blogging

I love blogging

Σάββατο 7 Ιουνίου 200801:12Voltsek

Τον προηγούμενο μήνα έσπασα το μηνιαίο ρεκόρ μου σε post. Για την ακρίβεια μέσα στον Μάιο έκανα 17 post. Ίσως σε μερικούς να φαίνονται λίγα αλλά για μένα είναι το ανώτερο που έχω φτάσει. Όσο περνάει ο καιρός, κολλάω όλο και περισσότερο με το blogging. Έχω φτάσει σε σημείο όταν κάνω ή μαθαίνω κάτι, να σκέφτομαι "Αυτό πρέπει να το βάλω στο blog μου". Αυτό δεν είναι το μόνο blog που έχω, έχω κι ένα άλλο, το πρώτο που έκανα, στο οποίο γράφω άλλα πράγματα.

Η αλήθεια είναι ότι το ξεκίνησα καθαρά από περιέργεια, καθώς άκουγα συνέχεια για τα blogs αλλά δεν είχα καταλάβει ακριβώς τι είναι. Όταν τελείωσα με την δημιουργία του 1ου blog και όλες τις λεπτομέρειες του, έκανα 2-3 post και το βαρέθηκα. Δεν είχα καταλάβει γιατί τόσος κόσμος είχε πορωθεί με το blogging. Μετά από περίπου δυο μήνες που το blog μου δεν είχε καμία ενημέρωση, ασχολήθηκα και πάλι, δεν ξέρω πως μου ήρθε. Τότε το είδα με άλλο μάτι. Μου άρεσε τελικά.

Σύντομα έφτασα τα 4 blog. Το πρωτό μου, τα δύο που έχω εδώ κι ένα ακόμη, πολύ ωραία σχεδιασμένο, σε ελληνικό ιστότοπο, το όποιο ξαφνικά μια μέρα μου το έσβησαν, χωρίς ακόμα να καταλάβω το γιατί.

Πάντα μου άρεσε το γράψιμο. Το ωραίο με τα blogs είναι ότι μπορείς να μοιραστείς αυτά που γράφεις με άλλους ανθρώπους, τις σκέψεις σου, τις εμπειρίες σου, τους φόβους σου, οτιδήποτε και να μάθεις κι εσύ τα δικά τους. Αλλά και μόνο που εκφράζεσαι, ξελαφρώνεις. Θεωρώ το blog κάτι σαν φίλο, που θα του εκμυστηρευτώ τα πάντα. Εϊναι ένα νέο είδος επικοινωνίας.

Μέσω του blog έχω κάνει διαδικτυακές γνωριμίες και μιλάμε κυρίως μέσω msn. Αρκετοί μου λένε ότι ταυτίζονται με κάποια από αυτά που γράφω και είναι ωραίο να συζητάς με ανθρώπους που ζουν παρόμοιες καταστάσεις με σένα.

Θέλω να ευχάριστήσω όλους εσάς που διαβάζεται το blog μου και κυρίως αυτούς που αφιερώνουν λίγο από το χρόνο τους για να αφήσουν κάποιο σχόλιο. Κι εγώ διαβάζω πολλά blogs, τα περισσότερα τα έχω στο blogroll μου, αλλά πλέον είναι τόσα πόλλα αυτά που μου αρέσουν, που θέλω αμέτρητες ώρες για να τα διαβάζω συστηματικά.

Keep blogging...

Ισως σε ενδιαφερουν

7 σχόλια

  1. Καλημέρα!
    Αχ που να δεις εγώ τι κόλλημα έχω φάει... λολ! Όπου και να πάω έχω το νου μου στον υπολογισή! Σε καταλαβαίνω απόλυτα όμως! Μάκια!!!!!!!!!!!!!
    Είναι άλλη φάση, βέβαια κάποια στιγμή πιστεύω θα υπάρξει κορεσμός...!!! Ελπίζω όχι νωρίς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δωρεάν ψυχανάλυση το blog! και τρελό κόλλημα όντως! keep up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαλαρωσε με το blogging. δεν εχουμε ολοι την ορεξη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχεις ακομα πολλα μπροστα σου μεχρι να ανεβεις λιγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσωπικά βρίσκω πως το blogging είναι από τα καλύτερα πράγματα που έφερε το ίντερνετ. Αγαπάμε μπλόγκινγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας