διασκέδαση κομπλεξισμός

Boys night out

Τετάρτη 18 Μαρτίου 200901:12Voltsek

Το ΣΚ ήταν φανταστικό. Όλη μέρα ήμουν έξω με τον κολλητό μου, βόλτες, καφεδάκια κτλ. Όχι ότι τις καθημερινές κάνω κάτι διαφορετικό, τέλος πάντων...

Την Παρασκευή το απόγευμα πήγα με ένα φιλικό gay ζευγάρι στο Bigaroon, για δεύτερη φορά. Με το που μπήκα μέσα, αντίκρυσα δύο νεαρούς να είναι αγκαλιά και αργότερα τους είδα να φιλιούνται. Μου φαίνεται ακόμα κάπως περίεργο να βλέπω τέτοιες δημόσιες εκδηλώσεις τρυφερότητας. Σκέφτηκα ότι αν ο κολλητός μου τους έβλεπε, θα πάθαινε εγκεφαλικό, εφόσον μου είχε δηλώσει ότι δεν πρόκειται να πάει ποτέ σε gay bar. Εγώ, έτσι για να τον προκαλέσω, του είπα να περάσει να με πάρει από εκεί, μιας και είχαμε κανονίσει να βγούμε μαζί αργότερα. Δεν πίστευα ότι θα έρθει, κι όμως το έκανε και μάλιστα ήταν αρκετά άνετος. Τελικά όμως, μετά από δέκα λεπτά φύγαμε, επειδή ήταν ήδη κανονισμένο το που θα πηγαίναμε.

Το Σάββατο το βράδυ, πάλι εγώ και ο κολλητός, είμασταν σε ένα μπαράκι και πίναμε τα ποτάκια μας. Κάποια στιγμή ήρθε ένας κοινός μας φίλος από τον στρατό, που τυχαίνει να είναι κι αυτός gay. Αφού είχε περάσει αρκετή ώρα, πρότεινε να πάμε στο enola, ένα gay club. Εγώ ήθελα πολύ να πάω, κυρίως από περιέργεια, όμως δεν ήθελα να πιέσω τον φίλο μου. Έπρεπε να σεβαστώ το πως ένιωθε. Δέχτηκε όμως, με μηδαμινή αντίσταση, πρέπει να πω. Άλλωστε, είμασταν δύο και ήταν ένας. Επιπλέον, εγώ τον στηρίζω όταν βγαίνουμε και γνωρίζουμε γκόμενες.

Είχα αρκετή περιέργεια αλλά και λίγο άγχος, μέχρι να μπούμε μέσα. Μιλώντας με πολλά άτομα μέσω internet, που γνώριζαν το θέμα, δεν μου είχαν πει και τα καλύτερα λόγια για τα gay club. Αλλά αν δεν δεις κάτι με τα ίδια σου τα μάτια, δεν μπορείς να έχεις άποψη. Ο χώρος ήταν γεμάτος, όλο άντρες και ελάχιστες γυναίκες. Τουλάχιστον, υπήρχε ενδιαφέρον και για τον straight της παρέας, έστω και αν ήταν λεσβίες. Πρώτη φορά έβλεπα τόσες αδερφές μαζεμένες. Νέοι και γέροι, όμορφοι, άσχημοι, αρρενωποί και πιο θηλυπρεπείς. Οι επιλογές άφθονες. Το ίδιο το club ήταν καλό αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο.

Ήταν εκεί και κάποιος με τον οποίο είχαμε βρεθεί πριν πάρα πολύ καιρό, ούτε θυμάμαι πότε. Είχα έρθει από την Κοζάνη και είχαμε μείνει το βράδυ σε ένα ξενοδοχείο. Κοιταχτήκαμε μερικές φορές, αλλά κανένας δεν έκανε την κίνηση να μιλήσει στον άλλον.

Το αστείο ήταν να παρακολουθώ τον κολλητό μου να βλέπει άντρες να φιλιούνται. Αλλά μάλλον στο μυαλό του το είχε σαν κάτι πολύ πιο τρομερό. Διαπίστωσε πλεόν κι από μόνος του, ότι δεν είναι κάτι αποκρουστικό. Έπρεπε να το ζήσει αυτο. Τον παραδέχομαι όμως, επειδή είναι πραγματικά ανοιχτόμυαλος και δεν φοβάται να επεκτείνει τα όρια του.

Πάντως δεν έχω ξεκαθαρίσει μέσα μου αν μου αρέσουν ή όχι τα gay club. Δεν μιλάω για τα bar, τα βάζω σε άλλη κατηγορία. Είναι ωραίο που μπορούμε να έχουμε τον δικό μας χώρο να εκφραζόμαστε άνετα. Από την άλλη όμως νιώθω σαν λεπρός που πρέπει να να είμαι χώρια από τους "φυσιολογικούς". Ένιωθα μία απροσδιόριστη πίεση για το πως είμαι και το πως πρέπει να φερθώ. Ίσως είμαι επηρεασμένος από αυτά που μου έχουν πει. Σίγουρα θα πρέπει να πάω αρκετές φορές για να αποφασίσω. Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε κιολάς. Το βέβαιο είναι ότι δεν θα αποτελούν την μόνη μου επιλογή για διασκεύαση.

Η ιστοσελίδα του club enola.

Ισως σε ενδιαφερουν

4 σχόλια

  1. Καλημέρα!
    Μια χαρά φέρθηκε ο κολλητός και μπράβο του! Τα κλάμπ είναι η αλήθεια πως δεν μου αρέσουν και πολύ επειδή γίνεται χαμός.. τα καφέ και μπαρ, πολύ καλύτερα..
    Είναι θέμα ανθρώπου όμως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ta gay magazia einai para poli kala
    then exoun na zilepsoun se kati apo ola ta alla
    sto gay bar pleon then pas giati eisai lepros kai apokomenos apo tin koinonia
    eidika sto en ola kai sto eli ela
    alla kai sta alla magazia pane para polla st8 zevgaria oi st8 memonomena
    tin epilogi tin kaneis gia tin mousiki tin parea ktl...
    theloume kai emeis ena xoro pou na einai apla simeio anaforas na ksereis oti tha vreis filous parea kati san steki
    then einai geto afto
    geto einai enas xoros pou se topothetei o allos xoris tin thelisi sou kai se exei sto perithorio..
    agapo olous tous gay filous kai gnostous
    pao se ola ta magazia
    kai eimai xaroumenos pou ksero toso kosmo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πισωγλέντη εγώ δεν έχω πάει σε gay μαγαζιά (εκτός από μία φορά κι αυτή ως...straight και για λίγο) και δεν ξέρω αλλά μάλλον θα διαφωνήσω με την άποψή σου,ίσως να διαμορφώνεται ένα ρεύμα,ίσως στο μέλλλον-και μακάρι- να είναι έτσι αλλά προς το παρόν δεν είναι.Είναι ghetto.Και παραδόξως τα γκετο (λέξη που προέρχεται από την ελληνική λέξη γειτονιά) τα έφτιαξαν οι ίδιοι οι Εβραίοι (στην αρχή βέβαια δεν αναφέρομαι φυσικά στο γκετο της Βαρσοβίας) για να μην "μολύνονται" από τους "ακάθαρτους",δυστυχώς πολλοί ομοφυλόφιλοι έτσι νιώθουν και έτσι πράτουν.
    Και βρε παιδί μου τι το θες το λατινικό αλφάβητο...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτο που δεν μας ειπε ο φιλος ειναι τι συμβαινει........ με τον φιλο του.
    Μηπως κρύβονται και οι δυο για κατι που και οι δυο επιθυμούν;
    Και εν πασει περιπτωση τα Gay club δεν ειναι κόλαση.
    Πολυ θα χαρω αν μαθω οτι αυτος και ο φιλος του τα βρήκαν και πια δεν σοκαρετε ο φιλος του που φιλιούνται δυο αντρες οι δυο γυναικες.
    Να μην ξεχναμε οτι ο πιο ωραιος και αγνος έρωτας ειναι μεταξυ ομοφυλοφίλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας