γκόμενος μουσική

Δίχως λόγο κι αφορμή

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 200801:22Voltsek

Το τελευταιο δεκαήμερο ήταν απλά απίστευτο. Ζω τώρα την φοιτητική ζωή. Βόλτες, καφεδάκι και ξενύχτια με φίλους. Ούτε καν στο σπίτι μου δεν κοιμάμαι. Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα που έμεινα στο σπίτι για να ηρεμίσω λιγάκι. Άλλωστε πλησιάζει η αλλαγή του χρόνου και μας περιμένει και πάλι μεγάλη κραιπάλη.

Υπήρξε όμως και μία άσχημη εξέλιξη η οποία με στεναχώρησε αρκετά και συνεχίζει ακόμα να τριγυρνά στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Έκανα πολλές γνωριμίες τις τελευταίες μέρες. Ένας από αυτούς ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστό άτομο. Ήταν τρομερά φιλικός από την αρχή. Αμέσως αρχίσαμε να περνάμε πολύ χρόνο μαζί και υπήρχε μεγάλη οικοιότητα μεταξύ μας. Μοιράστηκε μαζί μου κάποια προσωπικά θέματα. Αυτή η νέα παρουσία μου έδωσε πολύ χαρά. Διευκρινίζω ότι δεν πρόκειται για κάτι ερωτικό, ο τύπος είναι straight αλλά ήξερε για μένα και δεν υπήρχε πρόβλημα και αυτό ήταν άλλο ένα από τα θετικά που είχε.

Κι ενώ όλα κυλούσαν υπερβολικά ωραία, ξαφνικά μια μέρα τον ένιωθα κάπως απόμακρο. Επειδή είναι άτομο που δεν φοβάται να πει αυτό που σκέφτεται, σκέφτηκα να κάνω το ίδιο μαζί του. Έτσι, όταν βρεθήκαμε μόνοι μας τον ρώτησα αν συμβαίνει κάτι. Μου απάντησε ότι όλα είναι κάλά και απλά είχε κάτι να τακτοποιήσει. Αυτό με καθυσήχασε. Την αμέσως επόμενη μέρα όμως τα ίδια και χειρότερα. Ήταν φανερή η αλλαγή στην συμπεριφορά του απέναντι σε όλους. Ειδικά με μένα όμως ήταν ιδιαίτερα ψυχρός, σε σημείο που άρχισε να με εκνευρίζει με αυτά που έκανε κι έλεγε.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι ήταν αυτό που τον έκανε να αλλάξει στάση. Δεν νομίζω να έκανα κάτι κακό και αν είναι έτσι, γιατι δε μου το λέει; Αν ήταν από την αρχή έτσι δε θα με πείραζε τόσο. Όμως ξεκινήσαμε τόσο καλά, μέσω σε λίγες μέρες γίναμε κολλητοί και μετά τίποτα. Και δεν είναι ο μόνος. Κι ένας άλλος φίλος, που μένει μακριά βέβαια, ξαφνικά έκοψε κάθε επαφή. Δεν ξέρω γι 'αυτούς, αλλά εμένα μου είναι δύσκολο να ξεκόψω τόσο απλά με κάποιον φίλο μου, ειδικά χωρίς σοβαρό λόγο. Ελπίζω ότι τις επόμενες μέρες θα βελτιωθούν τα πράγματα. Αλλιώς θα μου μείνουν απλά οι λίγες αλλά όμορφες στιγμές που περάσαμε μαζί.

Επίσης αύριο έχω κανονίσει να πάω για καφέ με κάποιον που με βρήκε μέσω του blog και μιλήσαμε στο msn. Φαίνεται καλό κι ενδιαφέρον παιδί. Έχω λίγο αγωνία αλλά είμαι και συγκρατημένος επειδή μέχρι τώρα αυτές οι συναντήσεις δεν οδήγησαν σε κάτι καλό. Ότι είναι να γίνει, θα γίνει.

Monika - Avatar

Ισως σε ενδιαφερουν

2 σχόλια

  1. Έτσι στα καλά καθούμενα να αλλάξουν στάση είναι περίεργο...
    Να τους ρωτήσεις ξανά το λόγο..
    Και να προσέχεις με τις γνωριμίες σου!!!
    Με το καλό να μας έρθει το νέο έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αιώνια μου απορία, γιατί απομακρύνονται έτσι εύκολα οι άνθρωποι.
    Ρώτησε τους κατάμουτρα για ποιο λόγο απομακρύνθηκαν, απλά για να φύγει η περιέργεια. Η πραγματικότητα μπορεί να είναι πολύ απλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας