επικαιρότητα coming out

Ο Tom Daley παραδέχεται πως είναι gay!

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 201313:31Voltsek

Ο 19χρονος Βρετανός αθλητής, Tom Daley, Ολυμπιονίκης του 2012 στις καταδύσεις, ανέβασε ένα video σήμερα στο YouTube μέσω του οποίου αποκαλύπτει ότι είναι oμοφυλόφιλος και ότι εδώ και μερικούς μήνες διατηρεί σχέση με έναν άντρα, που -όπως λέει- του άλλαξε τη ζωή.

Αφορμή για το coming out του διάσημου Ολυμπιονίκη στάθηκε ένα αναληθές δημοσιέυμα που αφορούσε την προσωπική του ζωή. Θέλησε λοιπόν, με αυτόν τον τρόπο να δώσει ένα τέλος στις διάφορες φήμες και εικασίες. Παραδέχτηκε ότι στο παρελθόν έβγαινε με κοπέλες, αλλά με καμία δεν είχε κάτι σοβαρό: «Σίγουρα υπάρχουν πολλά ωραία κορίτσια εκεί έξω, αλλά από την άνοιξη βγαίνω με ένα αγόρι και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχισμένος. Νιώθω ασφάλεια και ότι κάνω το σωστό
».
 
«Αρχικά μου έκανε εντύπωση, αλλά πάντα ήταν στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί, αλλά μόνο την προηγούμενη άνοιξη κάτι μέσα μου κλίκαρε. Και όλος ο κόσμος μου άλλαξε» φαίνεται να λέει στο video.

Στην δημόσια εξομολόγηση του αποκαλύπτει ότι τόσο η μητέρα του όσο και οι στενοί του φίλοι τον υποστηρίζουν ενώ κάποιοι άλλοι -όπως είπε- δεν μπορούν ακόμα να το πιστέψουν!




Πηγή: www.thebest.gr

Ισως σε ενδιαφερουν

3 σχόλια

  1. voltsek μου,το παιδι δεν ειπε οτι ειναι γκει,ειπε οτι τα εχει με εναν ανδρα και οτι ακομα του αρεσουν τα κοριτσια...που σημαινει οτι ειναι μπαϊ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραπλανητικός ο τίτλος και καλά να βάζουν οι straight λόγια στο στόμα του παιδιού στην προσπάθειά τους να υπεραπλοποιήσουν την ανθρώπινη σεξουαλικότητα σε έναν δυισμό μαύρο - άσπρο αλλά και εμείς ; Το παιδί δεν είπε ότι είναι γκέι, ούτε καν μπάι δεν είπε ότι είναι. Είπε πως αυτή τη στιγμή έχει σχέση με άνδρα, χωρίς ταμπέλες, ότι το ψάχνει ακόμα να ανακαλύψει την σεξουαλικότητα του...Κρίμα να του βάζουν οι άλλοι ταμπέλες όταν αυτός δεν βάζει ταμπέλες στον εαυτό του (και είναι ο μόνος που έχει δικαίωμα να το κάνει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. aizen999 και ανώνυμε έχετε απόλυτο δίκιο, συμφωνω μαζι σας. Εγώ απλα αντέγραψα το άρθρο όπως ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας