γκόμενος προσωπικά

Η αρχή μίας σχέσης

Πέμπτη 12 Απριλίου 201223:56Voltsek

Έχω πολλές μέρες να γράψω στο blog. Οι εξελιξεις είναι πολύ ευχάριστες. Η πρόσφατη γνωριμία μου τελικά κατεληξε στην πολυπόθητη σχέση. Ήδη μετράμε δέκα μέρες μαζί, αν και το μαζί είναι σχετικό.

Μετά ακριβώς από μία εβδομάδα από το πρώτο μας ραντεβού, ξαναβρεθήκαμε και πήγαμε για καφέ. Μέχρι τότε, είχα τις αμφιβολίες μου για το κατά πόσο ταιριάζουμε και αν μου αρέσει πραγματικά. Σκεφτόμουν ότι ίσως είχα απελπισμένα ανάγκη να βρω κάποιον, που θα βολευόμουν έστω κι αν ο υποψήφιος δεν ήταν αυτό που ήθελα. Ευτυχώς όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Το παιδί αυτό όντως μου αρέσει. Είναι γλυκός και τρυφερός και φαίνεται να θέλουμε τα ίδια πράγματα.

Τις επόμενες μέρες ήρθε και στο σπίτι μου. Μαγειρεψαμε και φάγαμε μαζί, ξαπλώσαμε αγκαλιασμένοι και ανταλλάξαμε τα πρώτα μας φιλιά! Μέχρι εκεί όμως. Επειδή δεν έχει μεγάλη εμπειρία είναι αρκετά συνεσταλμένος και θέλει να το προχωρήσουμε αργά. Μου αρέσει αυτό, επειδή έτσι θα έχουμε το χρόνο να φλερτάρουμε και να γνωριστούμε καλύτερα, χωρίς να επικεντρωνόμαστε στο σεξουαλικό κομμάτι, το οποίο είναι δευτερεύων κατά τη γνώμη μου.

Περάσαμε υπέροχες στιγμές μαζί επί τέσσερις μέρες αλλά δυστυχώς έφτασε η στιγμή που έπρεπε να χωρίσουμε για να πάει ο καθένας στον τόπο του για το Πάσχα. Είναι δύσκολο και εκνευριστικό να κόβεις ξαφνικά κάτι όμορφο που πάει να ξεκινήσει, πριν καν προλάβεις να το χαρείς.

Προς το παρόν μιλάμε με τις ώρες στο τηλέφωνο και κάνουμε υπομονή μέχρι να ξαναβρεθούμε. Μπορεί να είμαστε χώρια τώρα αλλά συνεχίζω να είμαι ενθουσιασμένος και χαρούμενος!

Ισως σε ενδιαφερουν

4 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας