οικογένεια ομοφυλοφιλία

Ο αδερφός μου κι εγώ

Πέμπτη 29 Μαΐου 200812:49Voltsek

Μέχρι πριν από ένα χρόνο περίπου, ο αδερφός μου κι εγώ μοιραζόμασταν τον ίδιο υπολογιστή, ώσπου αγόρασε καινούριο κι εγώ πήρα στο δωματιό μου τον παλιό. Ο καθένας είχε τα προσωπικά του αρχεία και ήταν αυτονόητο ότι δε θα πείραζε ο ένας τα αρχεία του άλλου.

Όταν βάλαμε internet, χρόνια πριν, αν και στην αρχή δίσταζα, άρχισα να σερφάρω σε ιστοσελίδες gay περιεχομένου αλλά και ΧΧΧ. Είχα μία μεγάλη συλλογή με αποκαλυπτικές φωτογραφίες όμορφων, καλογυμνασμένων, αντρικών κορμιών και μερικές ακόμα πιο πρόστυχες.

Όταν μια μέρα ο αδερφός μου έκανε συντήρηση στον υπολογιστή με κάποιο πρόγραμμα, καθώς σάρωνε τον σκληρό, ελέγχοντας τα αρχεία, εμφάνιζε και τις ονομασίες τους. Όπως ήταν φυσικό ο αδερφός μου εντόπισε το ακαταλληλο υλικό. Εγώ τον είδα όταν το έκανε αυτό αλλά δεν μπορούσα να τον σταματήσω.

Την ίδια μέρα το απόγευμα άρχισε να πετάει κάτι σπόντες. Να μου λέει ότι πρέπει να κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση, ότι θα μου απαγορέψει το internet και διάφορα άλλα. Αυτό ήταν. Είχε δει τα αρχεία και ήξερε πλέον για μένα. Πάντως η αντιδρασή του ήταν ήπια, δεν έκανε ούτε είπε κάτι ακραίο. Ίσως απλά συνειδητοποίησε κάτι που ήξερε ήδη. Αδέρφια είμαστε, στο ίδιο σπίτι ζούμε. Το γεγονός π.χ. ότι ποτέ δεν μιλάω για γκόμενες και ότι ποτέ μου δεν είχα σχέση με κάποια κοπέλα κάτι δείχνει. Για λίγο καιρό καταλάβαινα ότι τον απασχολούσε. Ήταν λάθος μου που, εφόσον έγινε αυτό, δεν του είπα τα πάντα για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Αλλά αυτό έγινε πριν χρόνια και ακόμα δεν ήμουν αρκετά ώριμος. Ήξερα ότι ο αδερφός μου έχει πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους από διάφορα που έλεγε. Βέβαια από τότε που έγινε αυτό το συμβάν, σαν να έχει αλλάξει λίγο η στάση του.

Από τότε με πέτυχε κι άλλες φορές να ασχολούμαι με "ύποπτα" θέματα στο internet, όχι πορνό βέβαια. Ξέρει πλέον ότι είμαι gay αλλά όσο δεν μιλάμε γι' αυτό όλα είναι καλά. Είναι σαν να μην ισχύει. Ο καθένας κοιτάζει τη δουλειά του σε αυτό το θέμα. Οι σχέση μας, κατά τ' άλλα, είναι καλύτερη από ποτέ. Ξέρω ότι του είναι λίγο δύσκολο να έχει έναν gay αδερφό αλλά αυτά δεν μπορείς να τα ελέγξεις.

Κάποια στιγμή, στο κοντινό μέλλον, θα του μιλήσω. Αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα του πω κάτι που δεν ξέρει ήδη. Αλλά πρέπει να μιλήσουμε γι' αυτό για να το βγάλουμε από μέσα μας.

Ισως σε ενδιαφερουν

11 σχόλια

  1. Kαλησπέρα! Μέχρι πέρυσι είχαμε τον ίδιο και εμείς, δεν μάζευα τίποτα όμως, εκτός απο κάποια ενημερωυικά, φοβόμουν πάρα πολύ. Δεν ξέρω αν έχει δει κάτι ή έχει καταλάβει κάτι. Δεν μου είπε ποτέ. Και αυτός όμως δεν μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τους γκέι. Οπότε όσο είμαι σπίτι δεν πρόκειται να αποκαλύψω κάτι, που μπορεί ίσως να έχει καταλάβει..
    Μπορεί να μην έχουν πρόβλημα κανένα, αλλά σκέφτονται και το τι θα πουν οι άλλοι... αυτό τους απασχολεί περισσότερο πιστεύω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Voltsek αγαπητέ, κάπως έτσι είμαι κι εγώ πλέον με τον αδερφό μου

    Το είχε καταλάβει από μια συζήτησή μας. Μετά επιβεβαιώθηκε κι από την παρορμητική ανακοίνωσή μου στην οικογένεια 2 χρόνια πριν, αλλά πιστεύω πως ο αδερφός μου το αντιμετώπισε/ίζει καλύτερα απ'όλους.

    Δεν αναφερόμαστε στο θέμα. Αλλά όταν έχει τύχει να αναφερθούμε, νομίζω πως είναι ο μόνος που με "υποστηρίζει"..Trully..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη κάνετε τη συζήτηση, αν και χρειάζεται πολλή υπομονή και κουράγιο να εξηγείς πράγματα που τα θεωρείς πολλές φορές αυτονόητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. προτείνω να ανοίξεις την κουβέντα και να κάνετε μια ειλικρινή συζήτηση. αφού έχει γίνει αυτό με τον υπολογιστή, δεν υπάρχει λόγος να κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλό σου. από εκεί και πέρα εσύ μόνο θα βρεις τον κατάλληλο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι ψυχαναγκασμος ειναι αυτος που εχεις συγκεκριμενα με τον αδερφο σου? Θυμαμαι και απο παλαιοτερο ποστ σου οτι σχεδον ξεκαθαρα σου ειχε πει για τις προτιμησεις σου και να εισαι σεμνοτερος στο χωριο. Ηλιου φαεινοτερο, φυσικα και ξερει απλως ο τροπος αντιμετωπισης του ειναι να του αγνοει κ το ξερεις. Εσυ τι θα κερδισεις με το να του βγαλεις επσημο ανακοινωθεν? Οχι πραγματια, πως το σκεφτεσαι? Αν ηθελε να μαθει για την σεξουαλικη σου υγεια και προσωπικη ερωτικη ευτυχια θα σου ειχε μιλησε ηδη ωστε να το ειχατε συζητησει. Και να σου πω και κατι? Ανθρωπος μεγαλωμενος στην ελληνικη επαρχια ειναι μην περιμενεις εν μια νυκτι να υιοθετησει ολη την οπρα, τατιανα κ πολυ ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απ' όσα λες, μάλλον το έχει αποδεχθεί, οπότε σε γενικές γραμμές δεν θα αλλάξει νομίζω τίποτα στη στάση του απέναντί σου. Αν όμως εσύ νοιώθεις ότι πρέπει να συζητήσεις περισσότερο για το θέμα κάνε το με την πρώτη ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και εγω με το δικο μου κάπως έτσι το ειπα..
    πρώτα κατάλαβε
    και μετα ήταν εύκολο
    να το πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. προς χ-oyranoy: νομίζω ότι μπερδεύεσαι με το post που είχα κάνει για το coming out στην αδερφή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το κακό είναι ότι μέχρι να μιλήσεις ανοιχτά μαζί του δε θα ξέρεις αν υπάρχει απ' την πλευρά του μερική αποδοχή ή απλά σιωπηρή ανοχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το, να διαβάζω ένα ποστ και να λέω θα αφήσω σχόλιο σε λίγο αλλά να το ξεχνάω, πολύ μου την σπάει.

    Ο δικός μου αδελφός το ξέρει και όλα είναι μια χαρά. Παραδόξως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Cool, αν και δεν θα έπρεπε να ψαχουλέυει το δίσκο σου. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας