γκόμενος προσωπικά

Νο 768: Η επέλαση των πρώην (part 2)

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 201812:30Voltsek

Μετά τον έναν πρώην που ήθελε επανασύνδεση, ήρθε και η σειρά του δεύτερου. Με τον Ρ. γνωριστήκαμε τον Δεκέμβριο του 2017 και η όλη κατάσταση κράτησε περίπου δύο εβδομάδες, δεν είναι κανονικός πρώην δηλαδή, αλλά μία γνωριμία. Είχα γράψει στο blog τότε γι αυτόν. Από τη μία ήταν τρομερά ενθουσιασμένος που γνωριστήκαμε και έλεγε ότι ήθελε να είμαστε μαζί, παράλληλα όμως μιλούσε με άλλους σε διάφορες εφαρμογές γνωριμιών, έστελνε γυμνές φωτογραφίες και κανόνιζε ακόμη και για τρίο. Για καλή μου τύχη όμως, μέσω κάποιων φίλων έμαθα την αλήθεια και ξέκοψα αμέσως μαζί του. Από τότε δεν είχαμε επικοινωνία. Ήξερα όμως ότι αυτός με ακολουθεί στο instagram, χωρίς όμως κάποια περαιτέρω αλληλεπίδραση.

Ξαφνικά μια μέρα, με αφορμή κάτι που είχα ανεβάσει, μου έστειλε ένα μήνυμα. Σύντομα μου ζήτησε να ξανακάνουμε μία προσπάθεια. Εγώ του απάντησα με χιούμορ, άλλωστε μόνο για γέλια ήταν αυτό που πρότεινε. Να ξαναπροσπαθήσουμε για ποιο πράγμα; Τη γνωριμία των δύο εβδομάδων; Που αυτός άλλα έλεγε και άλλα έκανε; 

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε πολύ, ακόμη και τότε αλλά ήθελα να δώσω μια ευκαιρία. Μου αρέσει να το πάω χαλαρά, αντιθέτως εκείνος προχωρούσε πολύ γρήγορα, σε σημείο που με έκανε να ασφυκτιώ. Δεν μπορείς σε τόσο σύντομο διάστημα, να μιλάς για αγάπες και να κάνεις μακροπρόθεσμα σχέδια. Για να μην αναφερθώ στο κόλλημα του με την εκκλησία, κάτι με το οποίο εγώ δεν έχω καμία σχέση. Γι αυτό, ούτε για πλάκα δεν μπορώ να σκεφτώ την επανασύνδεση. Για την ακρίβεια απορώ πως προσπάθησα και την πρώτη φορά μαζί του!

Είναι η ειρωνεία της μοίρας. Μου στέλνει πίσω αυτούς που δεν θέλω και εκείνον που θέλω  ακόμα και μου λείπει, τον κρατάει μακριά μου. Αν ο Μ, η τελευταία μου ουσιαστική σχέση, μου ζητούσε να τα ξαναβρούμε, θα δεχόμουν αμέσως. Αλλά ξέρω δυστυχώς ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας