κομπλεξισμός ομοφυλοφιλία

Σεξ επί πληρωμή

Δευτέρα 30 Μαρτίου 200915:13Voltsek

Πριν λίγες μέρες γνώρισα κάποιον. Συγκεκριμένα είναι ο γκόμενος της αδερφής του κολλητού μου. Από την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε, του είπα ότι είμαι gay. Τον έκανα add στο facebook και μου έκανε με τη σειρά του suggest έναν φίλο του, με τον οποίο, αφού με έκανε accept, μιλήσαμε μια δυο φορές, για γενικά πράγματα, τα γνωστά όταν ξεκινάς μια κουβέντα στο net.

Έτσι και χτες έτυχε να μιλήσουμε. Κάποια στιγμή με ρώτησε αν έχω να του εκμυστηρευτώ κάτι. Εγώ κατάλαβα που το πήγαινε αλλά έκανα τον χαζό, οπότε με ρώτησε στα ίσια μετά αν είμαι gay και του απάντησα ναι. Τον ρώτησα κι εγώ το ίδιο και μου απάντησε όχι. Και μετά έρχεται η συνέχεια, "αλλά μου αρέσει να γαμάω άτριχα κωλαράκια". Και ύστερα το τελειωτικό χτύπημα "Εσύ πόσα δίνεις;" Εγώ, με το αθώο μου μυαλό δεν κατάλαβα τι εννοούσε. Αφού λοιπόν τον ρώτησα, μου εξήγησε ότι είναι μεν straight αλλά πηδάει άντρες επί πληρωμή. Έλεος.

Δεν είμαι τόσο απελπισμένος ώστε να πληρώνω για να πηδηχτώ. Αν έπρεπε να πληρώσει κάποιος, θα ήταν εκείνος κι όχι εγώ. Και δεν ήταν και κανένα μοντέλο να πεις ότι αξίζει να πληρώσεις. Μου είπε μάλιστα ότι θα μου κάνει καλή τιμή!!! Αχ, αυτή η άτιμη ανεργία, ωθεί τα νέα παιδιά στο σεξ επί πληρωμή... Αλλά αυτός κάνει την δουλειά του, ας πούμε. Ο φίλος μου, που μου τον πρότεινε στο fb, με πιο σκεπτικό το έκανε;

Κι έχω την απορία, ανοίγοντας ένα άλλο θέμα, αυτός δηλαδή που δηλώνει straight, το κάνει με το ζόρι; Δεν του αρέσει να πηδάει αγόρια; Δεν το ευχαριστιέται; Αλλά εντάξει, πες ότι σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για "καριέρα". Ακούω όμως μερικούς να λένε ότι γουσταρουν να γαμάνε αντρικά κωλράκια αλλά είναι straight. Συγνώμη;;; Εγώ ξέρω ότι gay, πολύ απλά, είναι αυτός που γουστάρει άντρες, σεξουαλικά και συναισθηματικά. Αυτούς γιατί δε τους πιάνει αυτός ο ορισμός; Η μόνη εξήγηση είναι ότι πρόκειται για κομπλεξικά άτομα, που δεν μπορούν να αποδεχτούν την σεξουαλική τους ταυτότητα και κρύβονται πίσω από χαρακτηρισμούς που προσδίδουν οι ίδιοι στον εαυτό τους.

Έγω δει όμως και gay άτομα να υποστηρίζουν αυτή την άποψη. Από τους ίδιούς το καταλαβαίνω, για τον λόγο που ανέφερα παραπάνω. Αλλά ανοιχτά gay άτομα, αντί να γελάνε με αυτό, το υποστηρίζουν. Εμένα μου φαίνεται γελοίο. Δεν είμαι από αυτούς που κολλάνε σε ταμπέλες, αλλά αυτό είναι κοροϊδία. Παραδέξου ότι σου άρέσουν οι άντρες και προχώρα παρακάτω.

Ισως σε ενδιαφερουν

16 σχόλια

  1. to sex epi pliromi exei allous kanones kai kapoies alles idieterotites..
    mporei na eisai st8 kai na pigaineis me agoria me tin ennoia oti mporei na min akoloutheis tin gay zoi ton tropo zois kai na min to diloneis os taftotita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάντως φιλαράκι δεν σε πηδάω είτε με πληρώσεις είτε όχι. Επίσης δεν σε πηδάω ακόμα και αν είσαι ο τελευταίος κώλος στον πλανήτη...ο τελευταίος πειρασμός!
    Δε λέω, έχεις τα προβλήματά σου και εσύ. Οι στοχασμοί σου είναι βαρύνουσας σημασίας και οπωσδήποτε θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη της κοινωνίας που μαστίζεται από την ύφεση, τον οπορτουνισμό! και την ξηρασία!...χαχαχα

    Πάντος η απορία που έχω είναι η εξής. Γιατί λέτε str8 τους κανονικούς; δεν θεωρώ τον εαυτό μου str8 (σαν μάρκα αρώματος ακούγεται) αλλά...κανονικό! άντρα ρε παιδάκι μου. Έτσι επιτάσει η νέα ψευτοκουλτούρα του κώλου, φαίνεται.
    Καλά μη μου κάνεις καμμία βαρύγδουπη ανάλυση με τρελαμένους ορισμούς κ.λ.π. διότι τα έχω ξανακούσει. Όπως λες και εσύ δέξου αυτό που είσαι και προχώρα. Στις εύηχες ονομασίες θα κολλήσουμε;

    Τι μαλακία και αυτή που έχει πιάσει τον κόσμο με το χαφιέbook! Ρε ξεκολλήστε από τις μαλακίες και αμολύστε καλούμπα στους δρόμους να γνωριστείτε. Στον δρόμο θα γνωρίσεις 5 ανθρώπους και μπορεί να αξίζει και ο ένας. Στην οθόνη θα "γνωρίσεις" 100 άτομα και είναι όλοι τους μαλάκες.

    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι πολύ όμορφο παιδί για να έχεις την ανάγκη του.

    Όσο για το λόγο που σε προσέγγισε, ήταν απλώς η ανάγκη ενός 'str8' -και καλά- να ικανοποιήσει τα κόμπλεξ του.

    Να προσέχεις τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι πραγματικα αισχρο για μενα αυτο που πηγε να γινει. Αρκετα ανηθικο, δεν ειναι αναγκη να πεφτουμε τοσο χαμηλα για το σεξ, ανεξαρτητως αν ειναι gay ή straight...

    Kαλα εκανες που αρνηθηκες, γιατι φαινεται η αξιοπρεπεια σου και αμα εισαι και ωραιο παιδι οπως ειπε και ο φιλος ανωνυμος μην σκας

    Take care απο εναν καινουργιο στην παρεα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παιδία τι θα πει αισχρό??
    μια δουλειά ειναι και η πορνεία σαν ολες τις άλλες
    αυτο τον τρόπο έχει ο άλλος

    σου το προτείνει όπως ο μανάβης σε πλησιάζει για να σου πει οτι έχει ωραίες ντομάτες..
    εσυ αν θέλεις αγοράζεις αν δεν θέλεις δεν αγοράζεις
    ειναι απλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αισχρο θα πει το ανηθικο και το σεξ επι πληρωμης ειναι ανηθικο.

    Δεν μιλαμε για ντοματες και αγγουρακια αλλα για την ζωη μας, οπου πρεπει να πληρωσουμε για να την ευχαριστηθουμε, μερικα πραματα δεν χρειαζονται πληρωμη αλλα ερχονται απο μονα τους.

    Μην τα ισοπεδωνουμε ολα πλεον, το παιδι δεν ειναι ιεροδουλη, αλλα ενας φυσιολογικος ανθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. giati to sex epi pliromi einai anithiko?
    ti anithiko exei?
    einai mia simfonia stin opoia simfonite to poso kai to ti tha ginei stin diarkeia tis praksis
    einai to arxaiotero epaggelma
    kai exei polles thetikes plevres gia xiliades anthropous
    to anithiko pou to eideS?

    to oti einai epilogi sou na kaneis i oxi sex epi pliromi einai allo thema

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εδω υπάρχουν τύποι που νομίζουν οτι επειδή είναι top δεν είναι ομοφυλόφιλοι, μετά για τι να μιλήσουμε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. paidia ena exw na pw...ti paei na pei mhn vazoyme tampeles???dld einai kako na leme ta pragmata me to onoma toys???dld an emena me lene giorgo yparxei periptwsh na me fwnaksoyn anaksimandro kai na gyrisw???eleos aytoi poy goystaroyn to idio filo legonte gay kai aytoi poy goystaroyn to antitheto str8...ti na kanoyme etsi ta eipane! tha erthoyme twra emeis na ta alaksoyme?episis pliroforise to filaraki poy hthele leyta oti gay den einai mono aytos poy pidietai alla kai aytos poy pidaei....opote gia steilton moy apo edw tha toy dwsw osa thelei kai tha peripihthw to kolaraki toy;p(k episis den einai angkh efoson de goystarei antres na thelei leyta apo ekei tha mporoyse na ginei apla zykgolo apla etsi kavlwnei to agoraki na pernei leyta wste na exei mia kalh dikaiologia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε μου η ξεφτίλα είναι του ''φίλου'' που σου τον σύστησε και το τι μπορεί να του είπε για να φτάσει να σου προτείνει σεξ επί πληρωμή που όπως λες δεν είναι και ντροπής.....αλλά ο ''φίλος'' μάλλον μόνο τέτοιο δεν είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ποστ αυτό έχει κλείσει ένα χρόνο και εγώ ακόμη γελάω!!!!!!χαχαχαχαχα....Μα τι σου τυχαίνουν και εσένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα κανουν, γιατι τα αγορια τους αρεσουν τα αγορια ομως ο θεος επλασε την Ευα και τον Αδαμ και ειπε μονο ενα αγορι και ενα κοριτση, και αυτο δεν μπορι να αλαξη με τηποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αμα δεν τον αγαπας η δεν την αγαπας χωρις σηνεστιματα δεν εχει νωημα τοτε να ζητας σεξ χωρις αγαπη η με πληρομη.Αυτο ειναι ξεφτηλα για αυτο να ζουμε ετση οπως αγαπαμε και οπως λει η καρδια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν δεν τον αγαπας μην κανεις σεξ μαζι του αν τον αγαπας τοτε κανε εξαλου δικια σου ειναι η ζωη απλα το εγραψες για να δεις τις αποψης μας και τις συμβουλες μας επισης το να πληρωσεις για να κανεις σεξ με καποιον αγνωστο ειναι μ@λ@κι@... ... ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντάξει παιδιά μου εχει συμβει πρωην φιλος που με το που ξεκινησαμε να κανουμε παρεα ξεκινησε να μου εξιστορει ιστοριες απο τον στρατο για τους γκει που πηδουσε και του τα εσκαγαν. αργοτερα ελεγε οτι οτι εγινε εγινε για την εμπειρια μετεπειτα του ξεφυγε και ειπε οτι εμεις πηγαιναμε τους πηδουσαμε και φευγαμε αρα γινοταν εξακολουθητικα- μεχρι που με τον καιρο δενοταν μαζι μου ειχε κολλησει πανω μου σας λεω μερα νυχτα μαζι οι γονεις του ειχαν αρχισει και απορουσαν! ετσι αρχισα κα εγω να δενομαι για κακη μου τυχη ! μεχρι που μια μερα με 5 προτασεις που του εγραψα στο Fb τον εκανα να αδειασει σε μια μερα σπιτι να στειλει γονεις στο χωριο του και να με φωναξει για να κοιμηθω εκει το βραδυ ! αλλα ΚΟΛΩΣΕ με ταλαιπωρησε οσο τιποτα ! ηθελε να μου πει κατι και ελεγα επιτελους θελει να δοκιμασει μαζι μου για την εμπειρια ! και τι μου ειπε ? οτι οτι εκανε με εκεινον τον πουστη το εκανε επειδη δεν ειχε ταχα να φορεσει ουτε παπουτσια ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΜΑ εκανα πως το μασησα το ψεμμα αυτο ! συνεχως μιλουσε για εμπειριες του θεωρω οτι ειχε βρει το κουμπι μου ωστε να με κανει να πορωνομαι πιο πολλυ μαζι του . μεχρι που δεν καναμε τιποτα και αναγκαστηκα να σκασω πρωτος και να πω οτι ειμαι Gay την επομενη μερα που λετε μου προτεινε να με πασσαρει σε εναν παντρεμενο που εκεινος τον ειχε πηδηξει και του ειχε δωσει 500 ευρω και ενα λαπτοπ! αν ηθελα δηλαδη να με πασσαρει να τον πηδηξω εγω !
    Ηξερε οτι εγω ηθελα αυτον και αυτος με πασσερνε σε αλλο ποσο τραγικο
    υστερα με ρωτουσε αν ενας συγκεκριμενος φιλος μου ο μανθος ειναι ερωτευμενος μαζιμου μετα με συμβουλεψε κιολας να του πιασω το μπουτι για να δω τις αντιδρασεις του μετα βρηκα και εγω και σκαρφιστηκα το ψεμμα οτι τελικα με τον μανθο εκανα κατι και εκει λυσσαξε και με πασσαρε στον παντρεμενο ελεος αντι να λυσσαξει να με βαλει κατω να μου αλλαξει τα φωτα

    εγινα πυρ και μανια παιδακια μου μεχρι που . την επομενη ημερα του κανω 1)αν ηθελα να πουλησω το σωμα μου θα το εκανα και θα γινομουν εγω η τσατσα του εαυτου μου 2)Ηθελα να με γαμ....ς γιαυτο πηγα με τον μανθο επειδη οποτε μακουμπουσες καβλωνα 3)Θα σε παραδεχτω αν τον παντρεμενο που ηθελες να μου πασσαρεις να τον πηδηξω μου τον φερεις μπροστα μου ! στο τελευταιο πηρε αναποδες μου λεει να στον φερω οποτε θες ρε τον 40αρη και του κανω ΑΣΤΟ δεν εχουμε τπτ να πουμε να πας σε αυτους που σου τα σκανε εγω θελω να περναω καλα κια ουτε πληρωνω ουτε πληρωνομαι παιρνει αναποδες και παει να με δειρει του κανω μην τολμησεις θα παω στην αδερφη σου ! εκει πηρε πιο πολλες αναποδες του δινα την σακουλα με τα πραγματα του δεν τα επαιρνε στο τελος του τα πεταξα απο το παραθυρο και τον εστειλα να παει να τα παρει ! εν τελει πηγε στην αδερφη του και ειπε αλλα αντι αλλων για μενα οτι ταχα του την επεσα ετσι χαλασε μια μακροχρονια φιλια απο ενανμαλακα κρυφογκει που φοβηθηκε οτι εγω θα ελεγα στην αδερφη του ολη την αληθεια γιαυτον ! γιαυτο αγαπουλες μου δεν το συνιστω σε κανεναν σας να μπλεξει με ψευτοστρεητ μισογκει ειναι οτι χειροτερο μπορει καποιος να συναντησει καλυτερα με γκει και ας μην ειναι οπως τον θελετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eπισης να τονισω οτι το μονο που ειχε να μου διηγειται εξ αρχης ηταν εμπειριες με αντρες ποτε με γυναικες πιο ευκολο ηταν να βρει τον παντρεμενο να μου τον φερει να τον δω απο κοντα παρα να βρει γκομενα για τον εαυτο του! συμπεριφορα αρρενωπη αλλα απο την στιγμη που πηδας αντρες ειναι gay ας μην κοροιδευομαστε για να το κανεις και μαλιστα και 2 και 3 φορες πρεπει να το γουσταρεις αλλιως πως θα σου σηκωθει? και εγω που ειμαι ενεργοπαθητικος Gay ξερω καλα πως λειτουργω ως ενεργητικος! απλα αυτοι οι τυποι ειναι ψωνισμενοι γουσταρουν τυπους φραγκατους να τους τα σκανε κλπ κλπ κλπ δεν εχουν αντιληφθει ομως οτι στον κυκλο μας και ειδικα οταν εισαι στα 29 σου νεος και ωραιος μπορεις να βρεις ανα πασα ωρακαι στιγμη για σεξ και ωπου θελεις! δηλαδη θα δικαιολογησω εναν που ειναι πενηντα ετων και δεν εχει επιλογες εναν στην ιλικια μου δεν θα τον δικαιολογησω γιατι ειμαστε νεοι και μπορουμε να βρουμε για να ξεκαβλωσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας