γυναίκες καμάκι

Η πρώτη μου γκόμενα - Μέρος 2ο: Το ραντεβού

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 200915:15Voltsek

Το επόμενο κιόλας βράδυ μετά την γνωριμία μου με την κοπέλα, βγήκαμε για ποτό. Οι φίλοι μου έλεγαν να την πάρω τηλέφωνο. Εγώ δεν ήθελα επειδή ήμουν μπερδεμένος αλλά κι επειδή ήθελα να το παίξω λίγο δύσκολος. Τελικά με πήρε αυτή πρώτη και κανονίσαμε.

Δώσαμε ραντεβού σε ένα μπαράκι στην Αριστοτέλους. Ήταν εκεί με μία φίλη της. Μου άρεσε αυτό, θα ήταν πιο χαλαρή η κατάσταση. Δυστυχώς όμως δεν έμεινε πολύ ώρα. Κι έτσι μείναμε τα δυο μας σε ένα κάπως απόμερο σημείο του μαγαζιού. Κάποια στιγμή άρχισε να μου δείχνει sexy φωτογραφίες της στο κινητό και με πλησίαζε ώσπου κόλλησε πάνω μου. Ύστερα με ρωτούσε τι θα ήθελα να της πω ή να της κάνω. Γενικά ότι λέγαμε ή κάναμε έκρυβαν ένα άλλο νόημα. Έγω είχα αγχωθεί, πρώτη μου φορά είχα βρεθεί σε τέτοια θέση. Οπότε αποφάσισα να της το πω. Ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:

- Θέλω να σου πω κάτι για μένα που μπορεί να σε σοκάρει αλλά δεν θέλω να νιώθω ότι σε κοροϊδευω.
- Πες μου, τι είναι;
- Πάει κάπου το μυαλό σου;
- Έχεις σχέση; Είσαι αρραβωνιασμένος; Παντρεμένος με παιδί; Χωρισμένος με παιδί;
- Όχι βέβαια. Απλά είμαι gay.

Ξαφνικά σιωπή τύλιξε το χώρο. Η κοπέλα έπαθε σοκ. Δεν μιλούσε για μερικά δευτερόλεπτα. Στην αρχή δεν το πίστεψε. Είπε ότι δεν μοιάζω με gay κι εγώ της απάντησα ότι άφησα τις γόβες στο σπίτι. Αφού μιλήσαμε και της εξήγησα την κατάσταση, το δέχτηκε και ηρέμησε αλλά δεν άλλαξε σχέδια. Με ρώτησε πολύ άνετα αν θέλω να με κάνει άντρα και μετά φιληθήκαμε. Ήταν η πρώτη φορά που φιλούσα γυναίκα στο στόμα. Ήταν καλό, μου άρεσε αλλά μέχρι εκεί. Μου αρέσουν οι άντρες, τέλος.

Τελικά το χώνεψε ότι είμαι gay και ήταν εντάξει με αυτό. Είπαμε ότι θα μείνουμε φίλοι και μάλιστα προσφέρθηκε να μου γνωρίσει και κάποιον γνωστό της gay. Μετά από όλα αυτά, πήγαμε να συναντήσουμε δύο φίλους μου που ήταν σε ένα κοντινο bar. Κι εκεί αρχίζει το επόμενο κεφάλαιο.

Ισως σε ενδιαφερουν

6 σχόλια

  1. Λίγο πολύ όλοι μας το έχουμε πάθει αυτό!!!

    υγ ελπίζω ο φίλος της να είναι καλός τουλάχιστον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχα.. κατέληξε καλώς το ραντεβού από όποια πλευρά και να το δείς..
    Ο φίλος να δούμε τι λέει τώρα.. θα πάρεις και καλές συστάσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οmg, τι ιστορια τρομου.
    Και να φανταστεις οτι εχω διαβασει και Toymaker.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας