ομοφυλοφιλία straight

Straight = Gay?

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 200913:22Voltsek

Πέρασε μία εβδομάδα χωρίς να γράψω στο blog. Είμαι στην Θεσσαλονίκη και δεν έχω καλό internet, το οποίο κλέβω από κάπου αλλού για να είμαι ειλικρινής. Αλλά σήμερα είμαι τυχερός, απ' ότι φαίνεται. Τα πράγματα πάνε πολύ καλά. Με το μωρό μου προχωράμε σταθερά και περνάμε υπέροχα μαζί. Μάλιστα ένα βράδυ κοιμήθηκε σπίτι μου και είμασταν συνέχεια αγκαλιά, ήταν απλά τέλεια... Τώρα ετοιμάζω κάτι δουλειές με έναν φίλο μου και θα πέσει λίγο χρήμα στα χέρια μου επιτέλους. Τα αναθεματισμένα τα έξοδα δεν σταματάνε ποτέ δυστυχώς.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Έχω ένα φίλο ο οποίος δεν πιστευεί στον διαχωρισμό gay και straight ως δύο εντελώς ξεχωριστές κατηγορίες. Αντίθέτως πιστευεί πως όλοι οι straight, με τα κατάλληλα ερεθίσματα, μπορούν να αλλάξουν στρατόπεδο, έστω και στιγμιαία, μόνο για μια εμπειρία. Ο ίδιος, απ΄ότι μου έχει πει, πολλές φορές έκανε σεξ με κάποιον που μέχρι τότε τουλάχιστον ισχυριζόταν πως είναι straight. Όταν φιλοξενούσα τον κολλητό μου, με τον οποίο κάποτε είχα μεγάλο κόλλημα, με ωθούσε να του την πέσω. Να μπω στο μπάνιο την ώρα που έκανε ντουζ ή να του πάρω πίπα την ώρα που κοιμόταν. Όταν εγώ του εξέφραζα τον φόβο και τον δισταγμό μου να το κάνω αυτό, μου απαντούσε πολύ απλά ότι θα γουστάρει και θα το συνεχίσει.

Εγώ τότε δεν έδινα πολύ σημασία σε αυτά που έλεγε. Σκεφτόμουν ότι υπερβάλλει, ότι με βάση τις εμπειρίες που είχε βιώσει, έβαζε όλους τους straight στο ίδιο τσουβάλι. Μου φαινόταν παράλογο πως ένας straight είναι τόσο εύκολο να αλλάξει. Ειδικά για τον κολλητό μου, δεν πρόκειται να δοκιμάσω ποτέ κάτι τέτοιο μαζί του. Δεν θέλω να συμβεί κάτι και να χαλάσει η φιλία μας.

Όταν ανέφερα αυτό το θέμα και σε άλλους gay φίλους μου, περίμενα να συμφωνήσουν μαζί μου. Γι αυτό και εξεπλάγην όταν υποστήριξαν την αντίθετη άποψη. Και αυτοί λίγο πολύ πίστευαν ότι ένας gay μπορεί να έχει σεξουαλικές εμπειρίες με έναν straight. Οι αιτιολογίες ήταν πολλές. Ότι είναι καταπιεσμένοι gay, ότι απλά τους ερεθίζει το απαγορευμενό, ότι επιβεβαιώνουν τον ανδρισμό τους κτλ. κτλ. Πλέον κι εγώ έχω αναθεωρήσει κάπως. Για να το λένε όλοι αυτοί και κάποιοι να έχουν ζήσει ανάλογες καταστάσεις, σημαίνει πως υπάρχει μία δόση αλήθειας. Μάλλον όσο περνάει ο καιρός όλα τα φύλα και οι σεξουαλικότητες τείνουν να γίνουν ένα, μια πανσεξουαλική ταυτότητα. Δεν ακούγεται κακό...

Ισως σε ενδιαφερουν

16 σχόλια

  1. Προσωπικά δεν είχα κάποια παρόμοια εμπειρία.. οπότε ότι και να σου πω θα έιναι υποθέσεις...
    Στη θέση σου δεν νομίζω και εγώ να έκανα κάτι με τον κολλητό μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσεξε μη φας κανα ξυλο αντι για πουτσα απο κανα straight και κανεις να βγεις απ το σπιτι κανα χρονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mhn pisteyeis oti soy lene.apla 8elei oloi na einai gay...giayto to leei...omws den einai oloi gay..yparxoyn str8 kai pisteyw einai poio pollh h str8 kai poy den 8eloyn na dokimasoyn...eleos me aytes ths apopseis na toys kanoyn oloys gay...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ως str8 μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των ετεροφυλόφιλων δεν αισθάνονται την παραμικρή έλξη για το ίδιο φύλο,όπως υπάρχουν και άλλοι που ενώ προτιμούν τις γυναίκες,στην ανάγκη "βολεύονται" με έναν άντρα,άλλοι που γουστάρουν σχεδόν το ίδιο και πάει λέγοντας.Αυτό που εννοώ είναι ότι στην σεξουαλικότητα υπάρχουν πολλές διαβαθμίσεις,αλλά βεβαίως υπάρχουν και σταθεροί πόλοι.Κάτα τον ίδιο τρόπο που πολλοί gay δεν θα έρχονταν ούτε κατά διάνοια σε σεξουαλική επαφή με μια γυναίκα,έτσι και πολλοί str8 αηδιάζουν στην ιδέα της ομοφυλοφιλίας κι όχι απαραίτητα επειδή έχουν απωθήσει μέσα τους μια τέτοια πτυχή,αλλά άπλώς επειδή δε γουστάρουν.
    Όσο γι'αυτό το τελευταίο που λες ότι όλα τα φύλα τείνουν να γίνουν ένα,μου φαίνεται λίγο αφελές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχαχαχαχα να τον πιπώσεις όταν κοιμάται? αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω με το "Στραβάδι".
    Πέρα από την κατηγοριοποίηση των ανθρώπων σε "straight", "gay" και "bi-sexual" με βάση τη σεξουαλική τους συμπεριφορά, υπάρχει και μία ακόμη νοητή διαίρεση που αφορά στις δύο πρώτες κατηγορίες. Τόσο οι straight όσο και οι gay μπορούν περαιτέρω να προσδιοριστούν ως "curious" και "non-curious" ("περίεργοι" και "μη-περίεργοι", αντίστοιχα). Στους curious ανήκουν αυτοί που θα ήταν ανοιχτοί στην ιδέα να πειραματιστούν με το ίδιο φύλο (όπως ο κολλητός σου, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου), ενώ στους non-curious ανήκουν όσοι αηδιάζουν μόνο και μόνο με τη σκέψη. Ένας gay, πχ, θα χαρακτηριζόταν gay/curious αν θα επιθυμούσε να παρευρεθεί ερωτικά (ή και σεξουαλικά) με μία γυναίκα, ενώ θα χαρακτηριζόταν gay/non-curious αν θα έκανε...εμετό σε περίπτωση που μία γυναίκα επιχειρούσε να τον φιλήσει. Για όσους είναι curious, θέμα αμφιφυλοφιλίας εννοείται ότι δεν τίθεται.
    Οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν αυτήν την κατηγοριοποίηση, κυρίως δε οι gay, που ήδη υφίστανται κοινωνικό ρατσισμό λόγω της μειονοτικής τους σεξουαλικής συμπεριφοράς. Σε αυτούς, πιθανόν, ανήκει ο φίλος σου που υποστηρίζει την "ισότητα" μεταξύ gay και straight.
    "Μάλλον όσο περνάει ο καιρός όλα τα φύλα και οι σεξουαλικότητες τείνουν να γίνουν ένα, μια πανσεξουαλική ταυτότητα. Δεν ακούγεται κακό...": Ούτε εμένα μου αρέσει αυτό... Μοιάζει με ένα πρόχειρο moto για να υπερασπιστούμε το "ελάτε να γίνουμε όλοι ένα, γιατί νιώθω λιγάκι άβολα μωρέ έτσι λίγοι που είμαστε"... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οκ, θα το πω..

    Μιλάς για τον στρέητ φίλο σου, αναφέρεις τι έχει ή πήγε να παιχτεί μεταξύ σας και ενίοτε έχεις βάλει φωτό σου. Δικό σου είναι το μπλογκ, το καταλαβαίνω. Το να εκθέτεις κάποιον άλλον έτσι, όμως; νομίζεις πως ο κόσμος του διαδικτύου είναι τόσο μεγάλος που τα μπλογκς είναι σταγόνα στον ωκεανό; πως κάποια στιγμή δεν θα γίνει η στραβή και θα κάνει κάποιος την πρόσθεση; εκ πείρας λοιπόν, σου λέω πως δεν είναι.

    Στο λέω με κάθε καλή πρόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σύμφωνα με τον Κίνσει που μεχρι σήμερα ειναι ο εγκυρότερος μελετητής
    υπάρχει ο 100% γκέη
    100% στρέητ
    ο 50% γκεη και στρέη δηλαδί ο bi
    και ενδιάμεσα όλες οι άλλες κατηγορίες
    δηλαδή αυτου που το κανει μια φορά που το κάνει περιστασιακά ..
    που το κανει για ενα διάστημα κτλ κτλ κτλ

    τιποτα δεν ειναι απόλυτο
    και ξυλο μπορει να φας και να παρεξηγηθείς
    και πολλά άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα συμφωνησω με πισωγλεντη τιποτα δν ειναι απολυτο.Κοιτα τις ιστοριες που ακους μην τις παιρνεις και ως δεδομενες.Πολλοι λενε αυτο που θα ηθελαν να ειχαν ζησει.Υπαρχουν περιπτωσεις που ενας στρεητ θα κανει κατι με γκει(στρατος,εφηβεια κτλ) αλλα οι περιπτωσεις ειναι μικρες.Αν βασιστεις σε αυτα που λεει ο γκει πλυθησμος ολοι οι στρεητ κουκλοι(γιατι περιεργως μονο αυτοι δοκιμαζουν) εχουν κανει κατι με γκει.Ενταξει αυτο απλα δεν γινεται....

    Ξαναλεω πως δνε αμφισβητω τα λεγομενα κανενος και μπορει να γινει το ξερω,απλα δεν ειναι τοσο συχνο φαινομενο ωστε να δικαιολογηθει ο τιτλος γκει= στρεητ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Yπάρχουν στρέιτ που δεν θα έκαναν ποτέ τίποτα με έναν άντρα όπως και γκέι που ποτέ δεν θα πήγαιναν με μία γυναίκα. Οι περισσότεροι άνθρωποι (ή τουλάχιστον οι περισσότεροι άντρες) δεν είναι "πανσεξουαλικοί".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hfaistiwnas: Ούτε εγώ πρόκειται να κάνω κάτι.

    Ανώνυμος #1: Αυτό φοβάμαι κι εγώ.

    Ανώνυμος #2: Κι εγώ τα ίδια με σένα πιστευώ.

    Στραβάδι: Ως straight που είσαι, η αποψή σου είναι πολύ κατατοπιστική.

    mahler76: Σου άρεσε ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. simple reader: Δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη.

    another george blog: Δεν πήγε να γίνει κάτι με τον φίλο μου. Όσο για τ' άλλα, δεν έχεις άδικο. Κάποιοι φίλοι μου έχουν μάθει ποιος είναι ο κολλητός μου. Αλλά δεν έχω γράψει κάτι κακό γι αυτον. Επιπλέον γνωρίζει όλα όσα γράφω για το προσωπό του.

    pisoglendis: Την γνωρίζω την κλίμακα Κίνσεϋ και συμφωνώ απόλυτα.

    Elementstv: Είμαι λιγάκι δύσπιστος, δεν πιστεύω όλα όσα μου λένε. Ο τίτλος απλά ήθελα να είναι πιασάρικος.

    gay super hero: Δεν διαφωνώ μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. auto me thn pipa ston ypno to dokimasa kapote m'enan kalo mou filo. Den ton afhsa na teleiwsei kai den kserw an katalabe ti egine, oute milhsame pote gia to 8ema. M'arese pou emeine ekei &isws to ksanakanw.. h akoma kalytera na perimenw an mou to kanei autos.. :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. paidia akouste.....oloi eimaste anthropoi...to thema einai ti sexoualikes epiloges exoume....to an eisai gay den simenei aparaitita oti den pas me koritsia...apla protimas agoria....to idio kai to antitheto...exei na kanei me to ti protimaei o kathenas ti ton kanei na aisthanetai aneta me ton eauton tou...enas gay mporei na ginei str8 kai to antitheto...min vasizeste se mikropragmata....den einai sosto gia kanenan...to idio kai me tis gynekes mono pou yparxei mia diafora sta genitika organa....exei na kanei me to ti goustarei o kathenas....kai min kourazeste...oloi dokimazoun go idio filo...eite energitika eite pathitika....etsi einai ta pragmata...to exete gamisei to tgema...as kanei o kathenas oti tou kavlosei....oti goustarei...exo akousei polla ta teleutaia xronia....kai exo vgalei simperasma....as min skame gia malakies...apolauste tin zoi oso prepei....as ginoun oloi gay...kai?as einai oloi str8...ksi vevaia...ola anatrepontai...xriazontai polla...tolmi agapi kai autopepithisi...sas euxaristo olous gia to endiaferon sas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας