προσωπικά

Σηκωσέ το, το τιμημένο

Τετάρτη 11 Ιουνίου 200817:32Voltsek

Χθες το βράδυ ήταν ο αγώνας Ελλάδας - Σουηδίας στο Euro 2008. Εγώ σαν γνήσιος gay που δε τον ενδιαφέρει το ποδόσφαιρο (ή το basket), επέλεξα να βγω έξω. Καθώς διασχίζαμε την πόλη, ακούγονταν από όλα τα σπίιτα, ο αγώνας. Μέσα στα καφενεία, οι γέροι κολλημένοι στην τηλεόραση.

Στο κέντρο όλα τα μαγαζιά γεμάτα, όλοι ακίνητοι και αμίλητοι, προσηλωμένοι στις τηλεοράσεις. Δεν κυκλοφορούσε κανείς, όλοι είχαν φροντίσει από νωρίς να βρουν ένα μέρος να παρακολουθήσουν τον αγώνα. Γυμνή γυναίκα να περνούσε από εκεί, κανείς δε θα της έδινε σημασία.

Μια φορά έχω δει αγώνα στη ζωή μου, στο προηγούμενο Euro, τον τελικό Ελλάδας - Πορτογαλίας, που κερδίσαμε. Και χθες, η δεύτερη. Παρακολουθούσαμε με τον φίλο μου που είναι εξίσου αδιάφορος για το ποδόσφαιρο, αλλά δεν είμασταν και πορωμένοι. Κρίμα πάντως που χάσαμε. Αλλά δεν μπορούμε να κερδίζουμε συνεχώς.

Με το που έληξε ο αγώνας, εξαφανίστηκαν όλοι. Τη μια στιγμή το κέντρο ήταν γεμάτο και την επόμενη στιγμή είχε αδειάσει. Ήταν και στεναχωρημένοι όλοι λόγω της ήττας... Εγώ πάντως το ποτάκι μου το ήπια. Δε θα τα βάψω και μαύρα επειδή έχασε η εθνική.

Ισως σε ενδιαφερουν

3 σχόλια

  1. Event στο οποιο ο νικητης δεν λαμβανει τιτλο στεμμα κορδελα λουλουδια και συμβολαιο για γυμνη φωτογραφηση δεν το παρακολουθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tα ίδια και εγώ.. δεν μου ήρθε και καλά βέβαια αλλά δεν θα σκάσω κιόλας..
    Καλησπέρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το καλύτερο ειναι να μαζεύεις κόσμο στο σπίτι να τους άφήνεις να δουν τον αγώνα και μετά να κάνεις παρτούζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας