ιστορία

Στο διπλανό διαμέρισμα

Παρασκευή 27 Μαρτίου 200904:10Voltsek

Χτες, ήταν από τα λίγα βράδια που έμεινα σπίτι να αράξω, αντί να σκοτώσω την ώρα μου σε κάποιο bar. Εκεί που έκανα διάφορα στο pc μου και απολάμβανα την μουσική που είχα βάλει να παίζει, άρχισα να ακούω κάτι παράξενους ήχους. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία, όμως σύντομα κατάλαβα πως κάτι συμβαίνει. Χαμήλωσα την μουσική και προχώρησα προς την άλλη άκρη του σπιτιού, απ' όπου προέρχονταν οι ήχοι, ή καλύτερα να πω, οι φωνές.

Αμέσως κατάλαβα πως αυτές οι δυνατές και άγριες φωνές ακούγονταν από το διπλανό διαμέρισμα, όπου μένει ένα ζευγάρι, το οποιο δεν έχω γνωρίσει ακόμα. Ακουγόταν μόνο ο άντρας. Ήταν πολύ νευριασμένος και εχω την εντύπωση πως πρέπει να έπεσε και λίγο ξύλο. Ένας πιθανός λόγος είναι ότι αυτή τον απάτησε καθώς τον άκουσε να φωνάζει ξανά και ξανά "Ποιος είναι, πες μου ποιος είναι;" και "Εγώ τι είμαι για σένα;" και άλλα τέτοια.

Ταράχτηκα κάπως είναι η αλήθεια. Κυρίως λυπόμουν την κοπέλα. Με τόσα που ακούμε καθημερινά να συμβαίνουν γύρω μας, ανησύχησα. Δεν θέλει πολύ για να γίνει το κακό, ειδικά αν είσαι τυφλωμένος από μίσος και νεύρα. Κάποια στιγμή σκέφτηκα μέχρι και την αστυνομία να καλέσω αλλά μετά σκέφτηκα πως ίσως είναι υπερβολική η αντίδραση αυτή.

Ευτυχώς μετά από λίγο δεν ακουγόταν τίποτα και σήμερα δεν αντιλήφθηκα κάτι ανησυχητικό.

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

  1. Σήμερα δεν αντιλήφθηκες...αύριο μήπως θα μάθεις κάτι...;αστειεύομαι!
    Εντάξει δεν λέω καημένη αλλά αν τον απάτησε τις θέλει τις φωνές,εντάξει ανοχή ανοχή αλλά μην φτάσουμε και στη απάθια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας