γκόμενος προσωπικά

Καυτό ραντεβού, πράξη τρίτη: Εν αναμονή

Σάββατο 29 Μαρτίου 201400:24Voltsek

Είχα απογοητευτεί με τον τρόπο που είχαν εξελιχθεί τα πράγματα με τον Α. Δεν περίμενα φυσικά να δηλώσει τρελά ερωτευμένος αλλά ούτε επίσης να γίνει ξαφνικά τόσο αδιάφορος. Κι αν έστω δεν ενδιαφερόταν ερωτικά, τόσο κακό ήταν να έχουμε μία φιλική επικοινωνία; Να μου λέει πως περνάει εκεί που είναι; Ίσως κάποια στιγμή, μετά από καιρό να του έστελνα ένα μήνυμα αλλά όχι άμεσα.

Μετά από λίγες μέρες μου έστειλε μήνυμα στο facebook. Ξαφνιάστηκα και χάρηκα ταυτόχρονα. Όταν του είπα για το μήνυμα και για το πόσο με ξενέρωσε, μου εξήγησε ότι ήταν απλά μία ευχή και ότι δεν σήμαινε τίποτα παραπάνω. Δεν είχε αλλάξει κάτι, ακόμα ένιωθε το ίδιο. Του λείπω, όπως μου λείπει κι εμένα και περιμένει να περάσει ο καιρός για να επιστρέψει και να ξαναβρεθούμε.

Βέβαια δεν έχουμε δώσει υποσχέσεις, ούτε το έχουμε κλείσει ότι θα είμαστε μαζί όταν έρθει στην Ελλάδα. Αυτό θα ήταν κάπως υπερβολικό. Μετά από ένα μόνο βράδυ που περάσαμε μαζί, όσο όμορφο και να ήταν, δεν θα μπορούσαμε να δεσμευτούμε ότι θα περιμένουμε μέχρι να συναντηθούμε ξανά. Έξι μήνες είναι μεγάλο διάστημα. Μπορεί να παρουσιαστούν κάποιες ευκαιρίες τις οποίες θα ήταν παράλογο να τις απορρίψουμε για μία σχέση που ίσως τελικά να μην προκύψει. Μου είπε μάλιστα ότι προσπαθεί να κάνει γνωριμίες εκεί που είναι. Ζήλεψα λίγο αλλά δεν του το είπα. Αλλά κι εγώ εδώ, συνεχίζω το φλερτ με ένα παιδί, που τον γνώρισα λίγες μέρες μετά την γνωριμία μου με τον Α. την περίοδο των Χριστουγέννων, τότε που το να γίνει κάτι μεταξύ μας φαινόταν άπιαστο όνειρο.

Είμαι λίγο μπερδεμένος. Αν αποφασίσω να περιμένω, θα καταδικάσω τον εαυτό μου σε άλλους έξι μήνες μοναξιάς, στους οποίους μεσολαβεί και καλοκαίρι, θα αφήσω άλλες ευκαιρίες να πάνε χαμένες και τελικά ίσως να μην γίνει τίποτα. Από την άλλη, μου αρέσει πολύ και θέλω να είμαι μαζί του και οτιδήποτε άλλο μου φαίνεται συμβιβασμός, όπως π.χ. το παιδί που προανέφερα. Είναι καλός, συμπαθητικός αλλά με τίποτα δεν έχουμε την ίδια χημεία που είχα με τον Α. Οπότε αν κάνω κάτι μαζί του, θα ξέρω ότι παίρνω λιγότερα από αυτά που θα μπορούσα... Γι αυτό λοιπόν, δεν θα βιαστώ να κάνω τίποτα ακόμα, θα αφήσω τα πράγματα τα εξελιχθούν μόνα τους...

Ισως σε ενδιαφερουν

2 σχόλια

  1. ...τα πράγματα να εξελιχτούν μόνα τους...
    Δεν είμαι και τόσο υπέρμαχος της παθητικής αναμονής. Ο σύντροφος στα ξένα, απ ό,τι κατάλαβα, δεν θα βάλει ζώνη αγνότητας, θα ενδιαφερθεί αριστερά-δεξιά. Λογικό να έχεις κι εσύ τα μάτια ανοιχτά, κι ό,τι (καλό) προκύψει.
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην βιαστείς για τίποτα! Όπως έρθουν θα δεις τις εξλίξεις.. !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας