blogging

Το blog μου έγινε 2 χρονών!!!

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 200915:32Voltsek


Τυχαία πρόσεξα ότι έχω κλείσει 2 χρόνια που γράφω στο blog. Η πρώτη ανάρτηση έγινε στις 08 Δεκεμβρίου 2007. Δεν κατάλαβα πότε πέρασε όλο αυτό το διάστημα. Βέβαια δεν έγραφα πολύ συχνά στην αρχή και σκεφτόμουν η θεματολογία του να στοχεύει περισσότερο στο lifestyle των gay. Στην πορεία όμως έγινε κάτι σαν προσωπικό ημερολόγιο. Γράφω για καταστάσεις που ζω, σκέψεις που κάνω και προβλήματα που με απασχολούν.

Μου αρέσει πολύ το blogging και δεν έχω σκοπό να σταματήσω. Σίγουρα θα γιορτάσω κι άλλες επετείους. Μου αρέσει να εκφράζω αυτά που νιώθω κι επίσης μου αρέσει που κάποιοι τα διαβάζουν αυτά και υπάρχει αλληλεπίδραση.

Έχω κάνει αρκετές γνωριμίες μέσω του blog κι έχω μιλήσει online με πολύ περισσότερους. Όταν το ξεκίνησα, δεν περίμενα ότι θα αποτελέσει μέσο γνωριμίας με άλλους ανθρώπους. Κι έχω ακόμα πολλές ιδέες για την εξέλιξη του. Ωριμάζει όπως ωριμάζω κι εγώ, όσο περνάει ο καιρός.

Μέχρι τώρα έχω κάνει 251 αναρτήσεις. Ο μέσος όρος ανά μήνα είναι 10 αναρτήσεις. Να πω την αλήθεια, λίγες μου φαίνονται. Εύχομαι να φτάσω κάποτε τις 1000!!!

Ισως σε ενδιαφερουν

7 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας