Θεσσαλονίκη προσωπικά

Catching up...

Παρασκευή 18 Ιουλίου 200820:00Voltsek

Την περασμένη Τρίτη πήγα για άλλη μια συνέντευξη στην Θεσσαλονίκη. Πολλές συνεντεύξεις αλλά δεν βλέπω φως στο τέλος του τούνελ. Anyway... Η δουλειά πάντως είναι πολύ κάλη, σε ωραίο περιβάλλον και αυτός που μου πήρε τη συνέντευξη ήταν πολύ ευγενικός και χαλαρός τύπος. Τώρα περιμένω να με ειδοποιήσουν. Εν τω μεταξύ, για την Δευτέρα έχω κλεισμένες άλλες δύο συνεντεύξεις. Αν και την Θεσσαλονίκη την λατρεύω, το πέρα δώθε έχει αρχίσει να με κουράζει.

Πέρα από τις συνεντεύξεις όμως υπάρχει και κάτι άλλο, ίσως σημαντικότερο. Μιλούσα χθες με κάποιον από Θεσσαλονίκη και είπαμε να βρεθούμε για ένα καφέ την Δευτέρα αφού θα είμαι εκεί. Μόνο για γνωριμία βέβαια, αλλά και μόνο αυτό είναι κάτι σημαντικό και τονωτικό. Είχαμε μιλήσει και παλιότερα αλλά τότε ήταν με άλλον, απ' ότι μου είχε πει. Μακάρι να βγει κάτι καλό.

Την Τρίτη επίσης αρραβωνιάστηκε η αδερφή μου. Αν και γενικά είμαι κατά του γάμου και όλων αυτών των ξεπερασμένων κοινωνικών προτύπων, χάρηκα πολύ για την αδερφή μου, αφού ήταν αυτό που ήθελε. Εγώ τώρα το μόνο που θέλω πραγματικά είναι ένα ανηψάκι, αλλά μάλλον θα αργήσει. Από αυτούς εξαρτάται. Χάρηκα που είδα και κάποιους συγγενείς που ήρθαν από μακριά και είχα να τους δω τουλάχιστον δύο χρόνια. Την άλλη μέρα βέβαια δούλευα στον πατέρα μου και είμασταν κομμάτια αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν γίνεται αλλιώς.

Κατά τ' άλλα η ζωή συνεχίζεται αδιάφορα...

Ισως σε ενδιαφερουν

3 σχόλια

  1. Καλησπέρα!!!!
    Εντάξει η κούραση αλλά μπορεί να βγει και κάτι καλό και όχι μόνο απο τη γνωριμία αλλά και απο τις συνεντέυξεις. Μην το βάλεις κάτω!!!
    Καλά στέφανα στην αδερφή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία με τις συνεντεύξεις. Σε περιμένουμε πώς και πώς στην ερωτική πόλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πού θα πάει; Κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό που επιθυμείς, τόσο επαγγελματικά, όσο και ερωτικά. Πολλές ευχές για την αδελφή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας