Άγιος Βαλεντίνος προσωπικά

Άγιος Βαλεντίνος και αποκριά στην Κοζάνη

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 201502:01Voltsek

Έχω πολλές μέρες να γράψω στο blog και μεσολάβησαν αρκετά πράγματα. 

14 Φεβρουαρίου, η μέρα των ερωτευμένων
Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για μένα. Μέχρι τώρα, μόνο μία φορά έτυχε να είμαι σε σχέση αυτή τη μέρα αλλά ήμασταν χώρια και δεν μπορέσαμε να γιορτάσουμε οπότε το είχα ας πούμε καημό μία φορά να κάνω κι εγώ κάτι με τον δεσμό μου. Φέτος επιτέλους είχα αυτή την ευκαιρία. Βγήκα με τον Σ. και ένα άλλο gay ζευγάρι, double date δηλαδή και περάσαμε πολύ όμορφα. Ο Σ. κοιμήθηκε σπίτι μου και ήταν η πρώτη φορά που θα περνούσαμε τη νύχτα μαζί. Την επόμενη μέρα, Κυριακή, πήγαμε βόλτα στη Κατερίνη να δούμε ένα άλλο φιλικό μας ζευγάρι. Έτσι είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε πολύ χρόνο μαζί, να κάνουμε πράγματα και να περάσουμε καλά. Για μας ήταν διήμερο των ερωτευμένων!

Αποκριά στην Κοζάνη
Η αποκριά στην Κοζάνη αποτελεί ένα ιδιαίτερο γεγονός και ο κόσμος γλεντάει μέχρι τελικής πτώσεως. Έτσι, κάλεσα τον Σ. να τον φιλοξενήσω, να γνωρίσει την πόλη και το καρναβάλι κι εγώ να έχω κάποιον για παρέα. Μείναμε σε άλλο σπίτι, όχι στο πατρικό μου μαζί με τους γονείς μου όμως τους γνώρισε. Φυσικά τον παρουσίασα ως φίλο. Εκείνος είχε άγχος μην του ξεφύγει τίποτα και εγώ ανησυχούσα λόγω της διαφοράς ηλικίας. Είναι 9 χρόνια μικρότερος και τόσο μεγάλη διαφορά ηλικίας ανάμεσα σε δύο φίλους ίσως φαίνεται κάπως περίεργη. Δεν φάνηκε τελικά να τους απασχόλησε αυτό τους γονείς μου. Τουλάχιστον δεν είπαν κάτι σε μένα.

Γενικά, είχαμε κάποια θέματα. Πολλές φορές θα περνούσαμε καλά και μετά κάτι θα γινόταν και θα χαλούσε το κλίμα. Αυτό έγινε και στις παραπάνω περιπτώσεις. Το συζητήσαμε όμως και αποφασίσαμε να το πάμε πιο χαλαρά. Εκείνος δηλαδή, επειδή ως μικρότερος και πιο άπειρος, ενθουσιάζεται εύκολα και παρασύρεται από τα συναισθήματα του. Τώρα ευτυχώς βρισκόμαστε σε ένα καλό σημείο και ελπίζω να πάνε όλα καλά στο μέλλον...

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας