ζωή Θεσσαλονίκη

Τι με λες;

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 200822:16Voltsek

Πρώτη φορά μέσα σε τόσο λίγο διάστημα έγιναν τόσες (θετικές) αλλαγές στην ζωή μου. Είμαι εδώ και τέσσερις μέρες στην Θεσσαλονίκη, με φιλοξενει ένας φίλος μου. Τις δύο πρώτες μέρες τις αφιερώσαμε στην διασκεύαση. Όχι ιδιαίτερα πράγματα αλλά περάσαμε καλα.

Σήμερα πήγα πρώτη μέρα στην δουλεια. Είναι κάτι προσωρινό και απλό αλλά για 1- 2 μήνες καλά είναι. Επιπλέον σήμερα έκλεισα και το σπίτι, με τα κλειδιά στο χέρι. Είναι μεγαλούτσικο, κοντά στο κέντρο, με ατομική θέρμανση απλά είναι κάπως παλιό, γι' αυτό άλλωστε είναι και πολύ φτηνό. Επιτέλους έχω το δικό μου σπίτι.

Το μόνο που μένει τώρα είναι να γίνει και η μετακόμιση. Πλησιάζει μεγάλη ταλαιπωρία, ειδικά τώρα που έχω και την δουλειά, θα τρέχω σαν τρελός αλλά αξίζει ο κόπος. Αύριο επιστρέφω σπίτι για να πάρω τα πρώτα πράγματα. Θα επιστρατεύσω οικογένεια και φίλους για να τελειώσω μια ώρα νωρίτερα.

Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τον εαυτό μου, που είχα έναν στόχο, τον κυνήγησα και τα κατάφερα, χωρίς να αφήσω κάτι να με εμποδίσει. Μέχρι τώρα όλα πάνε μια χαρά και δεν βλέπω τον λόγο γιατί αυτό να αλλάξει. Επιτέλους αρχίζει η νέα μου ζωή όπως την φανταζόμουν. Είμαι Σαλονικιός σε λεω!!!

ΥΓ 1. Έκανα coming out στον φίλο μου που με φιλοξενεί. Λεπτομέρειες σε επόμενο post.

ΥΓ 2. Συνάντησα τυχαία τον "πρωήν" που σπουδάζει Θεσσαλονίκη. Έπεται συνέχεια.

Ισως σε ενδιαφερουν

5 σχόλια

  1. Φακ! Άντε ρε; Έφυγες;;; Μπράβο!
    αααα τώρα θα έχουμε περισσότερα νέα!
    Μπράβο βρε voltsek!!!Εύχομαι όλα να πάνε καλά!!!
    Βρε τα καλύτερα (δηλαδή τα ΥΓ) δεν μας τα είπες!!!! Περιμένουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή δύναμη τώρα με την μετακόμιση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Welcome to Salonica.....Tanasis apo Kastoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε επιτελους
    θελω τζουσι ντιτεηλς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας