γνωριμία διακοπές

Καλοκαιρινές διακοπές part I

Δευτέρα 4 Αυγούστου 201401:35Voltsek

Πέρασε ήδη το πρώτο μέρος των διακοπών. Προς το τέλος Ιουλίου, πήγα με τον καλύτερο μου φίλο για πέντε μέρες διακοπές στη γιαγιά μου, όπως είχαμε κάνει και πέρυσι. Περάσαμε πολύ ωραία, αν και σχετικά ήρεμα. Την ημέρα για μπάνιο στη θάλασσα και το βράδυ βόλτα για ποτό χαλαρά. Δεν κάναμε κάτι το ιδιαίτερο. Σκοπός μας δεν ήταν η έντονη διασκέδαση αλλά να αλλάξουμε περιβάλλον και να ηρεμήσουμε. Ήταν λίγες οι μέρες όμως και πέρασαν πολύ γρήγορα.

Παρότι πηγαίνω στη γιαγιά μου για διακοπές από μωρό παιδί και το νιώθω σαν δεύτερο σπίτι μου εκεί, φέτος είχα μία διαφορετική εμπειρία που δεν είχε τύχει να τη ζήσω μέχρι τώρα στο συγκεκριμένο μέρος και βεβαίως αφορά το gay κομμάτι. Το γεγονός ότι πάντα πήγαινα με την οικογένεια μου αλλά και το ότι έχω συγγενείς εκεί, δεν μου επέτρεπε να ψάχνω για νέες γνωριμίες. Επίσης δεν είχα δικό μου χώρο. Δεν με απασχολούσε όμως πολύ. Μπορούσα να ψάχνομαι τον υπόλοιπο καιρό. Εκεί ήθελα απλά να χαρώ τις διακοπές μου. Φέτος όμως, όπως και πέρυσι, πήγα με τον φίλο μου, αλλά φέτος είχαμε και έναν τελείως δικό μας χώρο, σε ένα διαμέρισμα που το έχουν για τους φιλοξενούμενους.

Και πάλι δεν είχα σκοπό να κάνω κάτι (ούτε κι έκανα τελικά) όμως ήθελα να δω τι παίζει. Πραγματικά με ξάφνιασε αυτό που έγινε. Μπήκα στο romeo να δω αν υπάρχει κάτι και αμέσως άρχισαν να έρχονται τα πρώτα μηνύματα. Και στη συνέχεια κι άλλα... Μέχρι την τελευταία μέρα, έστελναν διάφοροι. Η πόλη που βρισκόμουν δεν είναι πάρα πολύ μεγάλη οπότε με το που είδαν νέο αίμα, δεν έχασαν την ευκαιρία να με προσεγγίσουν. Τα ίδια και στο grindr, όχι όμως με την ίδια συχνότητα. Το απολάμβανα βεβαίως και πρέπει να παραδεχτώ ότι μου ανέβασε την ψυχολογία. Μάλιστα οι περισσότεροι ήταν καλές περιπτώσεις. Και δεν περιορίζονταν μόνο στο μέρος που βρισκόμουν αλλά έστελναν και από τις τριγύρω, κοντινές πόλεις.

Αφού το πράγμα εξελίχθηκε έτσι, σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να έχω μια περιπετειούλα για να περάσω καλά. Τη δεύτερη μέρα μιλούσα μέχρι τα ξημερώματα με ένα παιδί και είπαμε να βρεθούμε το επόμενο βράδυ. Τελικά δεν βρεθήκαμε ποτέ. Οι μέρες ήταν λίγες, είχα και τον φίλο μου που φυσικά δεν θα τον παρατούσα για να πάω εγώ να βγάλω τα μάτια μου οπότε δεν βόλεψε να κάνω κάτι. Μάλιστα, επειδή έγραφα στο προφίλ ότι ήμουν με έναν φίλο μου στο συγκεκριμένο μέρος, είχα επίσης μερικές προτάσεις για τρίο. Ο φίλος μου όμως δεν ενδιαφέρεται γι αυτά, αλλιώς μπορεί και να το έκανα. Είναι κάτι που θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή.

Μόνο την τελευταία βραδιά βρέθηκα με κάποιον, απλά για μία γνωριμία. Μάλιστα τον πέρασα για τουρίστα καθώς είχε ξένο όνομα και μιλούσαμε στα αγγλικά. Στη συνέχεια βέβαια μου εξήγησε ότι είναι Έλληνας απλά έχει υιοθετήσει μία διαφορετική ταυτότητα ως προς την καταγωγή. Ήταν πολύ ενδιαφέρον πρόσωπο. Ανήσυχος χαρακτήρας, βαθυστόχαστος, με πολλές γνώσεις και οξυδερκής. Καθίσαμε περίπου 40 λεπτά δίπλα στη θάλασσα, στο λιμάνι και συζητούσαμε. Δεν είχαμε σκοπό για κάτι παραπάνω. Εκείνον τον περίμενε η παρέα του κι εγώ έπρεπε να ξεκουραστώ επειδή σε λίγες ώρες θα ξυπνούσα για να πάρω τον δρόμο της επιστροφής. Ήταν όμως κάτι το διαφορετικό. Χάρηκα που τον γνώρισα. Ίσως όταν επισκεφτώ ξανά την γιαγιά μου να τον ξαναδώ. Σπουδάζει όμως σε άλλη πόλη οπότε δεν είναι σίγουρο αν θα μπορέσουμε να το κανονίσουμε. Γενικότερα, αυτό ήταν μόνο η αρχή. Την επόμενη φορά θα πάω πιο αποφασισμένος και δεν θα χάσω ευκαιρίες.

Προς το παρόν, είμαι στο πατρικό μου και περιμένω τον δεύτερο γύρο διακοπών στη Μύκονο...

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

  1. Καλημέρα! Δεν έχασες καιρό όμως! Προετοίμασες το πεδίο για την επόμενη φορά που θα πάς! Καλά έκανες!!
    Έχει και Μύκονο το πρόγραμμα;;; Ελπίζω να έχεις κάνει κομπόδεμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας