γυναίκες διασκέδαση

Αυτά τα νέα...

Δευτέρα 9 Ιουνίου 200818:23Voltsek

Όταν κάνεις πράγματα που δεν τα έχεις προγραμματίσει, τα χαίρεσαι περισσότερο. Χθες βγήκα για καφέ και ήταν τελείως νέκρα. Λίγος κόσμος και ο καιρός όχι ο καλύτερος. Έτσι ο φίλος μου πρότεινε να πάμε Κατερίνη, στο beach bar του φίλου μας, που είναι περίπου μια ώρα μακριά. Έτσι πριν τελειώσουμε τον καφέ, πήγαμε σπίτι, πήραμε μαγιό και πετσέτες και ξεκινήσαμε.

Στον δρόμο έβρεχε αλλά εκεί είχε ήλιο, μόνο που φυσούσε αρκετά. Ήπιαμε το καφεδάκι μας, είδαμε τον φίλο μας, κάναμε και μια βουτιά, μια χαρά όλα. Αργότερα πήγαμε μια βόλτα στο κέντρο, φάγαμε και επιστρέψαμε στο beach bar για 1-2 μπύρες και ύστερα φύγαμε. Καλά περάσαμε, ξεφύγαμε λίγο. Το τριήμερο θα πάω Χαλκιδική με τον αδερφό μου κι έναν φίλο. Ανυπομονώ να περάσουν οι μέρες. Καλά περνάω πάντως, δεν παραπονιέμαι. Καμιά δουλειά πότε θα βρω, δεν ξέρω.

Εδώ και μέρες ο καιρός είναι χάλια, σήμερα ειδικά έβρεξε πολύ και ο κακος καιρός μου χαλάει την διάθεση. Πολύ ανωμαλία ο καιρός, τον χειμώνα κάνει ζέστη και το καλοκαίρι ο καιρός χαλάει.

Τις τελευταίες μέρες έχω φάει κόλλημα με ταινίες gay θεματολογίας. Το rapidshare έχει πάρει φωτιά. Για κάθε ταινία που θα βλέπω θα κάνω ένα μικρό αφιέρωμα στο blog. Όποιος έχει κάποια καλή ταινία υπόψην του, ας την προτείνει.

Άσε που έπαθα και την πλάκα μου με μια κοπέλα! Ναι σωστά διαβάσατε, κοπέλα. Υπάρχει στη γειτονιά μου ένα ψιλικατζίδικο και καμιά φορά την βοηθάει η νύφη της. Τι πλάσμα είναι αυτό, η Αφροδίτη της Μήλου (με χέρια). Ψηλή, λεπτή, γύρω στα 25, με μακριά μαύρα μαλλιά. Γλυκό πρόσωπο, όμορφια μάτια και τρομερά ευγενική και φιλική. Με μιά φωνή, τόσο απαλή, σαν φωνή αγγέλου. Είναι υπέροχο πλάσμα. Εγώ που τον αλευρώνω τον λουκουμά κι έχω κολλήσει μαζί της. Αλλά έτσι κι αλλιώς είναι παντρεμένη, οπότε...

Ισως σε ενδιαφερουν

2 σχόλια

  1. Eίναι παντρεμένη; Μας ρίχνεις στάχτη στα μάτια! λολ! Μήπως δεν αλευρώνεις μόνο τον λουκουμά; :) Αυτός ο καιρός έχει βαρεθεί να βρέχει, σπάσιμο νεύρων... Ούτε καμιά βόλτα δεν μας αφήνει να πάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οχι να σε κραξω αλλα δουλεια ειναι στο χερι σου να βρεις βεβαια τι απαιτησεις εχεις εξ αυτης ειναι αλλο καπελο
    οσο για την ομορφια, υπαρχει παντου αρκει να εισαι δεκτικος για να την δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας