προσωπικά

Ανασκόπηση 2009

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 201015:26Voltsek

Για μένα το 2009 ήταν μία πολύ καλή κι ενδιαφέρουσα χρονιά. Μερικές από τις καλύτερες στιγμές, με τυχαία σειρά, είναι οι παρακάτω:

Οι αποκριές στην Κοζάνη, που είναι πάντα τέλειες, με τον κολλητό μου από την Θεσσαλονίκη, τον οποίο φιλοξένησα για ένα υπέροχο τριήμερο.

Οι εκδρομές, λόγω κάποιων σεμιναρίων που παρακολουθώ, σε πανέμορφα μέρη σε χλιδάτα ξενοδοχεία, με αποκορύφωμα τα διήμερα στην μαγευτική Πορταριά και στην Αθήνα.

Οι καλοκαιρινές μονοήμερες αποδράσεις στην Κατερίνη και στην Χαλκιδική με τους φίλους μου.

Οι καλοκαιρινές διακοπές στην Θάσο και στην Καλλιθέα Χαλκιδικής με παρέα και στην Αλεξανδρούπολη οικογενειακά, με ιδιαίτερη στιγμή την επίσκεψη για πρώτη φορά στην Σαμοθράκη με το σκάφος του θείου μου.

Η καταπληκτική εμπειρία μου στο Gay Pride, στο οποίο πήγα για πρώτη φορά και οι υπόλοιπες μέρες γνωρίζοντας τα μέρη της Αθήνας (και το περιβόητο Γκάζι) με τους φίλους μου. Ήταν φανταστικά... 

Η συναυλία των James το καλοκαίρι στο Θέατρο Γης στην Θεσσαλονίκη.

Η γνωριμία μου με κάποια άτομα, έστω και αν η φιλία μας δεν προχώρησε... Η παρουσία όλων στη ζωή μου ήταν κάτι σημαντικό.

Φυσικά η γνωριμία με το μωρό μου, στις 27 Αυγούστου. Ένα γεγονός που επηρέασε την μετέπειτα ζωή μου.

Τα γενέθλια μου, που τα γιόρτασα μαζί με καλούς φίλους και το μωρό μου και περάσαμε φανταστικά...

Οι τέσσερις ονειρικές μέρες που πέρασα με το μωρό μου στην περίοδο των γιορτών...

Σίγουρα υπάρχουν και άλλες εμπειρίες που τώρα δεν μπορώ να θυμηθώ. Βέβαια, κάθε στιγμή που πέρασε, όσο ασήμαντη και να φαίνεται, για μένα είναι ξεχωριστή. Είμαι ευγνώμων για όλα τα καλά ή τα άσχημα που έζησα μέσα στο 2009 επειδή είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου και μέσα από αυτά έχω διδαχθεί πολλά και με έκαναν τον άνθρωπο που είμαι τώρα.

Ισως σε ενδιαφερουν

8 σχόλια

  1. Είναι δύσκολο να κλείσεις μια χρονιά σε λίγες σειρές!
    Πάντως οι επόμενοι να έχει περισσότερα τρανταχτά σημεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι και η χρονιά που τρέχει να είναι γεμάτη από ευχάριστες στιγμές Αιμίλιε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακόμα καλύτερο να είναι το 2010!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Terma stin hthikh vlavh apo asxetous bloggers20 Ιανουαρίου 2010 στις 10:38 μ.μ.

    Είμαι άτοπος, το ξέρω. Αλλά θεωρώ απαράδεκτο αυτό που έγινε με την ανάρτηση "φίλος στο fb".

    Καταρχήν να δώσω τους θερμούς μου χαιρετισμούς στον MITS του οποίου το μπλογκ-η γραφή-η σκέψη μου λείπουν πάρααααα πολύ! Θέλω αν διαβάζει εδώ, να μου δώσει ένα μέηλ...κάποιο τρόπο να επικοινωνήσω μαζί του!

    Είναι απαράδεκτο την στιγμή που κάποιος σου λέει "σταμάτα να μιλάς για μένα", εσύ να μην τον ακούς και να συνεχίζεις... Ο δημιουργός του μπλογκ αναφέρθηκε χωρίς να δώσει όνομα, σε ένα συγκεκριμένο άτομο, (τον ΜΙΤΣ), ανέφερε συγκεκριμένα περιστατικά - ότι δηλαδή το εν λόγω άτομο προσπαθεί να ξεκόψει από τους γκέι φίλους του κλπ κλπ. Μας έδωσε την εικόνα ενός ατόμου που αν και γκέι, είναι ρατσιστής! Χαρακτήρισε εμμέσως ένα πρόσωπο (τον ΜΙΤΣ) που ο δημιουργός ξέρει ότι το πρόσωπο αυτό μπαίνει στο ίντερνετ και ξέρει το μπλογκ του....

    Η αδυναμία του δημιουργού του μπλογκ να του τα πει κατα πρόσωπο, τον έφερε στο σημείο να....χαρακτηρίσει με τον χειρότερο τρόπο και ΔΗΜΟΣΙΑ ένα άτομο που αμέσως μετά είπε ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.

    Εντελώς ανήθικη η στάση του δημιουργού του μπλογκ να χαρακτηρίζει άτομα που ξέρει ότι διαβάζουν το μπλογκ του... Κανένας δεν μπορεί να προσβάλει την προσωπικότητα κανενός, πόσο μάλλον ένα μπλογκ. Για το να δημοσιεύει στοιχεία της προσωπικότητας τρίτων, δεν το συζητώ. Είναι τουλάχιστον μηνύσιμο.

    Αν ήμουν στη θέση του ΜΙΤΣ, αν ήξερα ότι στο ίντερνετ υπάρχει σελίδα που αφορά εμένα και στοιχεία της συμμπεριφοράς μου....δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα. Θα επιφυλασσόμουν για τα νομικά μου δικαιώματα.
    Γιατί, το λάθος να το δεχτώ. Την μη συμμόρφωση (διαγραφή της ανάρτησης που δεν έγινε ποτέ) δεν θα τη δεχόμουν.

    Τέλος, επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που ο δημιουργός του μπλογκ αναφέρεται σε τρίτους με πολύ άσχημα λόγια, θα του συνιστούσα να αλλάξει τακτική. Όσο εύκολα εφτιαξε τούτο το μπλογκ, με τρία βήματα ακριβώς, τόσο απλά η Google μπορεί να το σβήσει. Ακόμη πιο απλά ένας θιγμένος σου τραβάει μια μήνυση και δεν σε φτάνουν 10 ζωές να ξοφλήσεις την αποζημίωση περί ηθικής βλάβης. Αλλά μάλλον ο δημιουργός του μπλογκ έχει πλήρη μεσάνυχτα για τη νομική

    Φιλάκια ρουφηχτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε δεν είναι δυνατόν. Η ανάρτηση ΦΙΛΟΣ ΣΤΟ FB ακόμα υπάρχει. Μιλάμε για θράσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hfaistiwnas: Είναι όντως δύσκολο. Αυτά είναι ένα μόνο δείγμα.

    Isodia, atas8alis, Elementstv, pisoglendis: Ευχαριστώ πολύ. Εύχομαι το ίδιο και για σας.

    ksipnistere: Ωραίο το blog, μπράβο σας. Θα το επισκέπτομαι συχνά.

    Ανώνυμος: Δεν θα ασχοληθώ πολύ μαζί σου. Αυτά που γράφεις είναι ανακριβή και υπερβολικά. Αν δεν σου αρέσει το blog, εσύ μην το διαβάζεις. Άσε τους άλλους να κάνουν ότι νομίζουν.

    Ρουφηχτά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας