γνωριμία προσωπικά

Μια στιγμή αισιοδοξίας που χάθηκε γρήγορα

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 201403:26Voltsek

Αυτή την περίοδο η ψυχολογία μου δεν είναι καθόλου καλή εξαιτίας όλων αυτών που έχουν συμβεί με τους φίλους μου. Για μια στιγμή παρουσιάστηκε κάτι θετικό που με έκανε να νιώσω καλύτερα όμως δεν κράτησε για πολύ.

Πριν λίγο καιρό έλαβα ένα μήνυμα στο romeo από ένα παιδί και αρχίσαμε να μιλάμε. Ώσπου ήρθε και ο καφές της γνωριμίας. Ήταν ένα πολύ αξιόλογο και σοβαρό άτομο, με πανέμορφα γαλανά μάτια. Γνωριστήκαμε και μιλήσαμε για διάφορα θέματα, όχι όμως για μας, για το τι μπορεί να συμβεί μεταξύ μας. Φάνηκε όμως ότι υπήρχε μία αμοιβαία συμπάθεια. Ακολούθησε και δεύτερος κι έπειτα και τρίτος καφές, με δύο εβδομάδες κενό ενδιάμεσα κάθε φορά, καθώς δεν μένει στη Θεσσαλονίκη αλλά σε μία κοντινή πόλη. Παράλληλα βέβαια μιλούσαμε μέσω internet. Μου άρεσε αλλά δεν ήμουν σίγουρος αν θέλω να κάνω κάτι καθώς διαφέρουμε αρκετά σε κάποια σημεία κι αυτό οδηγούσε σε έντονες συζητήσεις. Επίσης δεν ήξερα αν εκείνος ενδιαφέρεται. Και τις τρεις φορές δεν είχαμε μιλήσει γι αυτό το θέμα. Μόνο ότι ο ένας εκτιμάει τον άλλον και απολαμβάνουμε να βρισκόμαστε.

Μετά την τρίτη φορά που βρεθήκαμε, μου εξέφρασε πως νιώθει. Μου είπε ότι χάρηκε που με γνώρισε, ότι του αρέσω πολύ και ότι θα ήθελε να το προχωρήσουμε, προτού το πράγμα πάει στο φιλικό. Του απάντησα ότι κι εγώ νιώθω το ίδιο. Οπότε υπήρξε μία ξαφνική τροπή και το πράγμα από το φιλικό - ή έστω ουδέτερο - πήγε στο ερωτικό. Βέβαια εγώ προσπάθησα να είμαι συγκρατημένος καθώς ακόμα δεν ήμουν σίγουρος για το αν γουστάρω πραγματικά. Δεν ήθελα να πω πράγματα που μετά θα έπαιρνα πίσω. Μετά από κόπο, λόγω άλλων υποχρεώσεων, κανονίσαμε να βρεθούμε, αυτή τη φορά ως κανονικό ραντεβού.

Πήγαμε ένα βράδυ για φαγητό επειδή θέλαμε να κάνουμε κάτι πιο ιδιαίτερο από το να πιούμε απλά έναν καφέ. Μάλιστα, εγώ του έκανα το τραπέζι. Και αυτή τη φορά, όπως και τις προηγούμενες, αναφερθήκαμε σε θέματα στα οποία έχουμε διαφορετική άποψη και νοοτροπία κι έτσι κατά κάποιο τρόπο υπήρχε μία σύγκρουση. Περάσαμε καλά όμως. Αργότερα ακολούθησε ποτό σε κάποιο bar όπου γνώρισα και δύο φίλους του. Τέλος, πήγαμε στο σπίτι μου όπως είχαμε κανονίσει όπου θα τον φιλοξενούσα αφού δεν μένει στη Θεσσαλονίκη. Είχε ξεκαθαριστεί όμως ότι δεν θα γινόταν τίποτα το σεξουαλικό.

Στο σπίτι μου, αφού καθίσαμε και χαλαρώσαμε, ήρθαν τα πρώτα φιλιά και αγκαλιές. Σε εκείνο το σημείο, διαπίστωσα ότι τελικά γουστάρω και ότι θέλω να το προχωρήσω. Έπεσα στην παγίδα. Λίγο πιο μετά όλα στράβωσαν. Μιλούσαμε και κάτι που είπα τον έκανε να απομακρυνθεί και να προβληματιστεί. Βγήκαν στην επιφάνεια όλοι οι λόγοι για τους οποίους δίσταζε να κάνει κάτι μαζί μου, τους οποίους είχε ήδη εκφράσει κι άλλες φορές. Έτσι, όταν εγώ αποφάσισα να αφεθώ, εκείνος που με ήθελε κιόλας, αποφάσισε να το κόψουμε εκεί για να μπορούμε να κρατήσουμε φιλική επαφή. 

Ξενέρωσα πολύ. Καταλάβαινα τους λόγους που δίσταζε, πιθανότατα να είχε δίκιο. Θύμωσα με τον εαυτό μου επειδή ήταν σαν να σαμποτάρω τον εαυτό μου με κάποια πράγματα που του έλεγα. Όμως κι αυτός, αφού είχε τόσες αμφιβολίες, γιατί άφησε να φτάσουμε στα φιλιά προτού το κόψει; Το συζητήσαμε λίγο και τα ξημερώματα κοιμηθήκαμε. Την επόμενη μέρα τα πράγματα ήταν κάπως παράξενα. Αναγκαστικά είχε μείνει σπίτι μου και δεν ξέραμε πως να φερθούμε. Εγώ είχα απογοητευτεί κι εκείνος ένιωθε ίσως άσχημα. Είχα ενθουσιαστεί, ήταν ότι χρειαζόμουν για να τονωθεί η διάθεση μου και τελικά όλα γκρεμίστηκαν πάλι. Τον εκτιμώ πολύ σαν προσωπικότητα και ο τρόπος που εξελίχθηκε η κατάσταση αρχικά ήταν ωραίος. Ακόμα όμως και κάποιος που με ήθελε, με απέρριψε και εγώ συνεχίζω να είμαι μόνος. Θλίψη και στεναχώρια για ακόμα μία φορά. Όχι ο ιδανικός τρόπος να υποδεχτώ τις γιορτές...

Ισως σε ενδιαφερουν

5 σχόλια

  1. Οι λόγοι που είχε αμφιβολίες ποιοι ήταν αν επιτρέπεται? Επίσης, θα το συνεχίσετε στο φιλικό ή θα τον βγάλεις απ' τη ζωή σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έπαιρνα όρκο ,πως αυτά τα κάνουν μόνο οι λεσβίες και πως οι άντρες δεν χάνουν χρόνο με "σου 'πα - μου'πες" αλλά μπαίνουν κατευθείαν στο ψητό.
    Την καλημέρα μου και μην απογοητεύεσαι.Είσαι συναισθηματικός και θα βρεις αυτό που θες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ τα πάντα. Βάλε τα πράγματα σε μια σειρά και επιτέλους αποφάσισε τι πραγματικά θέλεις από τη ζωή σου,από την νέα χρονιά και από τους ανθρώπους που σε περιβάλλουν. Αν δεν το κάνεις αυτό δεν θα αλλάξουν τα πράγματα...

    Ένας σοφός από τα μακρινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Elementstv τον ενοχλούσε που το gay κομμάτι είναι πολύ έντονο στη ζωή μου, οι gay φίλοι, η ενασχόληση μου με το pride κτλ. Γενικά έχει πιο συντηρητικές απόψεις από μένα.
    Θα συνεχίσουμε να μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Voltsek: Δυστυχώς ένα συχνό πρόβλημα στη γκέι κοινότητα. Δεν έχω κάτι να σε συμβουλέψω, άλλωστε δεν νομίζω ότι βοηθάνε οι συμβουλές. Πάντως είναι πολύ θετικό ότι είσαι ανοιχτός και ενεργός και δεν έχεις κλειστεί στο καβούκι σου. Καμμιά φορά είναι πιο εύκολο να μην κάνυομε τπτ από το να προσπαθούμε δεν σημαίνει όμως ότι είναι και καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας