Γλυφιτζούρι...

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 200804:04Voltsek

Αυτό το post έγινε με καθυστέρηση δύο εβδομάδων καθώς ενδιάμεσα συνέβησαν διάφορα σημαντικότερα γεγονότα. Πρόκειται για την πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία στην Θεσσαλονίκη.

Εντελώς τυχαία μια μέρα καθώς σερφάριζα στο internet, ακούστηκε ο γνώριμος ήχος του msn. Κάποιος μου είχε στείλει μήνυμα. Ήταν ο Α. 17 χρονών. Εϊχαμε ξαναμιλήσει στα μέσα του καλοκαιριού αλλά εγώ δε το θυμόμουν. Μου είπε όταν τύχει να είμαι Θεσσαλονίκη, να τον ειδοποιήσω. Ξαφνιάστηκε όταν του είπα ότι μένω εδώ μόνιμα τους τελευταίους δύο μήνες.

Ο Α. μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε καμία σεξουαλική εμπειρία. Συμπτωματικά, μένουμε και στην ίδια περιοχή. Βέβαια χρειάστηκε πολύ ώρα μέχρι να πάρει την απόφαση να έρθει. Δίσταζε και ήταν λογικό. Τελικά δώσαμε ένα ραντεβού και πήγαμε σπίτι μου. Είχε πολύ άγχος και ήταν τρομερά ντροπαλός αλλά επειδή κι εγώ κάπως έτσι ήμουν, τον καταλάβαινα.

Υπήρχε αμηχανία στην αρχή αλλά μετά το στάδιο της γνωριμίας, χαλαρώσαμε και οι δύο. Δεν ολοκληρώσαμε αλλά του έδωσα κάτι να θυμάται!!! Ήταν καλό και ωραίο παιδί αλλά δεν ήταν αυτό που έψαχνα. Ήταν πολύ μικρός για τα γούστα μου. Επιπλέον δεν μπορώ να είμαι με κάποιον που τώρα ανακαλύπτει τις προτιμήσεις του και είναι μπερδεμένος. Εγώ ξέρω τι θέλω και το ίδιο πρέπει να ισχύει και με τον άλλον. Πάντως δεν ήταν καθόλου άσχημο.

Ισως σε ενδιαφερουν

4 σχόλια

  1. Μάζευε εμπειρίες, είναι τόσο όμορφο.
    Τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ασπάζομαι τη λογική των περισσότερων γκέι "φασώνομαι γενικά κι ό,τι βγει" αλλά σέβομαι τις επιλογές του καθενός εφόσον είναι συνειδητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπράβο σου....
    φοιτιτής και ανέμελη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλά πρόσεχε σαν πρωτάρης που είναι μην κολλήσει...

    ΥΓ. Ωραίος τίτλος ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας