γκόμενος έρωτας

Το μωρό μου κι εγώ

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 200903:57Voltsek

Είμαι πολύ χαρούμενος αυτό το διάστημα. Με το μωρό μου τα πάμε πολύ καλά και η σχέση μας συνεχώς εξελίσεται. Τελικά ταιριάζουμε πάρα πολύ και συνεχώς το διαπιστώνουμε. Είναι πολύ καλό και γλυκό παιδί και μας αρέσουν τα ίδια πράγματα. Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση. Βρήκα ένα σωστό παιδί και περνάμε πολύ ωραία μαζί, είναι όπως το φανταζόμουν. Τα έλεγα και την προηγούμενη φορά αυτά, αλλά τώρα πραγματικά ισχύουν. Δεν έχω τυφλωθεί απλά από ενθουσιασμό. Πρόσφατα μάλιστα ολοκληρώσαμε την σχέση μας και η εμπειρία ήταν υπέροχη αν και υπήρξαν αρκετές άβολες στιγμές τις οποίες όμως αντιμετωπίσαμε με χιούμορ.

Το μόνο κακό είναι ότι λόγω υποχρεωσεών του, δεν μπορώ να τον βλέπω πολύ συχνά. Και σαν να μην έφτανε αυτό, μένει στην άλλη άκρη της πόλης, που σημαίνει ότι απαιτείται αρκετός χρόνος για μια συνάντηση μας. Ίσως όμως το να μην βλεπόμαστε πολύσυχνά να μην είναι και τόσο κακό κατα βάθος.

Το περασμένο Παρασκευοσαββατοκύριακο ήταν φανταστικό. Το βράδυ της Παρασκευής έμεινε στο σπίτι μου και το βράδυ του Σαββάτου πήγα εγώ στο δικό του. Παρεπιπτόντως, έχει πολύ ωραίο σπίτι, οι γονείς του δηλαδή, αφού μένει μαζί τους. Μάλιστα μου έφτιαξε και σουφλέ σοκολάτας, το οποίο ήταν όνειρο. Τo μισό είχε εξαφανιστεί μέσα σε λίγα λεπτά. Εγώ του χρωστάω ένα γεύμα, είτε από τα χεράκια μου είτε έξω, σε κάποιο εστιατόριο.

Έχουμε πολύ πλάκα πάντως. Όταν κοιμόμαστε μαζί, είμαστε σαν νεόνυμφοι. Δεν σηκωνόμαστε από το κρεβάτι, παρα μόνο αφού περάσουν ώρες από την στιγμή που ξυπνήσαμε. Ούτε για πρωινό. Ούτε για κάτι πονηρό απαραίτητα. Απλά αγκαλιαζόμαστε ξαπλωμένοι και κοιταζόμαστε στα μάτια.

Ελπίζω και το πιστεύω, ότι όλα θα πάνε καλά. Σε λίγες μέρες θα κλείσουμε ένα μήνα μαζί και θα το γιορτάσουμε καταλλήλως.

Ισως σε ενδιαφερουν

5 σχόλια

  1. aaaaaaaa μπράβο τα παιδιά μου!
    Αυτή τη φορά μου φαίνονται πιο όμορφα τα πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο μία σχέση να εξελίσσεται... Η όλη μεταβατική περίοδος μας δημιουργεί ένα γλυκό άγχος, πιστεύω... Που, ακόμη και απλός ενθουσιασμός να είναι, αξίζει τον κόπο... Φαντάσου πώς έχει το πράγμα όταν δεν είναι απλός ενθουσιασμός... Μπράβο σας!!!

    Υ.Γ.: Με ρέγουλα το σουφλέ και οι δυο... Το πολύ φαγητό -δυστυχώς- κάνει κοιλίτσα... ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Snif-snif how touching... snif-snif! :) Καλά να περνάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hfaistiwnas: Και είναι πράγματι!

    simple reader: Ναι είναι πολύ όμορφη φάση. Δυστυχώς τα ωραιότερα πράγματα είναι τα βλαβερα και απαγορευμένα.

    mahler76: :)

    Ιθάκη-man: Thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας