προσωπικά

Υπεροχο Σαββατοκύριακο

Τετάρτη 16 Ιουνίου 201011:04Voltsek

Το περασμένο Σαββατοκύριακο ήταν με διαφορά το καλύτερο των τελευταίων μηνών. Δεν με είδε καθόλου το σπίτι μου. Το Σάββατο το πέρασα με τον κολλητό μου και το αποκορύφωμα φυσικά ήταν η επίσκεψη μας στην έκθεση βιβλίων με σκοπό να μιλήσω στον παίδαρο. Όσο πλησιάζαμε στο περίπτερό του, τόσο μεγάλωνε η αγωνία μου. Βέβαια η προσεγγισή μου τελικά θα ήταν σαν ενδιαφερόμενος πελάτης κι όχι σαν κάποιος που ενδιαφέρεται ερωτικά. Από όσα που είδα κι έμαθα γι αυτόν, δεν νομίζω να είναι gay αλλά κι αν είναι, μάλλον δεν έχουμε πολλά κοινά. Το θέμα είναι ότι αφού μπορώ να τον βρω όποτε θέλω, δεν υπάρχει λόγος για βιαστικές κινήσεις.

Όταν φτάσαμε στο περιπτερό του κι αφού κοιτάξαμε για μερικά λεπτά κάποια από τα βιβλία που υπήρχαν μπροστά μας, τον φώναξα και τον ρώτησα "Πού μπορώ να σε βρω μετά την έκθεση;". Εγώ βέβαια ήξερα ήδη που μπορώ να τον βρω αλλά ήθελα όσο ήταν δυνατόν να τον κάνω να με προσέξει. Μου είπε για το βιβλιοπωλείο, το οποίο είναι οικογενειακή τους επιχείρηση και μου έδωσε έναν κατάλογο με το όνομα, τη διεύθυνση και το κινητό του, τα οποία επίσης είχα υπό την κατοχή μου αλλά τουλάχιστον τώρα τα είχα με το "επίσημο" τρόπο. Τον ρώτησα αν είναι ο ίδιος στο βιβλιοπωλείο αλλά μου είπε ότι αυτός ασχολείται κυρίως με τις παραδόσεις των βιβλίων. Για άλλη μία φορά έμεινα έκπληκτος από το πόσο καυτό είναι το παλικάρι αυτό.

Θα μπορούσα να κάνω μία παραγγελία και όταν μου τα φέρει στο σπίτι, να τον υποδεχτώ με τα εσώρουχα ή να τον καλέσω μέσα για ένα soft drink. Μπορεί και να πετύχει... Το σίγουρο είναι ότι θα περάσω από το βιβλιοπωλείο του σύντομα για να δω τι παίζει. Ίσως να καταφέρω να τον προσεγγίσω ως πελάτης. Άλλωστε το διάβασμα είναι ένα από τα χόμπι μου.

Αργότερα πήγα με τον πρώην #1, τον οποίο είχα πολύ καιρό να δω, στο enola. Δυστυχώς δεν βρήκα κάτι να μου τραβήξει το ενδιαφέρον. Όχι ότι αν έβρισκα θα έκανα κάτι, anyway.

Την Κυριακή πήγα με τον αδερφό μου και κάτι φίλους στα Φλογητά Χαλκιδικής για μπάνιο. Το πρώτο μου μπάνιο για φέτος. Αρκετά νωρίς σε σύγκριση με άλλες χρονιές. Φυσικά ήταν υπέροχα. Πολύς κόσμος, καλός καιρός, μπανάκι και άραγμα. Η ιδανική ζωή.

Κι ενώ τις τελευταίες μέρες όλα πήγαιναν τέλεια μπορώ να πω, η χτεσινή βραδιά ήταν μία καταστροφή. Μία καινούργια γνωριμία που δεν εξελίχθηκε όπως περίμενα... Θα γράψω την επόμενη φορά γι αυτό.

Ισως σε ενδιαφερουν

5 σχόλια

  1. Να σου πω, μην το παίξεις και πολύ πελάτης.. δεν ξέρεις πως μπορεί να το πάρει.. πήγαινε με λίγες στροφές.. ακριβώς πάνω του, στο σκοπό σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά μαρή, και ο παίδαρος, και το enola και μια άλλη γνωριμία και όλα αυτά μέσα σε 2 μέρες??? Μου αρέσει που κάνεις focus πάντως χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hfaistiwnas: Θα προσπαθήσω να του δείξω το ενδιαφέρον μου άμεσα χωρίς όμως να γίνω πιεστικός.

    mahler76: Έκανα focus στον παίδαρο. Τα άλλα απλά έτυχε να συμβούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εεε.. παίδαρος τώρα.. λίγο υπερβολικό σε βρίσκω... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας