γκόμενος ιστορία

Καινούργιες γνωριμίες χωρίς happy end

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 201219:27Voltsek

Για να ξεπεράσω τη θλίψη και τη ζήλια που ο πρώην μου, για τον οποίο έχω ακόμα αισθήματα, βρήκε γκόμενο, σκέφτηκα ότι μία καλή λύση θα ήταν να κάνω νέες γνωριμίες. Και το σχέδιο πήγε ανέλπιστα καλά. Με το που άρχισα να ψάχνομαι, οι υποψήφιοι και οι προτάσεις ήρθαν απανωτά. Κάποιοι δεν μου άρεσαν σχεδόν καθόλου, κάποιοι άλλοι όμως ήταν πολύ ωραία παιδιά και φαίνονταν νορμάλ τύποι. Σιγά σιγά ήρθαν τα πρώτα τηλέφωνα και κανονίστηκαν οι πρώτες συναντήσεις.

1η περίπτωση. Μεγαλύτερος κατά μερικά χρόνια, καθηγητής, αξιοπρεπής, με ωραίο χιούμορ. Εμφανισιακά δεν ήταν κούκλος με την κλασσική έννοια αλλά είχε ωραίο στυλ και όμορφο χαμόγελο. Την πρώτη φορά πήγαμε κάπου για ποτό. Εκεί μιλήσαμε και γνωριστήκαμε καλύτερα δεν είχαμε όμως απεριόριστο χρόνο καθώς λόγω της δουλειάς του ξυπνάει χαράματα. Την επόμενη μέρα ανταλλάξαμε μερικά μηνύματα και δύο μέρες μετά κανονίζουμε να βρεθούμε. Αυτή τη φορά, αντί να πάμε σε κάποιο μαγαζί, προτιμήσαμε να περπατήσουμε στην παραλία, συζητώντας. Μπορώ να πω ότι ήδη από την πρώτη φορά άρχισα να τον σκέφτομαι, σημάδι που έδειχνε ότι μετά από αρκετό καιρό κάποιος επιτέλους μου είχε τραβήξει το ενδιαφέρον. Αυτό που μου άρεσε ιδιαίτερα ήταν ότι δεν έγιναν βιαστικά τα πράγματα του τύπου "μιλάμε, βρισκόμαστε, πηδιόμαστε κτλ" όπως συμβαίνει συνήθως. Αντιθέτως το φλερτ ήταν διακριτικό, δώσαμε χρόνο να μάθει ο ένας τον άλλον. Βέβαια τελικά δεν κατέληξε πουθενά καθώς μετά την δεύτερη φορά, εξαφανίστηκε.

2η περίπτωση. Ήταν αστείο θα έλεγα. Μιλούσα με κάποιον στο internet, ο οποίος μου άρεσε και ήθελα να του πω να βρεθούμε. Εν τω μεταξύ, πηγαίνω σε μία συνάντηση όπου συμμετέχουν αρκετοί gay. Εκεί εντοπίζω ένα πολύ ωραίο παιδί και σκέφτομαι πώς θα μπορέσω να τον γνωρίσω. Την άλλη μέρα διαπιστώνω ότι το παιδί από το internet και το παιδί στη συνάντηση είναι το ίδιο πρόσωπο! Εγώ βέβαια δεν το είχα καταλάβει, αυτός που το είπε. Του θύμιζα κι εγώ κάτι και το συνειδητοποίησε όταν πια είχαμε φύγει. Οπότε κανονίζουμε την επόμενη μέρα να συναντηθούμε για να κάνουμε και επίσημα μία γνωριμία. Η χαρά μου απερίγραπτη. Μου άρεσε κάποιος και μέσα από αυτή τη σύμπτωση, σε λιγότερο από ένα 24ωρο έχουμε ήδη κανονίσει ραντεβού.

Εμφανισιακά μου άρεσε, αυτό ήταν δεδομένο. Έμενε μόνο να ανακαλύψω και τον χαρακτήρα του. Ο οποίος ήταν υπέροχος. Πολύ καλό παιδί, σοβαρός και ώριμος παρά το νεαρό της ηλικίας του. Περάσαμε πολύ ευχάριστα. Είχαμε πράγματα να πούμε και ανακαλύψαμε αρκετά κοινά μεταξύ μας. Δεν υπήρχε η παράξενη αμηχανία των πρώτων συναντήσεων. Όταν τελικά επέστρεψα σπίτι, ήμουν ενθουσιασμένος αλλά και αγχωμένος. Εντάξει, εμένα μου άρεσε. Σε εκείνον όμως άρεσα εγώ; 

Η απάντηση ήρθε την επόμενη μέρα. Του έστειλα ένα μήνυμα λέγοντας του ότι πέρασα ωραία μαζί του και ότι θα ήθελα να το επαναλάβουμε. Για την επόμενες εφτά ώρες δεν παίρνω καμία απάντηση και από το μυαλό μου περνάνε πολλές σκέψεις. Μάλιστα, δεν είναι τύπος που δεν θα απαντούσε καν στο μήνυμα, έστω και αρνητικά, οπότε αυτό με προβληματίζει. Τελικά έλαβα ένα sms αργά το βράδυ. Αφού μου εξήγησε γιατί άργησε να απαντήσει, μου είπε ότι θα χαιρόταν να τα ξαναλέγαμε, σε φιλικό επίπεδο! Αυτό το "σε φιλικό επίπεδο" ήταν μαχαιριά! Ότι ελπίδες είχα, εξαφανίστηκαν με μιας. Βέβαια, δε με χαλάει και μία φιλική σχέση. Μου αρέσει γενικά να γνωρίζω κόσμο και πάντα υπάρχει χώρος στη ζωή μου για νέους φίλους. Κάποια στιγμή όμως θέλω να ξεπεράσω το φιλικό και να φτάσω στο ερωτικό!

Ισως σε ενδιαφερουν

4 σχόλια

  1. Μπορεί να φτάσει και το φιλικό αλλά μετά από λίγο χρόνο, μην το σκέφτεσαι, όσο το κάνεις τόσο χαλιέσαι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το απλό φιλικό μπορεί να εξελιχτεί σε ερωτικό! Μην το θεωρείς χαμένη ευκαιρία!
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά χαρά,παίδες! :-)

    Αρχηγέ μου,αν μου επιτρέπεις θα μας παω λίγο...Σβιιν,τα τελευταία-πρώτα! :-)

    Στην περίπτωση 2,λες για το παλληκάρι που σου φάνηκε ν'απαντάει σ'όλα τα sms,κτλ-ευτυχώς είναι καλά και,θετικό πως,θέλει με κάποιον τρόπο στην ζωή σου!Επιπλέον,άσχετο,αλλά αυτό με το net και την real life,μου έχει τύχει,κι όπως σε'σένα-από"απέναντι"με κατάλαβε...

    Νιώθω αυτό το"φιλικό"που τονίζεις.Μπορείς να κάνεις κάτι,όμως?Εξάλλου,μπορεί και να...κόλωσε/νεαρότερος,γαρ! :-)

    Στην περίπτωση 1,λες για τον καθηγητή.Ωω,τι γλυκύτητα!Κρίμα,αλήθεια...

    Στην εισαγωγή,αλλά και γενικότερα...Φίλε μου χαίρομαι που είσαι απαλλαγμένος από την λεγόμενη"σεξουαλική πείνα"-τα sex dates!Χαίρομαι που προσπαθείς να κάνεις νέες γνωριμίες-όχι μέσω διαδικτύου,τελικά/δεν οφελεί.Όχι από εμφάνιση,κατά την γνώμη μου,αλλά είναι τι χαρακτήρας"θα σου σκάσει"!

    Αγωνία!Μια διαρκής αγωνία,βλέπω!Στο κινητό,εκεί...Όχι!Άσε την πρωτοβουλία στον άλλον!

    Δεν λες κάτι λάθος/τα αυτιά των παιδιών ακούν κάτι...λάθος!Γι'αυτό θα'ναι θετικό ν'ακούς εσύ πια-τον εαυτό σου!Ώστε ν'αποκτήσεις την εμπειρία του"ψησίματος"!

    Αυτοπεποίθηση,πάνω απ'όλα! :-)

    Βασίλης από Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που τους βρίσκετε όλοι......?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας