γκόμενος προσωπικά

Νο 767: Η επέλαση των πρώην (part 1)

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 201814:06Voltsek

Το 2014 είχα μία σχέση που κράτησε για περίπου εννέα μήνες. Ο χωρισμός μας ήταν επεισοδιακός, με καυγάδες, βρισιές και κακίες, περισσότερο από τη μεριά του άλλου, καθώς εμένα δεν με ένοιαζε και τόσο, οπότε ήμουν σχετικά αδιάφορος. Δεν ήταν άλλωστε μία σχέση από έρωτα αλλά κυρίως από ανάγκη για συντροφικότητα. Διακόπηκε ασφαλώς η επικοινωνία μας και εγώ τον έκανα block στο facebook, πιο πολύ για να μην με κατασκοπεύει, κάτι το οποίο θεωρούσα πιθανό.

Τέσσερα χρόνια μετά, ο πρώην έκανε την επανεμφάνιση του. Πρώτα προσέγγισε έναν φίλο μου μέσω facebook, τον οποίο μάλιστα δεν είχε συμπαθήσει, όπως μου είχε πει τότε. Τώρα όχι μόνο του μιλούσε, αλλά υπήρχε κι ένα διακριτικό φλερτ. Παράλληλα όμως τον ρωτούσε για μένα και εξέφρασε την επιθυμία να τα ξαναβρούμε. Το οποίο ήταν περίεργο, όχι μόνο επειδή πέρασε τόσος καιρός αλλά επειδή όταν χωρίσαμε, μου έλεγε ότι δεν άξιζα και ότι μετάνιωσε που τα είχαμε. Να όμως τώρα που διαψεύδει ο ίδιος τα λεγόμενα του.

Το ίδιο διάστημα μίλησε και μαζί μου, μέσω μίας εφαρμογής γνωριμιών, χωρίς να καταλάβω αρχικά ποιος ήταν. Είπαμε τα νέα μας και μου είπε ότι θα ήθελε να βρεθούμε και από κοντά κάποια στιγμή. Μετά τον πέτυχα τυχαία στο pride και προς το τέλος, ήρθε να με βρει κι έκατσε για λίγο μαζί μας. Διέκρινα μία αμηχανία και από το αινιγματικό του χαμόγελο, καταλάβαινα τι είχε στο μυαλό του. Εγώ όμως το έπαιξα άνετος, δεν είπα τίποτα, ούτε κι αυτός όμως περί επανασύνδεσης.

Κάπου κάπου, μου στέλνει μηνύματα και θέλει ακόμα να βρεθούμε αλλά δεν έχει βολέψει. Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν θέλω, αν και αρχικά δεν είχα αντίρρηση. Νιώθω ότι δεν έχουμε κάτι να πούμε, ούτε είναι από τις περιπτώσεις που θα μπορούσαμε να γίνουμε φίλοι. Άλλωστε αυτός θέλει να τα ξαναβρούμε, κάτι το οποίο εγώ αποκλείω. Μου είχε περάσει η σκέψη μόνο για σεξουαλική επαφή, μιας και σε αυτόν τον τομέα, υπήρχε χημεία, όμως έμαθα από τον φίλο μου, που του τα είπε ο πρώην μου, ότι είχε διάφορες συνευρέσεις, ακόμα και ομαδικές, και ξενέρωσα. Είναι και το θέμα των ΣΜΝ που με φοβίζει κάπως. Οπότε, πλέον δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να γίνει κάτι μεταξύ μας. Δεν αξίζει το ξαναζεσταμένο φαγητό ούτως ή άλλως...

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας