ανεκπλήρωτος έρωτας προσωπικά

Σε φανταστική σχέση με τον φίλο μου

Τρίτη 14 Μαρτίου 201703:48Voltsek

Το χειρότερο πράγμα που μπορεί να κάνει κάποιος στον εαυτό του είναι να αρχίσει να γουστάρει κάποιον φίλο του, όταν μάλιστα ξέρει ότι εκείνος δεν θα ανταποκριθεί. Σε αυτή τη θέση έχω βρεθεί κι εγώ. 

Η ιστορία με αυτόν τον φίλο μου ξεκινάει μερικά χρόνια πριν, όταν η επικοινωνία μας ήταν μόνο ηλεκτρονική. Αρκετό καιρό αργότερα ήρθε και η γνωριμία από κοντά, σε φιλικά πλαίσια. Από την αρχή μου άρεσε αλλά ήταν κάτι πρώιμο, μία αρχική έλξη χωρίς ιδιαίτερη σημασία. Άλλωστε, εκείνη την περίοδο ήταν σε σχέση. Όταν αργότερα χώρισε, ήμουν εγώ δεσμευμένος. Όλο αυτό τον καιρό, η μεταξύ μας σχέση ήταν κάπως περίεργη. Υπήρχαν διαστήματα που είχαμε πυκνή επικοινωνία και άλλες που χανόμασταν για καιρό. Οι συναντήσεις μας ήταν ελάχιστες, οπότε δεν είχα πολλές απαιτήσεις.

Τον τελευταίο καιρό όμως, προς έκπληξη και χαρά μου, τα πράγματα άλλαξαν. Άρχισε να με προσεγγίζει περισσότερο και να βρισκόμαστε πιο τακτικά. Στην ουσία, τώρα πλέον νιώθω ότι μπορώ να τον αποκαλώ φίλο. Πριν ήμασταν περισσότερο γνωστοί. Βγαίνουμε για καφέ ή έρχεται σπίτι μου, παραγγέλνουμε φαγητό και αράζουμε. Έχει αρχίσει να χτίζεται μία πιο ουσιαστική σχέση και να αποκτούμε ακόμη μεγαλύτερη οικειότητα. Ξέρει βέβαια ότι μου αρέσει και ξέρω ότι αυτός με βλέπει ως φίλο. Επιπλέον, το γεγονός ότι είναι asxeual, περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Είναι σαν να παίζει μαζί σου η μοίρα. Σου στέλνει αυτό που ψάχνεις αλλά δεν μπορείς να το χαρείς με τον τρόπο που θες, Είναι και δικό μου το σφάλμα όμως που δεν το παίρνω απόφαση πως δεν πρόκειται να γίνει κάτι μεταξύ μας. Αντιθέτως, σαν μαζοχιστής, επιμένω να τον κυνηγάω και να βασανίζω τον εαυτό μου. Όπως για παράδειγμα πριν δύο μέρες, στο σπίτι μου, ξαπλωμένοι στον καναπέ, να τον αγγίζω και να του κάνω μασάζ και ύστερα μια αγκαλιά... Μου άρεσε, πήρα μία μικρή δόση τρυφερότητας που μου έχει λείψει τόσο πολύ. Για μια στιγμή θυμήθηκα τον πρώην μου, τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε σαν ζευγάρι, που τον έχεις τον άλλον δίπλα σου και αυτό σου αρκεί για να είσαι ευτυχισμένος. Ίσως να ήταν καλύτερα να μην με άφηνε να τα κάνω αυτά. Παραδέχθηκε βέβαια ότι του άρεσε ο τρόπος που τον χάιδευα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι με θέλει ερωτικά.

Φοβάμαι ότι θα συνεχίσω να ζω με το όνειρο ότι κάποια στιγμή θα αλλάξει γνώμη και μέχρι τότε θα αρκούμαι στα ψίχουλα που μου δίνει, δημιουργώντας με τη φαντασία μου την ιδανική σχέση!

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

  1. Χμ μήπως υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που εμφανίζεται κατά διαστήματα? Μου φαίνεται παράξενο μία να στε φίλοι μετά να διακόπτεται επαφή μετά να στε κολλητοί....... Όσο για τις τρυφερές στιγμές σίγουρα τις απολαμβάνει κ ο ίδιος αλλιώς θα στο κοβε ;)
    Δοκίμασε να κόψεις τα χάδια κ παρατήρησε αν θα σου πει κάτι ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας