μοναξιά προσωπικά

Μαύρα γενέθλια και μαύρα Χριστούγεννα

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 201300:26Voltsek

Οι φετινές γιορτές είναι ίσως οι χειρότερες της ζωής μου χωρίς να είναι υπερβολή. Αυτή η περίοδος με βρίσκει σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Εδώ κι ενάμιση μήνα βρισκόμουν στο πατρικό μου. Ήμουν μακριά από το σπίτι μου, τους φίλους μου, τις ασχολίες μου, την καθημερινότητα μου... Εκεί το μόνο που έκανα ήταν να βοηθάω στην οικογενειακή επιχείρηση και από διασκέδαση μηδέν!

Στις 23 Δεκεμβρίου ήταν τα γενέθλιά μου. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια τα είχα γιορτάσει με φίλους και είχαμε περάσει πολύ ωραία, φέτος όχι μόνο δεν είχα παρέα για να βγω αλλά δούλευα και μάλιστα ένα απρόοπτο στη δουλειά μας ταλαιπώρησε αρκετά. Έτσι έχασα κάθε διάθεση για εορτασμό.

Τα άθλια γενέθλια ακολούθησαν άθλια Χριστούγεννα για τους ίδιους λόγους. Χωρίς παρέα, χωρίς σύντροφο, χωρίς διασκέδαση... Τουλάχιστον παλιά οργανώναμε μεγάλες οικογενειακές συγκεντρώσεις, μαζευόμασταν είκοσι άτομα για φαγητό στο σπίτι μας. Αυτά όμως έχουν κοπεί τα τελευταία χρόνια. Μάλιστα ακόμα και η δική μου οικογένεια φέτος ήταν σκορπισμένη. Η πρώτη μέρα των Χριστουγέννων δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο που να την ξεχωρίζει από μία άλλη συνηθισμένη μέρα του χρόνου. Ευτυχώς η επόμενη είχε κάπως πιο γιορτινό χαρακτήρα.

Δυστυχώς και η Πρωτοχρονιά θα ακολουθήσει το ίδιο μοτίβο. Αδιάφορη και βαρετή. Από τότε που μετακόμισα στη Θεσσαλονίκη, για την περίοδο των Χριστουγέννων ισχύει το "κάθε πέρυσι και καλύτερα"! Την πρώτη χρονιά τα πέρασα με τη σχέση μου, τη δεύτερη είχα γιορτάσει με μία μεγάλη παρέα, πέρυσι με κάποιους φίλους πήγαμε για φαγητό ώσπου φτάνουμε στο φετινό τίποτα. Αν και σκέφτομαι να οργανώσω κάτι αργότερα, ετεροχρονισμένα, όταν επιστρέψω σταθερά στη Θεσσαλονίκη.

Είναι μεγάλη ειρωνεία το γεγονός ότι σαν παιδί περίμενα με λαχτάρα τα Χριστούγεννα για να ξεφύγω από την ρουτίνα και τώρα πλέον περιμένω ανυπόμονα να περάσουν οι γιορτές για να επιστρέψω στους κανονικούς μου ρυθμούς.

Όλα τα παραπάνω με επηρέασαν αρκετά σε σημείο κατάθλιψης. Δεν έβρισκα ευχαρίστηση σε τίποτα, είχα νεύρα, στεναχωριόμουν... πολύ άσχημη φάση. Τώρα είμαι για λίγες μέρες Θεσσαλονίκη, προσπαθώ να περάσω όσο καλύτερα μπορώ όσο προλαβαίνω προτού επιστρέψω πάλι στο πατρικό μου.

Αυτή τη στιγμή νιώθω αρκετά καλύτερα. Σκέφτομαι ότι πρέπει να μαζέψω τις δυνάμεις μου, να βάλω κάποιους στόχους και να προσπαθήσω να τους πραγματοποιήσω με όποιον τρόπο μπορώ. Έχω βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου ότι η νέα χρονιά θα είναι μία εκπληκτική χρονιά για μένα!

Καλή Πρωτοχρονιά.
Εύχομαι το νέο έτος να φέρει υγεία, ευτυχία, αγάπη 
και ότι άλλο επιθυμεί ο καθένας στη ζωή του!

Ισως σε ενδιαφερουν

2 σχόλια

  1. Prwta apo ola XRONIA POLLA...E!entaksei einai sigouro pws anapodies 8a sumbainoun pou kai pou akomh kai stis giortes alla pistew pws uparxoun mono ws dokimasies ama tis peraseis den exeis na fobh8eis tipota!!!Nomizw pws auth h xronia 8a einai kaluterh,mh to bazeis pote katw!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή χρονιά! Φταίει ότι μεγαλώσαμε κιόλας και δεν είμαστε παιδιά να περιμένουμε τις γιορτές με την ίδια διάθεση και λαχτάρα! Φταίει που άλλαξαν οι καιροί.. τι να πεις.. απλά κοίτα να περνάς στα υπόλοιπα καλά και στο κάτω κάτω είναι απλά κάποιες μέρες του χρόνου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας