διακοπές προσωπικά

Απρόσμενες διακοπές

Δευτέρα 18 Ιουλίου 201101:16Voltsek

Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από τις διακοπές. Ειδικά όταν δεν το έχεις σχεδιάσει. Αυτή τη στιγμή που γράφω στο blog είμαι σε διακοπές, συγκεκριμένα στην Αλεξανδρούπολη όπου ζουν κάποιοι συγγενείς μου.

Το Σάββατο το πρωί με πήρε η αδερφή μου τηλέφωνο και μου είπε να ετοιμάσω μία μικρή τσάντα με τα βασικά και ότι θα περάσει να με πάρει, για να πάμε στην Αλεξανδρούπολη. Στην αρχή νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι μιλούσε σοβαρά. Αυτό σχεδιάζαμε να το κάνουμε το προηγούμενο ΣΚ αλλά τελικά άλλαξε το πρόγραμμα και ακυρώσαμε τα σχεδιά μας. Απογοητεύτηκα λίγο αλλά σκέφτηκα πως ίσως πάμε κάποια άλλη στιγμή. Τελικά είχα δίκιο. Τώρα είμαι εδώ και περνάω τέλεια.

Ήρθε στη κατάλληλη στιγμή το ευχάριστο νέο. Στην Θεσσαλονίκη έλιωνα από τη ζέστη τις τελευταίες μέρες και βαριόμουν υπερβολικά. Μάλιστα και ο κολλητός μου θα έφευγε για διήμερο με την κοπέλα του κι εγώ τον ζήλευα. Και ξαφνικά εγώ θα έφευγα για πέντε μέρες!

Είναι πολύ ωραία εδώ και περνάω φανταστικά. Όλη μέρα την περνάω στην παραλία και το βράδυ κάνω τις βόλτες μου στα μπαράκια. Super η φάση.

Ισως σε ενδιαφερουν

7 σχόλια

  1. καλα να περνας!
    ασχετο-πως εισαι κολλητος με εναν στρειτ?
    εγω μολις γινομαι φιλος με ενα στρειτ παιδι παθαινω κοκομπλοκο,τον ερωτευομαι και μετα καθομαι σπιτι τρωγοντας παγωτο και βλεποντας ταινιες με τον αστον κουτσερ μπας και μου περασει..
    ποιο ειναι το μυστικο σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα....
    Και εμένα ο κολλητός μου είναι στρέιτ, απλά διαλέγεις κάποιον που να μην σε ελκύει εμφανισιακά αλλά να ταιριάζετε εσωτερικά :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μένα ρε παιδιά ο κολλητός μου στρέιτ είναι, αλλά σε καμία περίπτωση δεν τον βλέπω ερωτικά!

    Και εγώ επίσης βρίσκομαι για διακοπές στην Αλεξανδρούπολη, επειδή μένουν κάποιοι συγγενεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά να περάσεις στην Αλεξανδρούπολη,να επισκεφτείς όλα τα καφέ της παραλίας!Να πας και στο λούνα πάρκ είναι πολύ ωραία! :)

    @eizen δεν μπορείς να φανταστείς πως σε νιώθω!!είναι άμα σου τύχει το πακέτο δυστυχώς :( (την έχω πατήσει δις)

    @life blogging οι επιλογές τον φίλων και ποσο μάλλον τον κολλητών δεν μπορούν να γίνονται σε τόσο αυστηρές συνθήκες,δηλαδή αν ταιριάζετε σε όλα εκτος από το sexual or. αυτό σημαίνει πως πρέπει να διακόψετε επαφές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. aizen999: Ήταν περίεργη η ιστορία με τον κολλητό μου. Αν διαβάσεις παλιότερες αναρτήσεις στο blog, θα δεις ότι ήμουν ερωτευμένος μαζί του. Αλλά συνειδητοποίησα ότι δεν θα γινόταν κάτι οπότε επέλεξα να είμαι φίλος του. Τώρα μου έχει φύγει το ερωτικό και είμαστε σαν αδέρφια. Βέβαια βοήθησε το γεγονός ότι ο κολλητός μου είναι πολύ ανοιχτόμυαλος κι απελευθερωμένος άνθρωπος.

    Γενικά πιστεύω ότι δεν χρειάζεται οι gay να είναι με τους gay και οι straight με τους straight.

    LIFE BLOGGING TM: Ή έχεις άσχημους φίλους ή τους ερωτεύεσαι δηλαδή; Άσχημη φάση. LOL!

    Ανώνυμος: Είσαι από τους τυχερούς. Δύσκολη περίπτωση να ερωτευτείς έναν straight, ειδικά αν είναι φίλος σου. Η Αλεξανδρούπολη δεν είναι πανέμορφη;

    Hfaistiwnas: Ευχαριστώ πολύ.

    Alexandros Biohazardous: Πέρασα πολύ ωραία. Πήγα σε αρκετά beach bar. Στο λούνα παρκ είχα περάσει πολλές ώρες όταν ήμουν μικρός. Όμως τώρα είμαι πολύ μεγάλος για εκεί. Ειδικά τώρα που το άλλαξαν και το έκαναν ακόμα πιο "παιδικό".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας