γνωριμία ιστορία

Μία ανούσια γνωριμία, μέρος πρώτο

Σάββατο 18 Νοεμβρίου 201701:20Voltsek

Πρόσφατα, γνώρισα τον Ρ. ο οποίος αποδείχθηκε μία ιδιαίτερη περίπτωση. Η επαφή έγινε μέσω από κάποια εφαρμογή για chat. Κάποια στιγμή, κανονίσαμε να βρεθούμε στη Θεσσαλονίκη. Εγώ θα έφευγα για λίγο από το πατρικό μου και εκείνος θα ερχόταν από το χωριό του, στην Κατερίνη όπου μένει μόνιμα. Το αρχικό πλάνο ήταν να πάμε για καφέ, για να μιλήσουμε και να γνωριστούμε καλύτερα. Είχαμε μοιραστεί ελάχιστες προσωπικές πληροφορίες και δεν ήξερε σχεδόν τίποτα ο ένας για τον άλλον. Όταν όμως συναντηθήκαμε και ξεπέρασε τον δισταγμό του, πρότεινε να πάμε σπίτι μου. Δεν μου άρεσε αυτό επειδή μου φάνηκε πολύ βιαστικό. Ήταν στην ουσία ένας ξένος ακόμη. 

Τελικά πήγαμε στο σπίτι μου, τα είπαμε και σύντομα ακολούθησαν πιο τρυφερές κινήσεις, αγκαλιές, φιλιά κλπ. Γρήγορα κατάλαβα ότι άνηκε σε μία κατηγορία που έχω συναντήσει πολλές φορές. Ήταν μικρός, 21 ετών και άπειρος, οπότε ο ενθουσιασμός του τον έκανε να βιάζεται, θεώρησε την συνάντηση μας την αρχή μιας σχέσης και μου έλεγε πράγματα από την πρώτη μέρα, που συνήθως τα λες μετά από μήνες. Δεν μπορώ να πω ότι με ξετρέλανε αλλά φαινόταν καλό παιδί. Άλλωστε ήμουν καιρό μόνος, όποτε θα μου άρεσε να έχω μία μικρή περιπέτεια, ξέροντας ότι μάλλον δεν θα είχαμε πολύ μέλλον. Εκείνος βέβαια ήδη φανταζόταν μια κοινή ζωή μαζί!

Μετά από μία εβδομάδα βρεθήκαμε ξανά. Αυτή τη φορά πήγα εγώ στην Κατερίνη, για να δω εκείνον αλλά κι έναν φίλο μου που βρίσκεται εκεί. Ήταν μία καλή αφορμή για να κάνω μια βόλτα και να αλλάξω παραστάσεις. Τελικά ο φίλος μου δεν μπόρεσε να έρθει, αλλά πέρασα ωραία με τον Ρ. Πήγαμε για φαγητό, μου έδειξε διάφορα μέρη στην πόλη, κάναμε βόλτα δίπλα σε ένα ποτάμι και επισκεφτήκαμε μία εκκλησία. Το μόνο αδιάφορο σημείο της μέρας και αυτό επειδή εγώ είμαι άθρησκος ενώ εκείνος είναι πολύ της εκκλησίας. Μάλιστα ψέλνει και κάνει αγιογραφίες. Ήταν κι αυτό ένα στοιχείο που φανέρωνε ότι δεν ταιριάζαμε. 

Ακόμα κι έτσι όμως, μου άρεσε που είχα κάποιον να με σκέφτεται και να μου λέει γλυκόλογα, έστω κι αν τις περισσότερες φορές γινόταν υπερβολικός ή με πίεζε να εκφραστώ κι εγώ με τον ίδιο τρόπο, παρόλο που δεν ένιωθα έτσι. Του το είπα όπως για να είμαι ειλικρινής απέναντι του. Απ' ότι φάνηκε όμως, εκείνος δεν ήξερε τι σημαίνει η λέξη ειλικρίνεια.

Η συνέχεια στο επόμενο post!

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας