διακοπές προσωπικά

Καλοκαίρι και διακοπές

Παρασκευή 16 Αυγούστου 201313:53Voltsek

Φέτος είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που θέλω να περάσει το καλοκαίρι και να έρθει ο χειμώνας. Ως λάτρης του καλοκαιριού δεν περίμενα ποτέ να το πω αυτό, είναι η αλήθεια. Πλέον όμως δεν έχει να μου προσφέρει τόσα πολλά. Το καλοκαίρι είναι ωραίο μόνο αν μπορείς να πας διακοπές και να περνάς καλά γενικότερα. Όταν ήμουν μικρότερος έκανα διακοπές μακράς διαρκείας και απολάμβανα απλά το να κάθομαι. Τώρα οι διακοπές έχουν συμπιεστεί σε ελάχιστες μόνο μέρες και το καθισιό θεωρείται τεμπελιά και δεν δικαιολογείται.

Το να μένεις σε μία άδεια πόλη καλοκαιριάτικα, να ψήνεσαι στους 30-35 βαθμούς χωρίς να έχεις να κάνεις τίποτα επειδή τα πάντα σταματάνε αυτή την περίοδο δεν ακούγεται και τόσο δελεαστικό. Αντιθέτως όταν μπει το φθινόπωρο όλοι επιστρέφουν, η πόλη αποκτά πάλι ζωντάνια και τα πάντα βρίσκουν τον ρυθμό τους.

Σχεδόν ένα μήνα, μέχρι χθες που επιτέλους επέστρεψα, βρισκόμουν στην Κοζάνη για να βοηθήσω τους δικούς μου στην οικογενειακή επιχείρηση καθώς ένας ένας έφευγαν για διακοπές κι έπρεπε να τους αντικαταστήσω. Περιττό να πω ότι δεν πέρασα καθόλου καλά. Από τη μία δουλειά και κούραση και από την άλλη μεγάλη βαρεμάρα και άπλετος ελεύθερος χρόνος χωρίς να υπάρχει κάτι να τον αξιοποιήσω. Το μόνο θετικό ήταν η γνωριμία με το παιδί για το οποίο έχω ήδη γράψει στο blog όμως κι αυτό δεν οδήγησε πουθενά.

Το μόνο ευχάριστο είναι ότι θα φύγω κι εγώ τη Δευτέρα για διακοπές με τον πρώην-τώρα-φίλο μου για λίγες μέρες. Να αράξω επιτέλους κι εγώ σε μία παραλία, απολαμβάνοντας τον ήλιο και την θάλασσα και να γυρίσω πιο ανανεωμένος, με όρεξη για να υποδεχτώ τον ερχομό του χειμώνα δυναμικά και δημιουργικά.

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας