κομπλεξισμός σχέση

Τα τελευταία νέα

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 200923:28Voltsek

Η φετινή παραμονή πρωτοχρονιάς ήταν, χωρίς υπερβολή, η πιο βαρετή και μίζερη της ζωής μου. Δεν συγκεντρώθηκε ούτε καν ολόκληρη η οικογένεια. Απλά περιμέναμε την αλλαγή, κόψαμε την πίτα και αυτό ήταν όλο. Φυσικά δεν βγήκα έξω μετά, για να στριμωχτώ σαν σαρδέλα στα λίγα μαγαζιά της Κοζάνης. Περνάω όλο τον καιρό τόσο ωραία, που δεν έχω ανάγκη την Πρωτοχρονιά για να διασκευάσω.

Πριν φύγω για Κοζάνη, έκανα μία γνωριμία. Είναι ένα πολύ καλό και γλυκό παιδί. Πήγαμε για καφέ και μετά στο σπίτι του, όπου το πράγμα προχώρησε αρκετά. Δυστυχώς δεν είχαμε αρκετό χρόνο για να γνωριστούμε καλύτερα. Οπότε είπαμε να κάνουμε υπομονή λίγες μέρες, μέχρι να ξαναβρεθούμε. Μέσα σε αυτό το διάστημα, ενώ μου άρεσε πολύ αρχικά, συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να κάνω κάτι σοβαρό μαζί του. Απλά δεν μου έκανε το "κλικ". Θα ήμουνα μαζί του μόνο για να λέω ότι έχω σχέση και θα ήταν άδικο και για τους δυο μας. Εγώ ήμουν πρόθυμος πάντως να μεινουμε φίλοι αλλά αυτός δεν ήθελε. Πλέον όμως δεν καίγομαι τόσο πολύ να βω κάποιον, εφόσον περνάω καλά και μόνος μου.

Ένας φίλος του αδερφού μου υποψιάζεται ότι είμαι gay και με σχολίαζε στον κολλητό μου. Λες και αυτός δεν θα μου τα έλεγε... Το κακό είναι ότι το συζήτησε και με τον αδερφό μου. Απορώ γιατί ανακατεύεται ο ηλίθιος. Με νευρίασε πολύ και πλεόν τον έχω διαγράψει.

Στην Κοζάνη είδα τον ζαχαροπλάστη. Κάθε φορά που τον βλέπω, κάτι παθαίνω. Είναι τόσο ωραίο παιδί... Δεν πειράζει όμως, η Θεσσαλονίκη έχει πολύ πράμα.

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

  1. H Θεσσαλονίκη είναι ξελογιάστρα όπως η Αθήνα.. μπορείς να περάσεις καλά και μόνος σου..
    Καλή χρονιά εύχομαι και με ότι ποθείς να γίνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας