διακοπές ζωή

Δε ξέρω τι μου γίνεται

Τρίτη 22 Ιουλίου 200819:34Voltsek

Αυτή την περίοδο νιώθω πολύ μπερδεμένος. Σαν να είμαι διχασμένη προσωπικότητα. Είμαι θλιμμένος και θυμωμένος με όλους και με όλα. Δεν απολαμβάνω τίποτα, βαριέμαι απίστευτα τη ζωή μου. Θέλω να τα αλλάξω όλα. Τίποτα δεν με ικανοποιεί και τίποτα δεν μου δίνει κουράγιο. Από την άλλη, σκέφτομαι ότι πρέπει να χαίρομαι με ότι έχω. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ούτε τα μισά από αυτά που απολαμβάνω εγώ. Χρειάζεται προσπάθεια για να πραγματοποιήσω τους στόχους μου. Δεν θα πρέπει να κλαίγομαι. Όλα θα αλλάξουν και θα είμαι ευτυχισμένος σύντομα αρκεί να είμαι αισιόδοξος.

Δύο προσωπικότητες παλεύουν μέσα μου, η αισιόδοξη και η απαισιόδοξη πλευρά μου. Τη μια μέρα νιώθω χάλια και την άλλη χαίρομαι τη ζωή. Τέτοια αλλαγή συμπεριφοράς, ούτε σχιζοφρενής να ήμουν. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω και εγώ ο ίδιος τι ακριβώς νιώθω. Είμαι σε μια φάση που δενξέρω τι μου γίνεται, νιώθω ότι κάτι λείπει από τη ζωή μου, ότι κάτι πρέπει να αλλάξει αλλά δεν ξέρω τι είναι αυτό το κάτι.

Αυτό που ξέρω είναι ότι νιώθω πως η ζωή μου δεν προχωράει. Μέρα έρχεται, μέρα φεύγει, είναι όλα ίδια, καμία εξέλιξη. Το μόνο καλό, που περιμένω με ανυπομονησία, είναι οι 10μερες διακοπές στην Κερκυρα τον άλλον μήνα. Αλλά δεν περνάνε οι μέρες. Μόλις επιστρέψω ελπίζω να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά.

Ισως σε ενδιαφερουν

2 σχόλια

  1. χμμ γνώριμο συναίσθημα...
    Όλα αλλάζουν βρε και μαζί με αυτά και εσύ... θα έρθουν οι αλλαγές και δεν θα το πιστεύεις..
    Είναι σαν να παίζεις με τον εαυτό σου, να προσπαθήσεις να επικρατήσει η αισιόδοξη πλευρά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλα συγνωμη, εχεις ξεσκιστει σε διακοπες 3μερα, 2, μερα πενθημερα κλπ κλπ
    και γκρινιαζεις?

    Αν θες τοσο πολυ να φυγεις φυγε
    τροποι υπαρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας