αναμνήσεις προσωπικά

Ο Παρλαπίπης

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 201200:18Voltsek

Είδα τυχαία το παρακάτω video και συγκινήθηκα. Με ταξίδεψε πολλά χρόνια πίσω.



Είναι η διαφήμιση του Παρλαπίπη, του αρκούδου που επαναλάμβανε ότι έλεγες. Τη θυμάμαι τη διαφήμιση τότε που παιζόταν στην τηλεόραση. Οι γονείς μου, μου είχαν κάνει δώρο για τα Χριστούγεννα τον λευκό αρκούδο και ήμουν ξετρελαμένος μαζί του. Τον πρώτο καιρό τον κουβαλούσα συνέχεια μαζί μου. Μάλιστα θυμάμαι που είχα κάνει μία εγχείρηση μικρός και τον είχα μαζί μου και στο νοσοκομείο.

Χαίρομαι που ακόμα έχω τον αρκούδο, σχεδόν 20 χρόνια μετά. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Μόνο τα ρούχα του λείπουν και φυσικά ο μηχανισμός που επαναλάμβανε τα λόγια, ο οποίος κράτησε για τα πρώτα 2-3 χρόνια. Είναι ένα αντικείμενο του παρελθόντος με μεγάλη συναισθηματική αξία. Εύχομαι κάποια μέρα, να μπορέσω να το δώσω στα παιδιά μου (ή στα ανήψια μου, αν δεν κάνω παιδιά).

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας