ομοφυλοφιλία προσωπικά

Θα πεθάνω μόνος

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 201101:26Voltsek

Εντάξει, ο τίτλος του post είναι υπερβολικός. Αλλά εκφράζει αυτό που νιώθω αυτή την περίοδο. Ήδη έχουν περάσει μερικοί μήνες από τον τελευταίο χωρισμό και το μόνο που έχω κάνει από τότε είναι μια σεξουαλική συνεύρεση με έναν τύπο που μου άρεσε πολύ και ομολογουμένως ήταν μία από τις καλύτερες εμπειρίες μου. Εγώ όμως είμαι άνθρωπος που προτιμάει κάτι σταθερό από το να κάνω απλά σεξ με κάποιον και μετά να χωρίζουν οι δρόμοι μας.

ΟΚ, όταν χωρίζεις ξέρεις ότι πάλι θα πρέπει να αρχίσεις το ψάξιμο, να μιλάς με τις ώρες στο chat με διάφορους τύπους και να απελπίζεσαι που δεν βρίσκεις κάποιον που να σου αρέσει. Το έχω ζήσει αρκετές φορές αυτό. Τώρα όμως το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν βρίσκω τον ιδανικό άντρα που θα με κάνει πάλι να πετάω στα ουράνια. Το θέμα είναι ότι δεν έχω καν την όρεξη και την διάθεση να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Αισθάνομαι τόσο αποκομμένος από το όλο σκηνικό. Μπαίνω στα site γνωριμιών για μερικά δευτερόλεπτα και βγαίνω αμέσως. Και αν τύχει και μιλήσω με κάποιον δεν είμαι πρόθυμος να συνεχίσω την κουβέντα, πόσο μάλλον να κανονίσω ένα ραντεβού. Είναι λες και τα gay γονίδια μου έχουν πέσει στο μηδέν.

Άλλωστε με τι διάθεση να ξεκινήσω κάτι, όταν δεν μπορώ να βρω ένα σημείο σύνδεσης με άλλους ανθρώπους; Ξενερώνω απίστευτα όταν μπαίνω σε ένα site και το μόνο που βλέπω είναι φωτογραφίες με ακέφαλα σώματα ή ακόμα χειρότερα, τον κώλο κάποιου φάτσα φόρα. Και όταν στη συζήτηση, οι σεξουαλικές προτάσεις έρχονται πριν το "Καλημέρα". Λένε ότι οι gay είναι ρηχοί άνθρωποι και νοιάζονται μόνο με το σεξ. Πάντα πίστευα ότι αυτό είναι απλά ένα στερεότυπο. Αλλά τελικά ίσως ισχύει. Τουλάχιστον για τους online χρήστες. Μπορεί οι νορμάλ να κυκλοφορούν στον δρόμο και οι υπόλοιποι να βρίσκονται στο διαδίκτυο. Δεν θέλω να προσβάλω κανέναν, σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά είναι δύσκολο να τις εντοπίσεις.

Επειδή είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος, θα συνεχίσω να πιστεύω ότι θα βρω κάποιον που θα αξίζει. Ελπίζω μόνο να μην αργήσει πολύ...

Ισως σε ενδιαφερουν

10 σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όντως τα γκέι σάιτ γνωριμιών δεν είναι ό,τι καλύτερο για να γνωρίσεις γκέι κόσμο πόσο μάλλον για σχέση αντίθετα είναι πάρα πολύ ψυχοφθόρο από πολλές απόψεις που σε μεγάλο βαθμό περιγράφεις(κομπλεξ,ομοφοβία,καφρίλα και όλα τα καλά...).
    Πάντως μην απογοητεύεσαι, μην τους κάνει τη χάρη.υπάρχουν αξιόλογα άτομα στον γκέι χώρο αλλά πρέπει να τα ψάξουμε πάρα πολυ
    καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εεειι!!! Δε θέλω τέτοια γιοτινές μέρες! Σκέψου ότι για μένα έχουν περάσει χρόνια απο τον τελευταίο χωρισμό και έχω πατήσει πλέον τα τριάντα και κάτι πράγμα που σημαίνει ότι έχω βγει στη σύνταξη της gay αγοράς.
    Απο τότε που βγήκε το ιντερνετ χάθηκε το καμάκι. Σίγουρα υπάρχουν κι νορμάλ ασ πούμε άτομα μέσα στο νετ αλλά σίγουρα η διαπροσωπική επαφή του φλερτ είναι πολύ καλύτερη. Πάρε ένα φίλο βγεσ έξω φόρεσε το ομορφότερο σου χαμόγελο και που ξέρεις μπορεί να γνωρίσεις ένα καλό όμορφο ρομαντικό παιδί για να περάσετε τις γιορτές και το 2012 μαζί.
    Wish you the Best!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απαπαπα πιό χάλια και από μένα είσαι! Συγκεντρώσου!!! Και κοίτα να περάσεις καλά τις γιορτές!!!!
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια πολλα voltsek!
    και να θυμασαι : δεν ειναι αναγκη να πεθανεις μονος σου! υπαρχουν και τα κατοικιδια για οσους γερνανε μπακουρια!
    (θα ελεγα κατι σοβαρο,αλλα με καλυψαν οι προλαλησαντες..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aizen: Χαχαχα! Έχω ήδη ένα σκύλο, μια γάτα και 2 παπαγαλάκια...Λες να πάρω κι άλλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O gay κόσμος του internet είναι αρκετά δύσκολος για όλους τους λόγους που αναφέρεις και εσύ και ο περσέας αλλά μέσα σε αυτούς(είτε online είτε offline) υπάρχει και κάποιος με τον οποίο θα σου είναι τόσο εύκολο το να μιλήσεις και θα βρεις πολλά κοινά σημεία για να συζητήσεις..
    Μέχρι τότε απλά υπομονή και προσπάθησε να περνάς όσο καλύτερα μπορείς κάθε στιγμή της ζωής σου..

    Εγώ που έχω πατήσει και με τα 2 πόδια πλέον τα 30 μήπως είναι καλό να βρω ένα σπίτι που θα χωράνε παραπάνω από 5-6 ζωάκια;

    Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ben μου σορι δε πηγαινε για σενα :P αλλα εσυ δεν εισαι γερος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περσέας: Ψυχοφθόρο! Ακριβώς αυτό είναι. Σίγουρα υπάρχουν αξιόλογα άτομα αλλά είναι σαν να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα.
    Καλές γιορτές!

    Ben Provis: Αυτό με τα 30 είναι ένα άλλο μεγάλο κόμπλεξ. Λες και μετά δεν υπάρχει ζωή. Το internet τελικά όσο καλό έκανε, άλλο τόσο δυσκόλεψε τα πράγματα. Μακάρι το 2012 να μας φέρει αυτά που επιθυμούμε. Καλές γιορτές. Α...γιατί δεν παίρνεις κι ένα κουνελάκι;

    Hfaistiwnas: Προσπαθώ να είμαι όσο πιο αισιόδοξος μπορώ. Να κάνεις κι εσύ το ίδιο. Καλά Χριστούγεννα.

    aizen999: Ευχαριστώ πολύ. Για το κατοικίδιο το έχω σκεφτεί, θα ήθελα ένα σκύλο αλλά δεν το παίρνω για πρακτικούς λόγους. Θα ήταν καλή παρέα πάντως.

    WiP: Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά έχω βαρεθεί το ψάξιμο. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαλάρωσε. Εξ άλλου σε αυτές τις σκέψεις δεν είσαι μόνος :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας