κωδικό αναφέρομαι) είναι ότι πιο τιποτένιο έχω ακούσει..Είναι δυνατόν?
    Δείχνει ότι δεν υπάρχει εμπιστοσύνη...
    Πάντως κακώς πήρε τέτοια διάσταση το θέμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είστε λάθος και οι δύο.

    Εσύ μεν γιατί άρχισες τα πίτσι-πίτσι με κάποιο πρόην σου (οκ κρατάμε σχέσεις αλλά η ομολογία πόθου ξεπερνάει τα εσκαμένα).

    Το μωρό σου δε, έκανε κάτι εξίσου κακό: Παραβίασε την ιδιοτικότητά σου χωρίς την έγκρισή σου.

    Λάθος και ανοριμότητα και από τους δύο.

    ΤΟ ΛΑΓΩΝΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Argyris: Έχεις δίκιο αλλά παραδέχομαι ότι κι αυτό που έκανα εγώ ήταν λάθος, οπότε δεν μπορώ να πω τίποτα.

    ΤΟ ΛΑΓΩΝΙΚΟ: Έχει δίκιο. Και οι δύο είμαστε ένοχοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Na kanw mia erwthsh,,,, Giati ola ta poustrakia tis idies malakies kanete..??? to exw megalh aporia..
    Kai mena to mwro mou meta apo 4 mhnwn sxesh, epairne olo to Zappeio, oute kwdikous oute tipota... Afto to synxwreis kai pws??


    Olo malakies eimaste!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας