ομοφυλοφιλία περηφάνεια

Επίσκεψη στην Αθήνα και Athens Pride

Παρασκευή 13 Ιουνίου 201419:43Voltsek

Ήθελα από καιρό να επισκεφτώ την Αθήνα και επίσης να ξαναπάω σε gay pride της Αθήνας, μετά την πρώτη φορά το 2009. Επιτέλους ο στόχος μου έγινε πραγματικότητα. Αυτό το post γράφεται από την πρωτεύουσα, στην οποία βρίσκομαι από νωρίς το πρωί. Ταξίδεψα με αεροπλάνο, πραγματοποιώντας κάτι ακόμα που ήθελα να κάνω καθώς ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποίησα αυτό το μέσο μεταφοράς.

Ήδη γύρισα λίγο την πόλη και έχω το ωραίο αίσθημα του τουρίστα. Βεβαια η υπερβολική ζέστη με ταλαιπώρει αρκετά. Έχω τόσα πράγματα που θέλω να δω και να κάνω, όμως σε τρεις ημέρες, μόνο μία γεύση μπορώ να πάρω.

Αύριο φυσικά είναι το αποκορύφωμα, που γίνεται το gay pride της Αθήνας, για 10η χρονιά, στην πλατεία Κλαυθμώνος. Θα είμαι εκεί όχι μόνο ως επισκέπτης αλλά και ως μέλος μιας gay ομάδας της Θεσσαλονίκης. Ανυπομονώ να ζήσω την εμπειρία που έζησα το 2009, αν και είμαι σίγουρος ότι θα είναι ακόμα καλύτερη.

Ισως σε ενδιαφερουν

2 σχόλια

  1. υγρό το αττικό καλοκαίρι φέτος - μέχρι τώρα. Αυτό εντείνει την αίσθηση της ζέστης.
    Καλή περιήγηση, καλή διασκέδαση!
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας