αθλητισμός γκόμενος

Αθλητική Πέμπτη

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 200916:06Voltsek

Χτες παρακολούθησα για δεύτερη φορά έναν ολόκληρο αγώνα ποδοσφαίρου. Ο πρώτος ήταν το 2004 στο Euro, στον τελικό με την Πορτογαλία. Χτες έπαιζε Παοκ - Άρης. Εγώ είμαι άσχετος με τα αθλητικά αλλά εδώ στη Θεσσαλονίκη αυτές οι δύο ομάδες είναι κάτι σαν θρησκεία.

Εγώ βέβαια δεν παρακολούθησα τον αγώνα λόγω αθλητικού ενδιαφέροντος. Απλά ο ένας μου φίλος είναι Αρειανός και ο άλλος Παοκτζής κι εγω θα κορόιδευα τον χαμένο. Ο αγώνας βέβαια έληξε 0-0 και θα γίνει επαναληπτικός σε μερικές μέρες. Πάντως έσπασα πολύ πλάκα με τον Παοκτζή φίλο μου. Του την έλεγα συνέχεια και τον εκνεύριζα και όσο αυτός αντιδρούσε τόσο εγώ συνέχιζα.

Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή που έχουν οι οπαδοί με τις ομάδες. Εντάξει, να υποστιρίζεις την ομάδα σου αλλά όχι να εκνευρίζεσαι, να μαλώνεις και να στεναχωριέσαι. Στην τελική δεν αλλάζει κάτι στη ζωή σου. Πιθανόν να πάω και στο γήπεδο σύντομα. Είναι το τελευταίο μέρος που φανταζόμουν τον εαυτό μου αλλά έχω περιέργεια να το ζήσω. Άλλωστε η ζωή είναι ένα σύνολο από εμπειρίες.

Σήμερα το απόγευμα έχω ραντεβού με κάποιον. Η γνωριμία έγινε φυσικά μέσω internet. Μακάρι να πάνε όλα καλά. Με τον προηγούμενο, που γνωριστήκαμε την παραμονή Πρωτοχρονιάς, αν και δεν προχώρησε, μιλήσαμε και τα βρήκαμε. Έτσι, μπορεί να μην είμαστε ζευγάρι, αλλά θα παραμείνουμε φίλοι.

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας