προσωπικά

Καλή χρονιά

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 201220:18Voltsek

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, ευτυχισμένο το 2012. Εύχομαι το νέο έτος να φέρει στον καθένα αυτά που επιθυμεί.

Ο καινούργιος χρόνος με βρήκε αρκετά προβληματισμένο, ίσως και λίγο απογοητευμένο με θέματα που αφορούν γενικά τη ζωή μου. Παράλληλα όμως ένιωθα μέσα μου μία μικρή αισιοδοξία, πράγμα ίσως αναπόφευκτο όταν έρχεται ένα νέο ξεκίνημα. Δεν πιστεύω πολύ στο να παίρνω αποφάσεις την Πρωτοχρονιά επειδή σπάνια τις πραγματοποιώ στη συνέχεια. Όμως αυτή τη φορά ήταν μία καλή αφορμή για να κάνω τον προσωπικό μου απολογισμό και να θέσω νέους στόχους. 

Το 2011 είχε κάποιες πολύ όμορφες στιγμές. Σίγουρα δεν μπορώ να πω ότι ήταν μία χάλια χρονιά αλλά δεν ήταν και κάτι το συγκλονιστικό. Ήταν μία ήρεμη χρονιά, σε προσωπικό επίπεδο αλλά αυτό είναι κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου. Έτσι, φέτος σκοπεύω να δώσω περισσότερη ένταση κι ενδιαφέρον στην καθημερινότητα μου. Έχω ανάγκη να κάνω την ζωή μου πιο συναρπαστική και να βιώσω μοναδικές εμπειρίες. Είμαι έτοιμος να ακολουθήσω ένα νέο μονοπάτι.

Τέτοιες μέρες αντιλαμβάνομαι την σημασία της οικογένειας με την ευρύτερη έννοια. Όταν έφυγα από το πατρικό μου, χαιρόμουν που θα απομακρνόμουν από το συγγενολόι. Πρέπει να παραδεχτώ όμως ότι τις προηγούμενες μέρες πέρασα πολύ ωραία που μαζευτήκαμε στο σπίτι των γονιών μου, με πολύ φαγητό και κρασί ασφαλώς!

Κάπου εδώ τελειώνει το πρώτο post για το 2012.
Καλή χρονιά να έχουμε!!!







Ισως σε ενδιαφερουν

6 σχόλια

  1. ο,τι ήταν ήταν το 2011. Πάμε για άλλα, γερά και με φόρα. Καλή χρονιά μικρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως πέρασε ευτυχώς! Χάλια ήταν για μένα! Καλή χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Αιμίλιε!Να πάνε όλα καλύτερα φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά και να είσαι καλά με χαμόγελο και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Αιμίλιε ! Μακάρι και εσύ όπως όλοι να βρεις αυτό που ψάχνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mahler76: Καλή χρονιά!

    Hfaistiwnas: Ας δώσουμε μία υπόσχεση στον εαυτό μας ότι το 2012 θα είναι υπέροχο.

    Alexandros Biohazardous: Καλή χρονιά και σε σένα.

    Ανώνυμος1: Καλή χρονιά!

    Ανώνυμος2: Ευχαριστώ κι ανταποδίδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας