Άγιος Βαλεντίνος διασκέδαση

Αποκριά και Άγιος Βαλεντίνος

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 201022:02Voltsek

Αυτές τις μέρες είμαι στην Κοζάνη. Ήρθα για την αποκορύφωση της αποκριάς, που όπως είναι γνωστό, στην Κοζάνη είναι εκρηκτική, με πάρα πολύ κέφι και πάρα πολυ κόσμο, επισκέπτες και ντόπιους... 'Ηρθε και ο κολλητός μου με την κοπέλα του από την Θεσσαλονίκη για το τριήμερο για να περάσουμε καλά και να το κάψουμε όπως πέρυσι που είχαμε κλείσει πάνω από 15 ώρες συνεχούς ξεφαντώματος. Δυστυχώς όμως δεν υπολογίσαμε τον παράγοντα καιρό, που μας άλλαξε αρκετά τα σχέδια.

Την Κυριακή το πρωί, όταν ξυπνήσαμε αντικρύσαμε ένα λευκό τοπίο με το χιόνι να πέφτει απαλά. Όμορφο σαν σκηνικό αλλά εμπόδιο στο πρόγραμμα που είχαμε βάλει. Αλλά επειδή πάνω απ' όλα είναι η παρέα, εμείς δεν πτοηθήκαμε και περάσαμε φανταστικά απλώς όχι όπως το σκεφτόμασταν.

Πέρασε και η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Για πρώτη φορά στα 24 χρόνια μου γιόρτασα κι εγώ αυτή τη μέρα. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία αυτή η γιορτή αλλά έτσι για το γαμώτο. Τόσα χρόνια γιόρταζαν οι άλλοι κι εγώ ήμουν μόνος μου. Τώρα επιτέλους έχω κι εγώ κάποιον. Το κακό βέβαια είναι πως είμασταν χώρια, εγώ εδώ κι εκείνος στην Θεσσαλονίκη. Αλλά σε λίγες μέρες θα είμαστε και πάλι μαζί.

Ισως σε ενδιαφερουν

7 σχόλια

  1. ε αυτό να σκέφτεσαι ότι σε λίγο θα είστε μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααα το χιόνι είναι τέλειο! Και τι δε θα δίνα για να ρίξει και εδώ λίγο!
    Χρόνια σου πολλά λοιπόν, να τον χαίρεσαι :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ μπραβο σου που γιορτασες του Αγιου Βαλεντινου. οντως ειναι χαζη γιορτη αλλα καταλαβαινω το γαμωτο της υποθεσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άντε σας εύχομαι και πολλούς ακόμη εορτασμούς μαζί και την επόμενη φορά να μην σας χωρίζει καμία απόσταση. Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα τα όντως καλύτερο να ήσουν στο χιονισμένο τοπίο μαζί με το μωρό σου...Θα σημφωνήσω με Elementstv....Για το γαμώτο!χεχε:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι τόσο χαρούμενα κι ευτυχισμένα τα ποστ σου που εμένα προσωπικά με καταθλίβουν...κάνε μια ανατροπή ρε συ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hfaistiwnas: Τώρα είμαστε μαζί και δεν τον αφήνω.

    DiViNe: Συμφωνώ ότι το χιόνι είναι τέλειο. Αλλά όταν σου ανατρέπει τα σχέδια καταντάει εκνευριστικό. Ευχαριστώ για τις ευχές.

    Elementstv: Έτσι για να λέω ότι γιόρτασα κι εγώ μία φορά...

    mahler76: Ευχαριστώ πολύ.

    Ethan Reynolds: Ίσως του χρόνου...

    Ανώνυμο: Χτύπα ξύλο ρε συ. Μια χαρά πάνε όλα. Γιατί να αλλάξουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας