προσωπικά

Happy birthday to me

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 201114:08Voltsek

Χθες ήταν τα γενεθλιά μου. Μπήκα στα 27... Παλιότερα τα γενέθλια ήταν μέρα χαράς αλλά όσο περνάνε τα χρόνια, εκτός από μέρα εορτασμού είναι και μέρα προβληματισμού. Καθώς μεγαλώνεις, σκέφτεσαι τι έχεις κάνει μέχρι τώρα, τι έχεις καταφέρει αλλά και τι επιφυλάσει το μέλλον. Βάζεις στόχους και παίρνεις αποφάσεις στις οποίες ελπίζεις ότι θα καταφέρεις να μείνεις πιστός και ότι δεν θα τα παρατήσεις.

27 χρονών... Περίεργο μου φαίνεται ότι μεγάλωσα τόσο, δεν έχω καταλάβει πόσο γρήγορα πέρασαν τα χρόνια. Καμιά φορά νιώθω σαν να έχω επιστρέψει μερικά χρόνια πίσω, όταν είχα πια τελειώσει το σχολείο και όλη η ζωή απλωνόταν μπροστά μου. Και τώρα είμαι μία ανάσα πριν από τα 30, τα οποία σηματοδοτούν μία ιδιαίτερη μετάβαση από το στάδιο του τεκνού στο στάδιο του ώριμου άνδρα. Ειδικά στον κόσμο των gay, τα 30 είναι σαν να είσαι πλέον συνταξιούχος. Εγώ βέβαια δεν το πιστεύω αυτό αλλά αυτή η αντίληψη υπάρχει.

Ήταν ωραία μέρα η χτεσινή. Είχαμε κανονίσει τυχαία μία συνάντηση με κάποιους συνεργάτες-φίλους και με την ευκαιρία των γενεθλίων, τα γιορτάσαμε όλοι μαζί σε μία όμορφη ατμόσφαιρα. Είναι πολύ σημαντικό να μοιράζεσαι τέτοιες στιγμές με ανθρώπους που αγαπάς και εκτιμάς.

Ήταν πολλές οι ευχές που δέχτηκα και στο facebook από συγγενείς, γνωστούς, παλιούς φίλους και τελείως άγνωστους. Σκέφτομαι ότι για τα άτομα που ανήκουν στον ευρύ κοινωνικό κύκλο, είναι ένας αποδεκτός τρόπος να σου ευχηθούν. Και μόνο που μπαίνουν στον κόπο, είναι ευχάριστο. Πιστεύω όμως ότι δεν είναι αποδεκτός για τα κοντινά σου άτομα. Το facebook έχει αλλοιώσει τις ικανότητες κοινωνικής αλληλεπίδρασης μεταξύ των ανθρώπων. Αν είσαι στενός φίλος ή κοντινός συγγενής δεν μου αρκεί ένα "Xronia polla, na ta ekatostiseis" στο wall ή σε μήνυμα. Σήκωσε το ακουστικό και πάρε με ένα τηλέφωνο για να μου δείξεις πόσο ενδιαφέρεσαι.

Σήμερα φεύγω για Κοζάνη για τις μέρες των Χριστουγέννων για να είμαι με την οικογένεια μου.

Καλά Χριστούγεννα σε όλους. 
Να περάσετε υπέροχα, με τους ανθρώπους που αγαπάτε και να γεμίσετε αγάπη, ευτυχία και αισιοδοξία.

Ισως σε ενδιαφερουν

8 σχόλια

  1. Χρόνια σου Πολλά κι Ευτυχισμένα.
    Να περάσεις σούπερ Βοy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και καλά!!
    Να περάσεις υπέροχα τις γιορτινές μέρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα κατοστήσεις γερός και ερωτευμένος.

    Καλά Χριστούγεννα, με πολύ υγεία, ευτυχία, και ότι άλλο ποθείς σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια σου πολλά μικρούλι. Άντε έχεις 3 χρόνια μέχρι να βγείς στην σύνταξη χαχαχα. Καλά Χριστούγενναααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα 'σαι μια ανάσα πριν τα 30 την μέρα πριν τα γενέθλια που θα κλείνεις 30 :p
    Νοου ουόρις :) Χρόνια πολλά, ό,τι επιθυμείς και καλές γιορτές! Να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρονια πολλα και καλα χριστουγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά αγαπητέ μου! Να περάσεις καλά! Πολύχρονος και για τα γενέθλιά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας. Να είστε όλοι καλά, με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας