προσωπικά σχέση

Γνωριμία με νέο πρόσωπο

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 200904:34Voltsek

Στο προηγούμενο post αναφέρθηκα σε μία νέα γνωριμία. Πρόκειται για κάποιον μικροτερό μου, gay ασφαλώς, που με βρήκε μέσω του blog. Μιλήσαμε μερικές φορές στο msn και πρότεινε να βρεθούμε για έναν καφέ. Κι έτσι το περασμένο Σάββατο πήγαμε για καφέ κάπου στο κέντρο. Ήθελε κυρίως να με γνωρίσει από κοντά για να συζητήσουμε κάποια θέματα καθώς τώρα αποκτάει τις πρώτες του εμπειρίες στο gay σκηνικό.

Ήταν μία πολύ ευχάριστη γνωριμία. Από την αρχή υπήρξε οικειότητα. Είναι πολύ καλό και συμπαθητικό παιδί κι ελπίζω να υπάρξει συνέχεια. Μου αρέσει να κάνω καινούργιες γνωριμίες. Όπως λέω "Τα λεφτά και οι φίλοι δεν είναι ποτέ αρκετά".

Κάποιοι ίσως σκεφτείτε: "Αυτός έχει σχέση και βγαίνει με άτομα από το internet;". Ξέρω ότι δεν φαίνεται και πολύ καλό. Το μωρό μου σίγουρα δεν χάρηκε για αυτό το γεγονός, αντίδραση λογική και κατανοητή. Του είχα πει όμως από την αρχή πως το γενονός ότι έχω σχέση δεν σημαίνει για μένα ότι δεν θα κάνω καινούργιες γνωριμίες. Και ο άλλος ήξερε ότι είμαι δεσμευμένος. Μου ξεκαθάρισε από την αρχή πως η συναντησή μας δεν αποσκοπούσε σε κάτι περισσότερο.

Δεν ξέρω αν αυτό που ζητάω είναι κάτι παράλογο. Αλλά αν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη σε μία σχέση, τότε δεν υπάρχει σταθερή βάση. Εγώ ήμουν ειλικρινής από την αρχή σχετικά με όλο αυτό που έγινε. Μάλιστα, επειδή το μωρό μου έτυχε να είναι κοντά, πέρασε για ένα γεια και τους σύστησα. Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω για να σβήσω κάθε υποψία. Αλλά πιστεύω ότι κατα βάθος το μωρό μου ξέρει ότι του είμαι απόλυτα πιστός. Εσείς θα δεχόσασταν κάτι τέτοιο; Θα βγαίνατε με κάποιον που γνωρίσατε μέσω internet αν είχατε σύντροφο;

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι θεωρείται δεδομένο η συναναστροφή δύο gay ατόμων να περιέχει το ερωτικό στοιχείο. Είναι τόσο περίεργο δύο άνθρωποι να θέλουν να γνωριστούν με σκοπό απλά την φιλία; Πρέπει αναγκαστικά να υπάρξει πήδημα; Καλό το σεξ και οι γκόμενοι αλλά η επικοινωνία είναι σημαντικότερη. Οι φίλοι είναι αυτοί που σε στηρίζουν και θέλω να έχω πολλούς. Κακό είναι;

Μωρό μου, επειδή ξέρω ότι θα τα διαβάσεις αυτά, να ξέρεις ότι εγώ μόνο εσένα θέλω και ότι δεν υπάρχει λόγος να ζηλεύεις.

Ισως σε ενδιαφερουν

7 σχόλια

  1. Αν το έλεγα και συμφωνούσε οκ, θα έβγαινα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Symfono mazi sou oti i empistosyni einai to pan se mia sxesi. Epeidi eimaste eroteumenoi kai se sxesi den simainei oti prepei na apomonothoume kiolas. Asfalos tha prepei na to syzitiseis mazi me ton bf sou kai na ta peis ola. Ola!

    A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο ωραιότατα μιλάς για το κατα τα άλλα μωρό σου!(Καλό το σεξ και οι γκόμενοι αλλά...) Όποιον σεβασμό δείχνεις στον άλλον, αυτόν αξίζεις και εσύ! Και δεν είναι άλλος παρά για ένα πήδημα, για τίποτα άλλο δεν είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hfaistiwnas: ΟΚ. Έτσι έγινε και στην περιπτωσή μου.

    Ανώνυμος: Έτσι όπως τα λες είναι.

    Giannis: Δεν καταλαβαίνω τι σε πείραξε. Δεν λέω κάτι περίεργο. Ασφαλώς οι φίλοι είναι πάνω από όλα. Εγώ μιλάω γενικά και όχι συγκεκριμένα για την σχέση που έχω τώρα. Το μωρό μου το σέβομαι και το αγαπάω πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kai sto gaydar filies psahneis ki eheis profil...? lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxaxaxaxa! tha symfwnhsw me ton anwnymo apo panw!
    [gia na mhn anaferw oti mou ekryves oti exeis sxesh otan milousame sto msn! pali kala pou exeis anoixto kai to profile sto fb!] :P
    egw otan ekana sxesh, afhsa ta profiles mou se gay site na mouxliasoun kyriolektika!afou apo to romeo mou esteilan kai mou'pan oti ekleisan ton logariasmo mou mexri na ksanampw.safws kai den eimai yper ths apomonwshs otan yparxei mia sxesh, alla tis "filies" sou kan'tes me allon tropo. [mh me rwthseis me poion,monos sou tha ton vreis...]
    wstoso,mesa apo to internet spania vriskeis filous me thn kanonikh shmasia ths lekshs.allwste,otan pernas to xrono sou grafontas kathe sou kinhsh se ena blog, ti eidous filous mporeis na vreis...get a life dude! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Klassikes Gay arxidies, kai meta theloume kai sxeseis.... erm gia na theleis na gnwriseis kai allo kosmo shmainei oti den se kalyptei h sxesh sou h to Mwro sou opws les...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας