γυναίκες καμάκι

Η πρώτη μου γκόμενα - Μέρος 1ο: Η γνωριμία

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 200903:49Voltsek

Όταν μετακόμισα στην Θεσσαλονίκη ήξερα πως θα είχα εξελίξεις στην ερωτική μου ζωή αλλά ποτέ δεν φαντάστηκα ότι σε αυτό θα συμπεριλαμβανόταν και γυναίκες. Όλα έγιναν εντελώς ξαφνικά.

Στεκόμουν σε μία στάση, περιμένοντας το αστικό για να πάω στο σπίτι μου. Εκεί μία κοπέλα με ρώτησε αν ήξερα σε πόση ώρα θα περνούσε το επόμενο. Με αφορμή αυτό, ανταλάξαμε δυο τρεις κουβέντες. Σύντομα ήρθε το αστικο, ανέβηκα και κάθισα σε μία θέση. Μετά από ένα λεπτό, αφού πέταξε το τσιγάρο της, ανέβηκε και η κοπέλα και με ρώτησε αν με πείράζε να καθίσει δίπλα μου. Σημειωτέον ότι υπήρχαν πολλές κενές θέσεις. Αμέσως μετά συστηθήκαμε.

Αρχίσαμε την κουβέντα. Τι κάνουμε, από που είμαστε και όλα τα συνηθισμένα που λένε κάποιοι όταν πρωτογνωρίζονται. Σκέφτηκα, πριν χωρίσουμε, να ζητήσω το τηλεφωνό της, είχα περιέργεια να δω μέχρι που θα μπορούσα να το φτάσω. Άλλωστε ποτέ δεν απέκλεισα το γεγονός να κάνω κατι με γυναίκα. Και η συγκεκριμένη ήταν πολύ ωραία και φαινόταν καλό κορίτσι. Στα μέσα της διαδρομής με πρόλαβε και ζήτησε αυτή να ανταλλάξουμε νούμερα. Είχα ξαφνιαστεί από την ταχύτητα που προχωρούσε η κατάσταση.

Όταν πλέον έφτασε η στιγμή να κατέβει, μου ξαναέδωσε το χέρι της και φιληθήκαμε στο μάγουλο. Είχα μείνει κάγκελο. Μόλις μου την είχε πέσει μία κοπέλα. Μου άρεσε αυτό, μου ανέβασε την ψυχολογία και επιπλέον ανοιγόταν μπροστά μου μία πολύ διαφορετική εμπειρία.

Όταν τα είπα στους φίλους μου αυτά, όλοι είπαν το ίδιο πράγμα: Μην της πεις ότι είσαι gay, συνεχισέ το και προσπάθησε να κάνεις κάτι μαζί της. Εγώ πάλι ήμουν μπερδμένος και διχασμένος. Στο τέλος αποφάσισα, αν δεν με έπαιρνε αυτή τηλέφωνο, να την πάρω εγώ και να της ζητήσω να βγούμε.

Ισως σε ενδιαφερουν

7 σχόλια

  1. λολ λολ λολ και πάλι λολ!
    Δεν ξέρω για της δικές σου αντοχές αλλά με γυναικά δεν νομίζω να δοκίμαζα, τουλάχιστο αν αυτοί δεν γνώριζε από πριν με τι έχει να κάνει!

    Αναμένουμε την συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Δεν είναι κακό να δοκιμάσεις, αν ξέρεις ότι ερωτικά σε διεγείρει θα ειναι μία εμπειρία ακόμη!!!
    Με προσοχή όμως, και οι γυναίκες πληγώνονται... δεν θα ήθελες να παίξουν μαζί σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά μην είσαι τόσο σίγουρος, για το κατα πόσον μπορεί να είναι μια κοπέλα καλή όταν είναι τόσο λυσάρα και με το πρώτο λεπτό σε ζητάει τηλ., σε φιλάει... (Κιάλλο η γνωριμία μεταξύ ιδίου φύλου, άλλο αντιθετου και δη γυναίκα να κάνει έτσι!!!) Δεν είναι πουριτανισμός, ρεαλισμός είναι! Μακρυά από τέτοιες νοσηρότητες!!!!

    Ηφαιστίωνα, δε νομίζω πως πληγώνονται περισσότερο από εμάς! Πολύ λιγότερο, ποσοτικά και ποιοτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο και να πληγώνονται βρε Αλέξη, είναι σαν να κάνει τεστ drive σε αμάξι και αν θα σου αρέσει το κρατάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα Ηφαιστίωνα. Μα κι αυτές το ίδιο κάνουν. Πίστεψέ με, δεν είμαι άφρων. Εκτός αυτού, τί αυτοκίνητο μπορεί να είναι, όταν έχει τέτοια συμπεριφορά!; Lada το πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαβάζω αρκετό καιρό το blog σου, αλλά δεν έχω γράψει ποτέ! Δεν είχα νοιώσει την ανάγκη, αλλά τώρα την ένοιωσα!

    Είμαι straight γυναίκα 22 χρονών! Και οι γυναίκες, και οι άντρες πληγωνόμαστε! Ο βαθμός εξαρτάται από τον χαρακτήρα και όχι από το φύλο!!!

    Βαρέθηκα να διαβάζω ότι είστε πιο ευαίσθητοι κτλ. Πως το ξέρετε αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας