γάμος ζωή

Τι επιφυλάσσει το μέλλον;

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 200913:45Voltsek

Τώρα τελευταία άρχισα να σκέφτομαι για τη ζωή μου και το τι πρόκειται να γίνει στο μέλλον. Μέχρι τώρα το μόνο που με απασχολούσε ήταν να περναώ καλά με τους φίλους μου. Όμως κάποιες καταστάσεις που συμβαίνουν γύρω μου με έχουν προβληματίσει. Π.χ. ο κολλητός μου και η κοπέλα του, που ετοιμάζονται να μείνουν μαζί. Και συζητήσεις περί γάμου και οικογένειας με κάνουν να αναρωτιέμαι που θα καταλήξω εγώ.

Βέβαια είναι νωρίς ακόμα, στα 23 μου, να σκέφτομαι να κάνω οικογένεια. Πάντα ήμουν της άποψης ότι το καλύτερο είναι να κάνεις παιδιά μετά τα 30, για να προλάβεις να ζήσεις την ζωή σου. Στην περίπτωση μου όμως το θέμα δεν είναι το ΠΟΤΕ αλλά το ΑΝ κάνω παιδιά. Και η αλήθεια είναι ότι το θέλω πολύ. Πιστεύω ότι μόνο αυτό έχει ουσιαστικό νόημα στη ζωή. Μπορεί να είσαι πετυχημένος στην δουλειά σου, να είσαι διάσημος, να περνάς καλά αλλά όλα αυτα θα σβηστούν κάποτε. Το μόνο που θα μείνει είναι οι απογονοί σου. Η συνέχεια σου σε αυτό τον κόσμο. Και αργότερα να αποκτήσεις και εγγονάκια. Μου αρέσουν αυτές οι εικόνες στο μυαλό μου γι' αυτό με αγχώνει ιδιαίτερα το γεγονός ότι αυτά εγώ ίσως δεν τα χαρώ ποτέ μου.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Άντε να αποδεχτώ ότι δεν θα κάνω οικογένεια. Το θέμα είναι ότι θα κάνουν οι άλλοι. Φαντάζομαι, όσο θα περνάνε τα χρόνια, έναν έναν τους φίλους μου να παντρεύονται και να κάνουν παιδιά. Κι εγώ θα είμαι μπακούρι, μόνος, να κλέβω στιγμές από την δική τους χαρά. Και σε περιπτώσεις όπως είναι τα Χριστούγεννα που όλοι γιορτάζουν οικογενειακώς, εγώ θα είμαι σαν παρείσακτος. Ο gay 30άρης ή 40 άρης που είναι μόνος του. Είναι τρομερά καταθλιπτική αυτή η εκδοχή. Για να μην αναφέρω την άλλη περίπτωση, του να είμαι 35, ανύπαντρος και άτεκνος και να είμαι με τους ηλικιωμένους πλέον γονείς μου. Σαν ταινία τρόμου.

Όσο τα σκέφτομαι αυτά, νιώθω ένα σφίξιμο στο στομάχι. Γι' αυτό καλύτερα θα εστιάσω στο παρόν, το οποίο είναι πολύ πιο όμορφο και αισιόδοξο από το πιθανό μέλλον. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει!

Ισως σε ενδιαφερουν

8 σχόλια

  1. Κάποια πράγματα είναι αναπόφευκτα όπως και το γήρας αγαπητέ, δεν είναι κακό να το σκεφτόμαστε, απλά δεν ξέρουμε πως θα έρθουν τα πράγματα..
    Μπορείς και να μην γίνεσαι παρείσακτος, μπορείς π.χ. να γιορτάσεις με φίλους όμοιούς σου..
    Όλα είναι πολύ ρευστά.. και είναι ακόμη νωρίς για να ξέρεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα βρεις έναν άντρα και θα περάσετε το υπόλοιπο της ζωής σας μαζί!και αν θες θα κάνεις και παιδιά,σε δέκα χρόνια πολλά θα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο στα κοινωνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Owain Glyndwr και φίλους και φίλους. Είναι λάθος να βασίζεσαι μόνο στη σχέση για να νικήσεις τη μοναξιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ είμαι γκέι και 35αρης και δεν αισθάνομαι έτσι. Η ζωή είναι ό,τι την κάνεις. Καλές οι σχέσεις, αλλά οι φίλοι και η οικογένεια καλύτερη. Ή ακόμα καλύτερα, πολλοί φίλοι, μια μεγάλη οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρωτιστως ο λογος και μονο που αναφερεις για τον οποιο θελεις να κανεις παιδια δειχνει ποσο ανετοιμος εισαι.

    Τα παιδια δεν γινονται για εγωιστικους λογους, επειδη θες εσυ να αφησεις κατι.

    Και να σου πω και κατι (δικηγορος του διαβολου) τι σε κανει να πιστευεις οτι εισαι τοσο μοναδικος που θα αφησεις κατι πισω που θα διαπρεψει?

    Εσυ τους γονεις σου τους "αποζημιωσες" ?

    Μην ακουω μαλακιες

    Παιδια κανεις μονο εαν εχεις λαβει τΟΟΟΟΟση αγαπη ωστε να θες να δωσεις πισω ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ.

    Και να σου πω και το εξης οι περισσοτεροι επιτυχημενοι ανθρωποι δεν αφησαν πισω απογονους, κι αυτοι που αφησαν δεν εγιναν ανταξιοι.

    Με την Ομοφυλοφιλια δεν υπάρχει εξελικτική αλυσίδα (γνωριμια-γαμος-παιδια-οικογενεια) ακομα κι αν γνωρισεις αυτον τον ΕΝΑ με τον οποιο θα μπορεσετε να μεινετε (φυσικα τωρα κοροϊδευω και τον εαυτο μου) αυτη η εξελιξη δεν θα υπαρξει ποτε.

    Η δικη μας οικογενεια ειναι οι φιλοι μας και φιλοι ειναι αυτοι που αντεχουν στο χρονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά συμφωνώ μαζί σου Κώστα φυσικά και οι φίλοι,γενικότερα οι σωστές σχέσεις!
    x-oyranoy άσε τα εξελικτικά και τα εμβρυολογικά για αυτούς που τα ξέρουν καλύτερα...δεν ξέρεις τι επιφυλάσσει το μέλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kala, eisai teleiiios akuros!!!
    To poso akuros eisai tha to katalaveis argotera, alla se dikaiologo giati ego mallon imoun akoma perissotero akuros stin ilikia sou, hahahahah!!
    Ego eimai 38 tora kai doksa tous theous, edo kai kamia dekaria xronia exo dei pos einai paparies oles aftes oi apisteftes eikones pou exoume esoterikefsei peri "gay geiratos", diladi ta gnosta: monaksia-xoris oikogeneia-xristougena se ena adio spiti-klp.
    Afta ta elege i mana mou otan tis eipa pos eimai gay. Isos na isxuan prin kapoies dekaeties, se polu omofovikes koinonies, isos na simvainoun kai simera se gay pou exoun psuxologika provlimata...
    I pragmatikotita pou zo ego kai oi filoi mou omos einai teleios diaforetiki. Ego na kano oikogeneiaka xristougena??? Eisai me ta kala sou????? Se kamia periptosi!!! Pernao polu kalutera apo olous tous pantremenous filous kai sugkeneis. Kai mi mou peis tora gia to mellon... Pistepse me, exo filous pou exoun pantreftei edo kai 15 xronia kai akoma tin pikra zoun. Ase pou exoun ta xilia miria provlimata taftotitas tou stil "afto itan pou ithela sti zoi mou? Aftos eimai pragmatika? Mono afto tha eimai mexri na pethano?". Kai dikaios ta exoun... Den ennoo pos i dimeiourgia oikogeneias einai katastrofiki gia tin prosopikotita, apla leo pos osoi kanoun oikogeneia upiretontas koinonika stereotipa kai evelpistontas pos etsi tha vroun tin prosopiki tous oloklirosi, tin exoun patisei apo xeri kai polu asxima. Mporeis ki esu ki ego kai i theia mou i mpirmpilo na kanoume oikogeneia, mporeis na onomaseis oikogeneia oti theleis esu, tous filous sou, ton skulo sou, ta bar sou, ton periptera sou, mporeis na pas na pantrefteis sto eksoteriko ton kalo sou, mporeis na vreis mia lesvia fili na aradiasete koutsouvela, mporeis na agoraseis apo Voulgaria etoima (den kano plaka, exo duo filous pou to ekanan), mporeis na kaneis oti thes... Min epitrepseis pantos na sou kanoun oti theloun. Ki milo edo pali gia ta steraiotupa. Giati einai polu makria apo tin pragmatikotita. Min psaxneis gia mia kanonikotita pou apla den uparxei. Oute stous "kanonikous" uparxei. Apla tin upostirizoun thisiazontas tin zoi tous giati den mporoun na doun kati kalutero na kanoun. Emeis omos eftuxos, ek ton pragmaton anagkazomaste na anoiksoume ta matia mas kai na ftiaksoume ti zoi mas, giati den mas prosferetai etoimi. Kai pistepse me, einai polu kalutera etsi. Tha nioseis polu eftuxis ki olokliromenos an to kaneis.
    Ksexna oti @#$%@ exeis sto mualo sou gia to mellon sou! To mellon sou den tha einai se kamia periptosi afto pou fovasai, afto pou sou provalei i koinonia.

    Polla filakia kai ksekollaaaa!


    Sorry pou afino san anonimos, alla den exo blog :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας