ζωή Θεσσαλονίκη

Ανασκόπηση

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 200901:50Voltsek

Κάθε φορά που αλλάζει ο χρόνος, ο κόσμος συνηθίζει να κάνει μία αναδρομή σε όσα συνέβησαν τους προηγούμενους 12 μήνες. Με καθυστέρηση ενός μήνα, άλλωστε η αναβλητικότητα είναι κάτι που με χαρακτηρίζει, αποφάσισα να κάνω κι εγώ τη δική μου.

Το πρώτο μισό του 2008, ήταν όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια. Βαρετό και αδιάφορο. Στις αρχές της χρονιάς έκανα μία δουλειά που απεχθανόμουν, αλλά έτσι κι αλλιώς μισώ το να δουλεύω. Το καλοκαίρι αντιθέτως ήταν ιδιαίτερο όμορφο. Έκανα πολλές εξορμήσεις στην Χαλκιδική και την Κατερίνη και το αποκορύφωμα ήταν φυσικά οι δεκαήμερες διακοπές στην υπέροχη Κέρκυρα.

Ώσπου τον Οκτώβριο ήρθε η στιγμή που άλλαξε καθοριστικά τη μέχρι τότε ζωή μου. Η μετακόμιση στην Θεσσαλονίκη. Απο τότε και ειδικά τους τελευταίους δυο μήνες η ζωή μου είναι μαγική. Η καθημερινότητα μου άλλαξε ριζικά.

Όπως συνηθίζουν οι περισσότεροι άνθρωποι, έτσι κι εγώ έπεφτα στην παγίδα πριν από κάθε πρωτοχρονιά να βάζω στόχους για το νέο έτος. Στόχους όπως να αλλάξω κάποιες συνήθειες, να κάνω νέους φίλους, να διασκευάζω περισσότερο και γενικότερα να βελτιώσω την ποιότητα ζωής μου. Δυστυχώς όμως πολλοί λίγοι από τους στόχους μου πραγματοποιούνταν. Αυτή τη φορά όμως η κατάσταση ήταν όντως διαφορετική και αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα.

Το 2009 με βρήκε με μια καινούργια ζωή, να βιώνω νέες εμπειρίες, κοντά σε καινούργιους φίλους και το σημαντικότερο να περνάω καλά. Για πρώτη φορά δεν ευχόμουν να βρω την ευτυχία επειδή ήμουν ήδη ευτυχισμένος. Απλά ήμουν ευγνώμων για όλα όσα είχα. Τώρα απλά είμαι έτοιμος να κάνω τα πράγματα ακόμα καλύτερα.

Ισως σε ενδιαφερουν

2 σχόλια

  1. Καλημέρα!!!!!
    απαπα γι'αυτό και εγώ δεν βαζω στόχους! Όπως έρθουν!!!
    Δεν θέλω να απογοητεύομαι!!!!!
    Καλημέρα!

    Και θα έρθουν τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά που έκανε ήταν σημαντικές τομές!
    Θα συμφωνήσω με τον Ηφαιστίωνα για τους στόχους αν και μια γενική κατεύθυνση χρειάζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας